Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

No w końcu pokazałeś coś poruszającego się :D misiepodobuje

daj może na warsztat jeszcze

Chciałem ale jakos nie mogę dodać linku do filmiku z daily mootion nie ważne czy link jest z <div><object itd. czy na <iframe>

I mam pytanie, kolizje zrobiłeś dll'kiem czy opierają się na spriteach.

Kolizja jest na spritach, jednych z moich celów było stworzenie gry na czystym gml bez żadnych dll przez to mam problem z formatem mp3 a ogg gm nie obsługuje :P

Lion, co oznacza tytuł tej gry? Za nic nie mogę go rozgryźć

Tyle co w wolnym tłumaczeniu na zawsze słuch po nim/niej zaginą (Coś takiego )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolizja jest na spritach, jednych z moich celów było stworzenie gry na czystym gml bez żadnych dll przez to mam problem z formatem mp3 a ogg gm nie obsługuje

 

Ja zawsze miałem problem z dopasowaniem odpowiedniej wielkości spritea, jak to rozwiązałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze miałem problem z dopasowaniem odpowiedniej wielkości spritea, jak to rozwiązałeś?

mam 1 sprite którego rozciągam równomiernie do obiektu 3D z wyśrodkowanym orginem zresztą dawno dałem engine do tej metody tu

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=25860&hl=

 

co prawda od tamtego czasu już go trochę dopracowałem (głownie kamerę i wykrywanie) ale sama zasada działania jest mniej taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SC20130721-233855.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, plemnik strzelający laserem, ale znajomy dał pomysł na strzelanie spiralami DNA. Myślicie, że będą lepsze/fajniejsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

definitywnie wygrałeś jakością! ale ja robie to na andka i na multi, więc choć na tym polu mam jakąś przewagę ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie styl graficzny wymuszam dwoma czynnikami:

1. przy multi i strzelance, grafika musi byc wysoce czytelna.

2. w grze nie stosuje żadnych tekstur- wszystko, co tam widzicie to matma w shaderach dla zachowania wysokiej wydajności renderingu.

no i multi mam od poczatku, wiec masz troche do nadrobienia ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...