Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Kończąc przechodzenie Crisis Core: Final Fantasy 7 poczułem, że przydałby się taki temat. Chodzi w nim o to, aby przedstawiać chwile w grach, które was poruszyły, chwyciły za serce, takie, których się nie spodziewaliście i po prostu takie, których nigdy nie zapomnicie. Przy czymś takim trudno silić się na brak spoilerów, więc jeśli masz zamiar grać w którąś z gier tu opisanych - po prostu nie czytaj. Crisis Core: Final Fantasy 7 Wylałem z siebie morze łez pod koniec gry. Tak, wtedy, gdy Zack rozprawił się z całą hordą Shinra troopsów, po czym... najzwyczajniej w świecie dostał kulkę od jednego z kapitanów. Chwilę później doczołguje się do niego Cloud, wywiązuje się krótki acz wzruszający dialog, przy którym... nie da się chyba pozostać niewzruszonym. Cały zakrwawiony Zack przytulający do swojej podziurawionej jak sito klatki piersiowej Clouda... tego nie da się opisać, to trzeba zobaczyć. Dodam też, Zack wtedy przekazał mu Buster Sworda. Tak samo, jak przedtem zrobił to z nim Angeal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 To źle że właśnie parsknąłem śmiechem? no ale dobra: Legends of Zelda: Ocarina of Time Mnóstwo momentów, ale końcówka najlepsza xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Zarąbisty pomysł na temat. Znam trochę takich momentów :D Póki co przypomina mi się jedynie tekst Wilka podczas ostatniego oblężenia w kampanii Twierdzy: Kiedy Twój ojciec leżał w kałuży krwi u moich stóp, błagał mnie abym skrócił mu cierpienia. Patrzenie na jego udrękę sprawiało mi wielką przyjemność. Wkrótce zakosztuję tego jeszcze raz. Wejdź śmiało do mojego legowiska i przygotuj się na spotkanie ze stwórcą (nie wiem czy dokładnie...) Niemniej to oblężenie było bardzo ciężkie ;) Dużo lepiej mi obrona wychodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 najgorzej jest jak ci dziecko w simsach zabierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wojzax, konkrety proszę A ty MXQ taki jesteś dowcipny że he-he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Jak to niekoniecznie końcówki to zaraz mi się coś jeszcze przypomni... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Pewnie że niekoniecznie końcówki, twórcy ładują masę epickich scen wewnątrz gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Był taki temat https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...l=momenty+grach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ale umarł rok temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 To go mogłeś odświeżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Gears of War 2: śmierć Carmina :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 @chell to nie dowcip, to prawda, nikt sie nie smieje jak mu dziecko zabieraja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ale w Simsach to nic przecież ;) No. W Baldurze były fajne kłótnie na froncie Jaheira - Aerie, Viconia - Aerie lub Jaheira i Viconia - Aerie ;) I jak Minsc zacieszał pałę, że ma nową wiedźmę ^^ O! Zapomniałbym! Zdrady Yoshimo się nie spodziewałem zupełnie :P Szkoda bo lepszy był od Imoen. Jeszcze jedno. To raczej nie moment fabularny ale i tak fajne. Jak w Disciples II bohater-strzelec Imperium wypuszcza strzałę, towarzyszy temu taki charakterystyczny orli pisk. Może ktoś kojarzy o co mi chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Najlepsza wg mnie przygodówka" The Longest Journey (1997) I chwila, która mnie poruszyła: kiedy po 9 latach zagralem w 2 część (Dreamfall: The Longest Journey), w fabule gry mija dokładnie 10 lat, więc ujrzałem postacie/miejsca znane mi z dzieciństwa zmienione przez te 10 lat. No i oczywiśćie zakończenie gry (chociaż nie totalny koniec, bo jeszcze czekam na 3 część ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 The Longest Journey? Tytuł znam ale nie miałem jeszcze przyjemności zagrać. Jak dla mnie póki co najlepsza od dziecka Syberia :) Te rysunki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Jak w Minecraft ginę i tracę itemki. Dla mnie mocne było zabijanie zombiaków w ZAMN, czyli praktycznie cała gra. :P Wiem, że to zupełnie co innego, ale ten dreszczyk w bodajże 4 poziomie - labirynt. Biegały tam mięśniaki z piłami i golfową maską na gębie. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wrzód w Gothic I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie rozumiem jak można sie przejmować grą. Przecież to za szkłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Syf w Planescape Torment :) @Up: A czemu przejmować się filmem czy książką? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ogólnie nie przejmuje się niczym, co wiem że nie istnieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie przejmuję się tobą bo jesteś za wyświetlaczem Masz monitor kineskopowy? D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie przejmuję się tobą bo jesteś za wyświetlaczem Masz monitor kineskopowy? D: Wytłumaczy mi ktoś o co tutaj chodzi ^^ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 No bo jest po drugiej stronie, w drugim końcu Polski :) Dlatego się nim nie przejmuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Skoro on nie przejmuje się grami bo są za ekranem, to ja też mogę się nim nie przejmować, bo nie mam go przecież przed sobą. Nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Nie no, rozumiem kontekst, bez przesady. Ale o co chodzi z monitorem kineskopowym? I jak ktoś może być za wyświetlaczem? Może być na wyświetlaczu lub za szkłem. No ale wracajmy do tematu. Mi się osobiście od razu przypomina epicka gra Rayman 3 (epicko kreatywna, w końcu spod ręki francuskiej). Bitwa z bossem składająca się z 6 walk opartych na kompletnie różnych zasadach - miazga :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wiele gier jest po to żeby się wczuwać w historię, jeśli ktoś się nie wczuwa to wiele traci, proste. Arma II Moment kiedy zostajemy wysłani na ostatnią misję tuż przed wkroczeniem Rosjan. Nieudana akcja odebrania dokumentów, po czym widzimy kłęby dymu wydobywające się z naszej bazy polowej na wzgórzu + całkowity brak kontaktu z tą że bazą. Ciężki klimat jak ja pier*ole, niby sandboxowa gra, a daje więcej emocji niż niejedno Call of Duty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wiele gier jest po to żeby się wczuwać w historię, jeśli ktoś się nie wczuwa to wiele traci, proste. Święta racja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Wysadzenie platformy wiertniczej w Fallout 2 po zorientowaniu się, że zostawiłem tam Vica i Sulika : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Kiedy pierwszy raz ratowałem księżniczkę w SMB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 27 Listopada 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Planescape: Torment Moment trafienia do Fortecy Żalu, z tą muzyczką, brzmiącą jak podsumowanie całej gry, od razu działał na emocje. A to, co się potem działo! - spotkanie ze swoimi dwiema "klonami", ostateczna konfrontacja z Wiekuistym (miał świetne teksty). Portal Chwila na końcu ostatniego testu, kiedy to jedziemy na platformie, a tu zza rogu wyłania się piec, włącza się i zdajemy sobie niejasno sprawę, że mamy kilka sekund na uniknięcie śmierci. (Gdy grałem po raz pierwszy, w tym momencie zaatakowała mnie też z tyłu kulka energetyczna z wcześniejszej częsci testu, która wcześniej przeze mnie zaczęła się niekontrolowanie odbijać od ścian) Ogólnie Muzyczka to połowa sukcesu, jeśli chodzi o klimat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się