Skocz do zawartości

Zablokowane Zmienne, proste pytanko


Rekomendowane odpowiedzi

Tablice, wiem, iż istnieje taka możliwość ale to mi się nie przyda. Muszę coś pokombinować. Ale dzięki.

 

E:

Właściwie wykorzystam tablice, będzie dłuższy kod. :D

 

E: potrzebne mi to aby stworzyć trzęsienie podczas strzału, o różnych wartościach siły trzęsienia. np. pistol=(siła,czas trzęsienia.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Ta już wiem jak to zrobić dzięki wszystkim.

 

Aby olśnić wszystkich. zrobiłem czas trzęsienia taki sam dla wszystkich broni, :D

GML
SkryptTrzęsienia(global.bron[global.bron,12],czastrzesienia)
- ten kod chyba się nie przyda ;/ ale napisałem jak co :D

 

OMFG... tablica to tablica, nie możesz pisać global.bron w tym przypadku, nawet gdy GM coś tam zwraca, bo to błąd (zresztą pewnie za jakiś czas przestanie Ci coś działać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Platyna jestem autorem tej tabelo-zmiennej i się nie zgadzam.

Wszystko działa normalnie, global.bron=1; a global.bron[global.bron,1] to już coś innego, ważne że global.bron zwraca indeks broni.

 

Według ciebie powinno być wtedy mojabron=1; i potem jak sie wywołuje dane broni to global.bron[mojabron,1] ale co to za różnice robi, powiedz mi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
@Platyna jestem autorem tej tabelo-zmiennej i się nie zgadzam.

Wszystko działa normalnie, global.bron=1; a global.bron[global.bron,1] to już coś innego, ważne że global.bron zwraca indeks broni.

 

Według ciebie powinno być wtedy mojabron=1; i potem jak sie wywołuje dane broni to global.bron[mojabron,1] ale co to za różnice robi, powiedz mi?

 

Odpal poniższy kod i zobacz:

 

GML
global.test[0] = 2;

global.test = 14;

show_message('test: ' + string(global.test) + '#test[0]: ' +string(global.test[0]));

 

Zwraca tę samą liczbę. Znaczy się, to co podałeś JEST BŁĘDNE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...