Skocz do zawartości

Zablokowane CA 2011 Głosowanie - przykład/silnik/artykuł


Uzjel

CA 2011 Głosowanie - przykład/silnik/artykuł  

24 użytkowników zagłosowało

  1. 1. CA 2011 G?osowanie - przyk?ad/silnik/artyku?

    • Artyku?: Wyszukiwanie binarne - Platyna
      10
    • Artyku?: Referencje - jak GameMaker przechowuje informacje o zasobach - gnysek
      5
    • Przyk?ad: Szachy - Jakim
      5
    • Artyku?: Jak zrobi? realistyczne cienie w grze top down? - m@rcixxx
      4


Rekomendowane odpowiedzi

Głosujemy!

Głosowanie trwa do: 28.01.12 do 23.59

 

Artykuł: Wyszukiwanie binarne - Platyna - https://gmclan.org/index.php?czytajart=74

Artykuł: Referencje - jak GameMaker przechowuje informacje o zasobach - gnysek - https://gmclan.org/index.php?czytajart=77

Przykład: Szachy - Jakim - https://gmclan.org/index.php?plik=204

Artykuł: Jak zrobić realistyczne cienie w grze top down? - m@rcixxx - https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=26912

 

Śmiało piszcie na co głosowaliście, wraz z uzasadnieniem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Ja wybrałem wyszukiwanie binarne. Ot, fachowej wiedzy u nas brakuje, przydało by się więcej rzeczy których uczą dopiero na studiach, a wcale nie są trudne i sporo z tych algorytmów jest przydatnych (sortowania, haszowanie, drzewa itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także na wyszukiwanie binarne. Wahałem się między tym a referencjami do zasobów, ale koniec końców - oddałem głos na to pierwsze. Głównie dlatego, że ma spory wpływ na przyspieszenie programu, jeśli zostanie dobrze użyte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...