Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Można zmieniać rozmiar grafik ? Można Uzyć 80% grafik oznacza użyć 80% z tej paczki, czy że 20% grafiki w grze może być nasza własna, a 80% z paczki (nawet jeśli będą to 4 grafiki z paczki i jedna własna) ? 80% z paczki. Nie może być własnej grafiki prócz interfejsu i menu rozszerzenia to gexy. To rówież DLLe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 :( chlip. Czyli to wyklucza multi, chyba ze bede probowal robic to za pomoca gm'owych funkcji. Czyli nie bedzie to zbyt wydajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Z ini i txt to można korzystać, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A np. save'y? Jak zapiszesz gre to sie tworzy pliczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 to juz nie sa rozszeznia, nie przesadzajcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A np. save'y? Jak zapiszesz gre to sie tworzy pliczek. To może jeszcze muzyka jest rozszerzeniem, jak się ładuje z osobnego pliku? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A rozszerzać okno można? :hmmm: Ludzie mamy zrobić grę, nie zajmować się niepotrzebnymi wodotryskami. Te grafiki ograniczają nas w niesamowity sposób. Możemy teoretycznie zrobić tylko maze albo platformówkę, więc zadajcie sobie pytanie czym wasz labirynt będzie się różnił od tego który zrobi ktoś inny. Jeśli macie zrobić grę multiplayer z edytorem leveli, którą ktoś odpali, zobaczy: 'o! to jest, to jest, no fajnie' ale po 2 minutach gra się skończy, to dziękuję i wolę zrobić wielki maze którego przejście zajmie wam 25 minut @karolo320 save game GM ma wbudowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Btw. 80% z tych wszystkich to łącznie 148 grafik. Ja rozumiem, że to wszystko "około", ale chyba nikt nie będzie ich liczył? Mimo wszystko to i tak ogromna liczba (szczególnie, że sporo z tych grafik różni się tylko kolorem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 @Uzjel: Ja to bym prosił o to, żeby parę grafik można było samemu zrobić(np. postacie różne, czy coś), bo z tych Maze-Platform to nie wszystko da się zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Więc zrób to co się da. Test na kreatywność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Ale rozumiem że grafiki z tego paka mogę sobie przerabiać w programie graficznym np. - połączenie 2 backgroundów w 1 - czy też podzielenie postaci na party - edycja kolorów i ewentualnie dorysowanie coś do nich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Bardzo ograniczona paczka grafiki. Tym razem temat panu nie wyszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 za mało grafik! szczególnie NPC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Mógłby temat zostać, ale grafiki własne.Ale nie wiem, czy Uzjel to zmieni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Mógłby temat zostać, ale grafiki własne.Ale nie wiem, czy Uzjel to zmieni... Tu właśnie chodzi o to, aby grafiki nie były własne, więc raczej wątpię, że to ulegnie zmianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A może by dodać drobną modyfikację? Jeśli ktoś zechce użyć własnej grafiki, może to zrobić, pod warunkiem, że: - wrzuci ją tutaj, dajmy na to, przed sierpniem tak, że inni też zdążą z niej skorzystać - jury nie zgłosi sprzeciwu W ten sposób nie będzie problemu z ograniczeniem liczby NPCów itp. (mnie samej brakuje jakiejś fajnej postaci żeńskiej wśród tych grafik), bardziej utalentowani będą mogli się wyżyć artystycznie i nikt nie będzie pokrzywdzony, bo znając życie i tak prace na dobre zaczną się w drugiej połowie sierpnia, więc nie będzie strasznego opóźnienia. ;) Uważam, że gdyby umożliwić uczestnikom poszerzanie paczki grafik, gry mogłyby się stać bardziej różnorodne i ciekawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 To ma być wyzwanie, aby zaprojektować ciekawe poziomy i stworzyć otoczkę fabularną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Ja popieram Sunflower. Takie rozwiązanie też będzie dobre, bo grafikę każda gra będzie mogła mieć tą samą, ale będzie większy wybór i trochę... lepsza jakość. Uzjel, bądź fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Będę fajny i się z wami nie zgodzę. Jak ktoś naprawdę chce, to wyczaruje z tych grafik coś naprawdę super fajnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Uch... a czy można chociaż zrobić własną wersję sprite'ów NPCów z ruchem w czterech kierunkach? Bo taki statyczny obrazek przy ruszającej się postaci wygląda trochę głupio, a jedyna postać która ma tę animację załączoną w domyślnej bibliotece to explorer. Nie, nie mam nic przeciwko niemu, ale ciężko wykazać się kreatywnością kiedy wygląd głównej postaci jest z góry narzucony przez dostępność animacji. No, chyba, że ktoś zrobi grę o przygodach fireballa. W sumie to nie jest stricte tworzenie nowej grafiki, co raczej dostosowywanie już załączonej do własnych potrzeb; taka ingerencja co prawda jest nieco dalej posunięta niż - połączenie 2 backgroundów w 1 - czy też podzielenie postaci na party - edycja kolorów i ewentualnie dorysowanie coś do nich ? ale nadal nie przenosi nas poza zestaw standardowy (postacie są nadal te same, tylko z innej perspektywy). ...a teraz rękę w górę podnoszą wszyscy, którzy po przeczytaniu mojego posta poważnie rozważyli grę o przygodach fireballa. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Taka ingerencja mi się podoba, ale jak mam sprawdzić, czy grafika już nie wyszła poza ograniczenie. Jury będzie miało więcej roboty na głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Czy ludzie nie mozecie sie pogodzi z tymi graficzkami? Zamiast marudzic idzcie kodzic, ja mam teraz przerwe, wiec moglem sobie tu napisac :). Wracam do pracy.... E: lol! Sa tilesety od torow, ale wagonika juz nie laska bylo wykonac! e2: sygnaturka uzjela istnieje juz od poczatku poprzedniego oxa, a nawiazuje dopiero do tego etapu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 mnie samej brakuje jakiejś fajnej postaci żeńskiej wśród tych grafik Masz tam statyczną graficzkę kobiety, możesz zrobić grę o przygodach sparaliżowanej poszukiwaczki skarbów, która porusza się odbijając się od ścian. [cynizm off] Robicie za dużą aferę z tymi grafikami. Użyjcie trochę wyobraźni i z podanych klocków ułóżcie coś, na co nikt inny nie wpadnie, pomyślcie czym wasza gra będzie się wyróżniała. Jak dla mnie, absurdalny jest jedynie wymóg co do 80%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Jak dla mnie, absurdalny jest jedynie wymóg co do 80%. Masz racje. Powinien być wymóg by użyć 100% grafik, bo tak to za łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ten OGC powstał po to żeby każdy miał równe szanse pod względem grafiki. Z tego co mi się wydaje jury nie będzie zwracało uwagi na grafikę, tylko na to jak my jej użyliśmy. btw wpadłem na pomysł doskonałej gry: MEMORY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 btw wpadłem na pomysł doskonałej gry: MEMORY i po co żeś to tu publikował? Teraz wszyscy zrobią memory >_< Ten OGC powstał po to żeby każdy miał równe szanse pod względem grafiki. Z tego co mi się wydaje jury nie będzie zwracało uwagi na grafikę, tylko na to jak my jej użyliśmy. ale to trudne - wymyślić coś z tak słabą grafiką... Jak się skapniesz, że w mojej grze przeciwnikiem jest skrzynia albo zwój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 fajnie że memory jest grą przygodową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 a to ma być przygodówka? :huh: E: a no tak - sorry... Nvm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 A rzeczywiście memory to nie przygodówka, a grafika nie jest słaba tylko po prostu nikomu nie odpowiada. Ja na szczęście już zacząłem już maze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi