Skocz do zawartości

PODZIEMIA&PODZIEMIA


Japanstache

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 278
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ta gra przyprawia mnie o kompleksy.

 

Mechanizm dialogowy trzeba poprawić. Postać powinna chyba zostać unieruchomiona gdy pojawia się dialog. W przeciwnym wypadku po przeleceniu przez całego tutka mamy zasypane okno dialogami.

 

Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona.

 

Pierwszy boss jest cholernie losowy. Można stracić na nim masę życia kompletnie bez sensu.

 

Generalnie wrażenie pozytywne, gra bardzo estetyczna choć lekko uporczywa jeśli chodzi o obsługę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona.

Takie rozwiązanie jest chociażby w Castlevanii, tam głownie ze względu na grindowanie przedmiotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob las z wielkimi halucynogennymi grzybami i mnostwem wariatow!

Prawdę mówiąc w grze jest już gotowy jeden tripowo-propaganjowy tileset ;)

 

Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona.

Nie ma porządnej gry bez grindowania i farmienia dla przedmiotów i doświadczenia. Poza tym teraz z losowaniem przeciwników nie będzie aż tak nudno.

 

Mechanizm dialogowy trzeba poprawić. Postać powinna chyba zostać unieruchomiona gdy pojawia się dialog. W przeciwnym wypadku po przeleceniu przez całego tutka mamy zasypane okno dialogami.

 

Pierwszy boss jest cholernie losowy. Można stracić na nim masę życia kompletnie bez sensu.

 

Generalnie wrażenie pozytywne, gra bardzo estetyczna choć lekko uporczywa jeśli chodzi o obsługę.

Odchodzę od koncepcji sandboxa na rzecz bardziej liniowej rozgrywki. Mniej dialogów i dupereli (system questów i wiadomości, które zaczynały mnie wkurzać) na rzecz większej ilości sekretów w poziomach i rozgałęziania - żeby zobaczyć wszystkich końcowych bossów będzie trzeba przejść skończoną grę przynajmniej 23 razy, za każdym razem idąc inną drogą.

 

Plan na dzisiaj: odpimpować wrogów (wyświetlanie się ich nazw na dole ekranu) i skończyć przynajmniej połowę pierwszego poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odchodzę od koncepcji sandboxa na rzecz bardziej liniowej rozgrywki. Mniej dialogów i dupereli (system questów i wiadomości, które zaczynały mnie wkurzać) na rzecz większej ilości sekretów w poziomach i rozgałęziania - żeby zobaczyć wszystkich końcowych bossów będzie trzeba przejść skończoną grę przynajmniej 23 razy, za każdym razem idąc inną drogą.
Więcej elementów logicznych?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...