Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie tu jest teren identyczny jak w Scorched Earth, tyle że przy przeliczaniu per pixel to fpsy spadają prawie do zera. Więc zrobiłem skalowanie jakości generowanego terenu + obliczanie tylko tych części które aktualnie się zmieniają. Żeby jakoś to wyglądało i nie biło po oczach klockami 10x10 to teren rysowany jest jako linie łączące wierzchołki :) Jak skończę wszystko to możliwe że wrzucę source :)

 

Siatka 5x5 = 20-30fps, 8x8 = 50-60fps, 10x10 = 58-60fps

 

Testuje na razie na GM8, przerzucę dziś do Studio i zobaczę jak tam będzie śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Scroched Earth zmiana terenu obliczała się około 5 sekund w efekcie gracz widział animację. Po prostu obliczenia były zbyt skomplikowane na tamte czasy i nie mogło się to dziać błyskawicznie jak u adama. Gra mogłaby ukryć tą animację i czekać na gotowy efekt ale wtedy by ktoś mógł pomyśleć że się gra zawiesiła :)

 

Btw jedna rakietka na tym gifie nie zniszczyła terenu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Btw jedna rakietka na tym gifie nie zniszczyła terenu smile.gif

 

Faktycznie, akurat obliczało inny wybuch więc nowego nie policzyło :) Uderzyły w tym samym momencie więc silnik obliczał innego chunka. W grze nie będzie aż takiego młynu więc nie będę pisał kolejkowania do tego :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skill tab niestety bez mchu/trawy bo tablet/PC postanowił się ciąć nawet po wyłączeniu 90% programów

skill_status.png

plus muszę dodać jakiś plus by było wiadomo że na tarcze/ksiąskie i miecz się klika by zwiększyć ich poziom :/

jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
skill tab niestety bez mchu/trawy bo tablet/PC postanowił się ciąć nawet po wyłączeniu 90% programów

skill_status.png

plus muszę dodać jakiś plus by było wiadomo że na tarcze/ksiąskie i miecz się klika by zwiększyć ich poziom :/

jakieś sugestie?

Wow, nie mam pomysłu na plusa, ale to menu jest superfajnie zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Szare dużo lepsze.Jak to możliwe że składająca się z kilkudziesięciu pikseli grafika mchu cieła płynność?

ciął mu sie komputer jak chcial to narysowac wiec wrzucil wersje bez tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powalająca mechanika gry proszę pana, bardzo winszuję. Dbałość animacji też robi wrażenie. Sugerowałbym za to jakąś dobrą bogatą paralaksę w tle, żeby jednak wypełnić przestrzeń, bo z pojedynczym tłem oprawa może się szybko znudzić

 

Ależ paralaksa jest, po prostu do prototypowania leveli nie układamy ozdób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

projekt broken powstaje już z 2-3 lata od pierwszych zarysów nie jest to projekt który skończę w najbliższym czasie :V ale spokojnie małymi kroczkami idzie do przodu

stone_skill_status74d8b.pngmap465b7.png

Czy ty taką mapkę tutaj kiedyś publikowałes ale w innej postaci ? Bo coś mi świta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ty taką mapkę tutaj kiedyś publikowałes ale w innej postaci ? Bo coś mi świta

bardzo prawdopodobne choć mogło to być w galeri grafice nie pamiętam, i tak czy inaczej była to mapka do tego projektu

rect8926.png

 

 

chyba ze mówisz o tej mapce to było do innej gry :P

623983ee2e4966c94db8e98ad2881d66.jpg

 

lub tą która była na początku do innej gry potem na chwile na niej miała się opierać gra broken ale jednak zrobiłem nową jak widać w 1 obrazku

gif2df__22_.png

 

czemu pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...