Skocz do zawartości

MarioGreen

Użytkownicy
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarioGreen

  • Urodziny 02.02.1910

O mnie

  • Skąd
    Nie Wiem. Zapomniało się
  • Płeć
    Male
  • Hobby
    Piekło

Osiągnięcia MarioGreen

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. MarioGreen

    Ateizm

    Ja wypowiem się w ten sposób, iż nie wierzę w boga, ni w inne bóstwa. Dlatego, ponieważ jakiś rok temu dopiero uświadomiłem sobie, że nic mi nie daję to "wierzenie w boga". Teraz jestem Ateistą, i od tamtego czasu nic się nie zmieniło, mam wciąż tego samego farta, to samo samopoczucie, dach nad głową, jedzenie. Ile jest ludzi na świecie którzy nawet nie pomyśleli o tym, aby wierzyć w boga. A żyją dostatnie. Edit przy okazji: http://video.google.com/videoplay?docid=-6...80947304855605# <-- babcia zachwalająca boga.
  2. a dlaczego błąd? możesz mi wytłumaczyć? mi wszystko działa.
  3. Jak dla mnie to nie zrobiłeś zmiennej.
  4. Ta już wiem jak to zrobić dzięki wszystkim. Aby olśnić wszystkich. zrobiłem czas trzęsienia taki sam dla wszystkich broni, :D GML SkryptTrzęsienia(global.bron[global.bron,12],czastrzesienia) - ten kod chyba się nie przyda ;/ ale napisałem jak co :D
  5. Tablice, wiem, iż istnieje taka możliwość ale to mi się nie przyda. Muszę coś pokombinować. Ale dzięki. E: Właściwie wykorzystam tablice, będzie dłuższy kod. :D E: potrzebne mi to aby stworzyć trzęsienie podczas strzału, o różnych wartościach siły trzęsienia. np. pistol=(siła,czas trzęsienia.)
  6. Czy można w zmiennej posiadać dwie wartości? np. zmienna=16,1 ? jeżeli tak to w jaki sposób.
  7. taak. :D Grę zacznę dokańczać Dopiero jutro wieczorem lub pojutrze (nauka) .. :D
  8. Głównie chodziło o przekazanie wam fabuły, co w tej grze będzie. Na tym polega zapowiedź. E: w takim razie przepraszam za grafikę
  9. en. grafa pokazana na screenach była zrobiona tylko i wyłącznie do testów :D E: Platyna, a co miało być pokazane w zapowiedzi? Miałem dorysować rzeczy których jeszcze nie ma? Cały czas dopracowuje te gierkę. :)
  10. Na screenach pokazałem tylko to co mam, czyli zmiana broni, efekt strzelania, który niestety nie udało mi się okazać na screenach. przeładowywanie itp... dopiero teraz zajmę się teksturami, (będą zupełnie ciemniejsze). Fabuła później będzie przypominała grę Mass Effect 2. E: Czyli, będziemy próbowali powrócić do swoich czasów. gdy będziemy już poszukiwali tej drogi na przeszłość, spotkamy osobę która wcześniej niespostrzeżenie przeniosła się z nami.
  11. THX :D E: Możliwe, że spróbuję zrobić MMO z tego, o ile uda mi się ogarnąć 39dll
  12. Tytuł: Dangerous Time (nazwa może się zmienić) Gatunek: Strzelanka (Top Down) Opis: W pewnej tajnej siedzibie próbowano od wielu lat stworzyć urządzenie aby prze teleportować się do świata przyszłego. W końcu gdy już oficjalnie oświadczono o działaniu sprzętu, rozpoczęty został atak terrorystyczny, który miał za zadanie ukraść machinę. Kiedy pewien oficer aby ratować ludzkość próbował zniszczyć to cudo, które sam stworzył, machina eksplodowała i przeniosła oficera w bezpieczne miejsce, jak się okazuję była to przyszłość. Autorzy: MarioGreen Programowanie: MarioGreen Fabuła: MarioGreen Grafika: MarioGreen (trochę zawzięte z tematu w galerii raperra "Darmowa grafika do TDS-ów") Muzyka: Counter - Strike 1.6 Screeny: Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Wersje: V 0.01 (30.12.2010) - dodano poruszanie się - dodano bronie (karabin, shotgun, pistolet) V 0.02 (01.01.2011) - Dodano nowy wygląd otoczenia - Dodano nowy wygląd playera. - Dodano efekty strzelania. - Wykrywanie kolizji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...