Filar Społeczności Chell Opublikowano 4 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Co to te oczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Drzewo to jakiś oksymoron / paradoks jeśli chodzi o padające światło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 @Chell, wzgórza mają oczy A dzięki Flakowi macie ten oto przepiękny wiatrak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 to jest takie piękne że nie wiem co napisać te kolory, tło, to idealne połączenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Wiatrak rzeczywiście ładnie wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Coraz lepiej. Dobry pomysł ze spadającymi liśćmi, ale same drzewo mi się nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 A mi drzewo się podoba, a wiotrok nie. Choć może w ruchu daje to inne wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zacne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Skończę pierwszy poziom, mam nadzieję, że w ciągu 2-3 dni, i wszyscy sobie pooglądacie jak to będzie w ruchu wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 4 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 a jest to kamehameha co mi prawie obiecałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jeju, zadzwonie do innych hobbitow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 5 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 genialne - dodaj rase hobbitów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 zrob las z wielkimi halucynogennymi grzybami i mnostwem wariatow! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Chcę w to grać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 I jeszcze by się przydał taki typ jak w bodajże Baldursie, który myślał że jest w drużynie bohatera i pytał "idziemy zabić jakieś potwory?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Bardzo ciekawie się robi:) Tylko cień korony drzew w lesie padający na niebo trochę dziwnie wygląda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Ta gra przyprawia mnie o kompleksy. Mechanizm dialogowy trzeba poprawić. Postać powinna chyba zostać unieruchomiona gdy pojawia się dialog. W przeciwnym wypadku po przeleceniu przez całego tutka mamy zasypane okno dialogami. Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona. Pierwszy boss jest cholernie losowy. Można stracić na nim masę życia kompletnie bez sensu. Generalnie wrażenie pozytywne, gra bardzo estetyczna choć lekko uporczywa jeśli chodzi o obsługę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona. Takie rozwiązanie jest chociażby w Castlevanii, tam głownie ze względu na grindowanie przedmiotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 zrob las z wielkimi halucynogennymi grzybami i mnostwem wariatow! Prawdę mówiąc w grze jest już gotowy jeden tripowo-propaganjowy tileset ;) Inna sprawa to przeciwnicy, którzy po pokonaniu zespawnią się ponownie jeśli wyjdziemy i wrócimy do pokoju. To nie tyle błąd, co mnie to irytuje. Zawsze mam wtedy wrażenie, że gra jest niedokończona. Nie ma porządnej gry bez grindowania i farmienia dla przedmiotów i doświadczenia. Poza tym teraz z losowaniem przeciwników nie będzie aż tak nudno. Mechanizm dialogowy trzeba poprawić. Postać powinna chyba zostać unieruchomiona gdy pojawia się dialog. W przeciwnym wypadku po przeleceniu przez całego tutka mamy zasypane okno dialogami. Pierwszy boss jest cholernie losowy. Można stracić na nim masę życia kompletnie bez sensu. Generalnie wrażenie pozytywne, gra bardzo estetyczna choć lekko uporczywa jeśli chodzi o obsługę. Odchodzę od koncepcji sandboxa na rzecz bardziej liniowej rozgrywki. Mniej dialogów i dupereli (system questów i wiadomości, które zaczynały mnie wkurzać) na rzecz większej ilości sekretów w poziomach i rozgałęziania - żeby zobaczyć wszystkich końcowych bossów będzie trzeba przejść skończoną grę przynajmniej 23 razy, za każdym razem idąc inną drogą. Plan na dzisiaj: odpimpować wrogów (wyświetlanie się ich nazw na dole ekranu) i skończyć przynajmniej połowę pierwszego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Odchodzę od koncepcji sandboxa na rzecz bardziej liniowej rozgrywki. Mniej dialogów i dupereli (system questów i wiadomości, które zaczynały mnie wkurzać) na rzecz większej ilości sekretów w poziomach i rozgałęziania - żeby zobaczyć wszystkich końcowych bossów będzie trzeba przejść skończoną grę przynajmniej 23 razy, za każdym razem idąc inną drogą.Więcej elementów logicznych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Więcej elementów logicznych? Głównie przy końcowych bossach ale na stówę będzie jedna droga czysto logiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Głównie przy końcowych bossach ale na stówę będzie jedna droga czysto logiczna.Miło. Tak czy inaczej czekam na update. Bardzo jestem ciekawy co tam nawymyślasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 6 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 dodaj broń Aperture Science Handheld Portal Device i będziesz moim bogiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Bardzo ciekawie się robi:) Tylko cień korony drzew w lesie padający na niebo trochę dziwnie wygląda :P juz mu to kiedys mowilem, to mnie zjechal, ze to swiat fantasy i moze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Tak naprawdę, po kryjomu miałem nadzieję, że tego samego argumentu użyje teraz :c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 :) juz mu to kiedys mowilem, to mnie zjechal, ze to swiat fantasy i moze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Cienie drzew też mi się nie podobają, ale przecież już to przerabialiśmy, szkoda czasu. Fajnie byłoby jakbyś zrobić cały las jako jednego przeciwnika, taki wielki samodzielny organizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Fajnie byłoby jakbyś zrobić cały las jako jednego przeciwnika, taki wielki samodzielny organizm. Brzmi wystarczająco fajnie żebym spróbował to ogarnąć jakoś w przyszłych poziomach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Grałem w demko demka, genialne teraz jest, najlepsza gra na świecie! Japek się nie pochwalił, że nawiązał współpracę z genialnym SinkyJames'em , gościem, który robił muzykę do Berserker Quest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się