MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czy można w zmiennej posiadać dwie wartości? np. zmienna=16,1 ? jeżeli tak to w jaki sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Musi to być zmienna typu string. Później musisz np pętlą odczytać każdą z tych liczb i przypisać je tablicy lub stosowi. Można też ominąć pierwszy punkt i użyć tablicy lub stosu. A w ogóle to po co Ci to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 A jak chciałbyś potem te wartosci czytać, zgadywać ile ich jest? Tak się nie da, ale są tablice: GML zmienna[0] = 16; zmienna[1] = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Tablice, wiem, iż istnieje taka możliwość ale to mi się nie przyda. Muszę coś pokombinować. Ale dzięki. E: Właściwie wykorzystam tablice, będzie dłuższy kod. :D E: potrzebne mi to aby stworzyć trzęsienie podczas strzału, o różnych wartościach siły trzęsienia. np. pistol=(siła,czas trzęsienia.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak je dobrze wykorzystasz, to niekoniecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ta już wiem jak to zrobić dzięki wszystkim. Aby olśnić wszystkich. zrobiłem czas trzęsienia taki sam dla wszystkich broni, :D GML SkryptTrzęsienia(global.bron[global.bron,12],czastrzesienia) - ten kod chyba się nie przyda ;/ ale napisałem jak co :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ta już wiem jak to zrobić dzięki wszystkim. Aby olśnić wszystkich. zrobiłem czas trzęsienia taki sam dla wszystkich broni, :D GML SkryptTrzęsienia(global.bron[global.bron,12],czastrzesienia) - ten kod chyba się nie przyda ;/ ale napisałem jak co :D OMFG... tablica to tablica, nie możesz pisać global.bron w tym przypadku, nawet gdy GM coś tam zwraca, bo to błąd (zresztą pewnie za jakiś czas przestanie Ci coś działać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 a dlaczego błąd? możesz mi wytłumaczyć? mi wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Dlatego: GML global.bron[global.bron,12] Zdecyduj się czy global.bron to tablica czy nie. Bo raz używasz jej jako tablicy, a raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 już to zmieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 @Platyna jestem autorem tej tabelo-zmiennej i się nie zgadzam. Wszystko działa normalnie, global.bron=1; a global.bron[global.bron,1] to już coś innego, ważne że global.bron zwraca indeks broni. Według ciebie powinno być wtedy mojabron=1; i potem jak sie wywołuje dane broni to global.bron[mojabron,1] ale co to za różnice robi, powiedz mi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Działać może do czasu ._. Nie możesz tak samo nazwać zmiennej, jak i tabeli, to tak jakbyś 2 modele różnych aut nazwał tak samo i opowiadał swojemu koledze, jak to Honda Civic, jest lepsza od Hondy Civic ( dla przykładu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 @Platyna jestem autorem tej tabelo-zmiennej i się nie zgadzam. Wszystko działa normalnie, global.bron=1; a global.bron[global.bron,1] to już coś innego, ważne że global.bron zwraca indeks broni. Według ciebie powinno być wtedy mojabron=1; i potem jak sie wywołuje dane broni to global.bron[mojabron,1] ale co to za różnice robi, powiedz mi? Odpal poniższy kod i zobacz: GML global.test[0] = 2; global.test = 14; show_message('test: ' + string(global.test) + '#test[0]: ' +string(global.test[0])); Zwraca tę samą liczbę. Znaczy się, to co podałeś JEST BŁĘDNE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A to już nie możesz dać jako osobny argument w skrypcie? GML SkryptTrzęsienia(broń, broń.siła, czas) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jeśli zawsze global.bron >= 1 to wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alternative Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 sam jesteś błędny, global.zmienna=global.zmienna[0], a w tym przypadku indeks 0 w tabeli nie jest używany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 "global.zmienna=global.zmienna[0]" Przecież właśnie to chciał ci gnysek wykazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 okey już mi działa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi