Skocz do zawartości

Nad czym aktualnie pracujesz?


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
Powinno się zakazać używania grubych pędzli w MS Paintcie.

zmuś mnie

 

PrE2dKz.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne, tylko te kreski pojawiające się za postacią jak się rusza to tak troche :/

To jeden z pasywnych skilli "Finezja" zwiększa movement speed o 33% w sytuacji gdy postać znajdzie się bardzo blisko przeciwnika. Fajnie to wypada w gameplayu. Z samego efektu tych pasków byłem zadowolony jak je na początku zakodowałem, ale coraz bardziej mi się nie podoba.

 

Jak na razie w grze jest 17 działających umiejętności, zaplanowane mamy ponad 80, a obstawiamy że będzie ponad 400. :mellow: Setup gry nam na to pozwala, i to od wyobraźni gracza będzie zależeć jakich umiejętności będzie używać.

 

Ogółem to już zaraz będą 4 miesiące prac. Działa nam cały silnik, dodajemy teraz umiejętności bo one będą mogły wywrócić gameplay. Następne w kolejności są nowe mapy, a najbardziej zaniedbani będą przeciwnicy. Tych nie chcę ruszać dopóki reszta nie będzie banglać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żeby nie skończyło się tak, że jest 400 praktycznie takich samych umiejętności i wybór jest praktycznie zerowy bo nie ma różnic. Co znaczy, że zależny od wyobraźni gracza? Jakieś combo-umiejętności, czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko żeby nie skończyło się tak, że jest 400 praktycznie takich samych umiejętności i wybór jest praktycznie zerowy bo nie ma różnic.

Myślę że dodawanie "+5%DMG", "+10%DMG", "+15%DMG" szybko mi się znudzi i czegoś takiego nie będzie. O pomysły raczej się nie martwię. Fabuła polega na tym że na naszych dwóch komandosów została rzucona klątwa i oni będą próbować wszystkiego aby ją ściągnąć. Szukać magicznych artefaktów, uczyć się magii, podróżować pomiędzy światami. Gameplay jakiś fabularny w końcu się pojawi, ale do tego czasu gra będzie zbitką 'aren'. Boję się tylko że gdzieś daleko pojawi się pomysł który będzie wymagał zbyt dużych zmian w grze. Dlatego nie ruszam teraz przeciwników.

 

Teraz pomiędzy dodawaniem szybkich pomysłów pracuję nad skończeniem zbugowanego wciąż portal guna. Potem przyjdzie czas na zatrzymywanie/spowalnianie czasu. Dalej ważna jest telekineza, na horyzoncie są DOTy, paraliż etc.

 

Co znaczy, że zależny od wyobraźni gracza? Jakieś combo-umiejętności, czy jak?
Już są umiejętności negatywne i OP. To od gracza zależy czy chce sobie zrobić wyzwanie z 1HP czy luzik z nieśmiertelnością. Ale graczy jest dwóch. W końcu twojemu drugiemu graczowi znudzi się to że zabijasz railgunem wszystko na hita, i to on zmusi Cię do grania inaczej.

 

Combo? Sporo pasywnych skilli! Zwiększenie obrażeń z wybuchu nie będzie miało sensu jeżeli nie będziesz mieć granatów. Jest już pasyw "minigun" powodujący że gdy trzymasz bron twoja szybkość strzelania jest 4 razy większa, ale szybkość poruszania 4 razu mniejsza (praktycznie odrzut broni Cię porusza). Wtedy chcesz biegać bez broni, a dostawać ją tylko na wielkie fale przeciwników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Już są umiejętności negatywne i OP. To od gracza zależy czy chce sobie zrobić wyzwanie z 1HP czy luzik z nieśmiertelnością. Ale graczy jest dwóch. W końcu twojemu drugiemu graczowi znudzi się to że zabijasz railgunem wszystko na hita, i to on zmusi Cię do grania inaczej.

tak na pierwszy rzut oka to nie brzmi zbyt sensownie tbh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie brzmi sensownie. Jak w grze nie ma nic mocnego to ludzie caly czas marudza ze pograliby raz sobie na OP, a jak maja OP to sie wyszaleja i po chwili im sie nudzi deus ex machina i graja normalnie. A tacy co chca wyzwan zawsze sie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waa..?

Jedyne co naprawdę jest zauważalne to wskoczenie do portalu, bo wtedy kamera nie zdąża pokazać drugiego. Wszystkie ruchy kamery są związane z położeniem graczy i miejscem w które celują. Do tego dochodzi jeszcze screenshake. Nie wiem czy w porządku jak ekran drga od granatu który eksplodował za ekranem. :/

 

Ogółem muszę coś zrobić z tym GUI bo tak tego chyba nie mogę zostawić, a grafik się opierdala teraz.

 

Miał być temat i gdzie on? :/
Wolę skupić się na grze niż pisać ścianę tekstu, ale zaraz poprawię większe bugi i w końcu dam wam zagrać. :P

Dla niecierpliwych: threef.itch.io/2-guys-1-gun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
greenlighty to rak toczący gmclana.

popieram, na szczęście są jeszcze przebłyski ######stosci wsrod hołoty, która sie tu przetacza przez gmclan

 

bardzo cie cenie japan, wprowadzasz tu samą dobroć :*

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś zarabianie na grach to było na gmclanie jak mit albo jakaś odległa kraina w której był jedynie podróżnik teegee albo coś nie wiem

 

a dziś co drugi mamonę trzepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w której był jedynie podróżnik teegee albo coś nie wiem

a dziś co drugi mamonę trzepie

dobre rymy ziomeczku

 

w ogóle mam wrażenie że teraz łatwo jest robić hajs, chociażby na jutubie albo właśnie na smartfonowych aplikacjach/gierkach. marny bo marny, ale można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
No to czemu nie trzepiesz tej kasiorki Explosivo, to takie proste. xD

najłatwiejszy biznes do robienia kapuchy - KAZDEMU POLECAM ROBIENIE GIEREK, FREEJ HAJS XDD

 

ja sie dorobilem, foty moich wszystkich samochodów już do fotogalerii wrzucałem B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

nom, a gierke to zrobisz szybko 3 kliki i bez spinki kasiorke ciągniesz, dobrze mówią, nikas ty sie nie znasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...