Jakim Opublikowano 23 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Twój umysł ma owsiki, wciąż bierzesz się za inne rzeczy :>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 24 Lipca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 miło słyszeć c: akurat długo się zapatrywałem na tworzenie tego typu prac, a sam zamysł nareszcie u mnie zawitał i korzystam z tego potencjalnego potencjału. A tutaj drobny i trywialny prezencik dla mojej lubej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Ignis dalej wojuje z tabletem. Nie miała być taka fioletowa, ale w sumie... Jest na śniegu. Prawie goła. Musi być jej zimno. Uznajmy, że było to zamierzone :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 26 Lipca 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Trochę karłowata i pędzel sprawia że wygląda jakby była cala owłosiona blee. Ale dobra dupa, daje + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 No, z tym owłosieniem to już słyszałem xP Przyjmijmy, że lubi chodzić na golasa po śniegu, i stąd jej wyrosły :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 takie tam tile set Będę musiał pomyśleć nad zróżnicowaniem kolorów pomiędzy ścianą a podłożem bo na razie zlewa się to w jedną kupę a szkoda bo chciałem użyć ograniczonej palety barw ale nie mam takich skili :/ edit: lepiej? część ścian będzie jeszcze przyciemniana i rozjaśniana lekko w zależności od kąta ale to dopiero jak będę miał je gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Coś to wszystko za małe jak dla mnie. No ale druga wersja lepsza, bardziej przejrzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lew_leo Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Coś to wszystko za małe jak dla mnie. No ale druga wersja lepsza, bardziej przejrzysta. standardowe 16x16 z czego ja używam palety 8 kolorów + biały i czarny na tilesa/sprita bo kiepski zemnie "pixel artysta" :U Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dawno się tu nie udzielałem. :) Sorry za 13MB. Nie potrafię robić gifów. Wyłączyłem UI na czas nagrania. Piszę w wolnych chwilach, po za pracą i życiem. Tech to LWJGL + Kotlin (swoją drogą, ######sty język). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamtaren Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dawno się tu nie udzielałem. :) Sorry za 13MB. Nie potrafię robić gifów. Wyłączyłem UI na czas nagrania. Piszę w wolnych chwilach, po za pracą i życiem. Tech to LWJGL + Kotlin (swoją drogą, ######sty język). Doooobrze, trochę jak w homeworld :D Dodaj tylko jeszcze jakieś rzeczy "drugim planie", jakieś asteroidy czy coś takiego. Tak żeby coś dalej w tle też się działo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dawno się tu nie udzielałem. :) Sorry za 13MB. Nie potrafię robić gifów. Wyłączyłem UI na czas nagrania. Piszę w wolnych chwilach, po za pracą i życiem. Tech to LWJGL + Kotlin (swoją drogą, ######sty język). Exigo, Ty żyjesz! Wygląda zacnie, propsik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignatus Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Robi wrażenie,konkret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 @hamtaren, tak, Homeworld jest główną inspiracją. Ostatnio ograłem Deserts of Kharak i przez klimat już do reszty mi odbiło. Co do drugiego planu: wcześniej była bieda i same statki. Nie dało się zorientować w przestrzeni (przez brak "uchwytu" dla oka). Od kiedy dodałem jakieś statyczne asteroidy w tle, jest już lepiej. Docelowo chcę uzyskać jakąś sztuczną perspektywę (ale nie wpływającą na gameplay; jedynie jako efekt wizualny) oraz delikatny pył dla podkreślenia głębi. @Nikas, no żyję. :) Jakoś ostatnio urwał się kontakt. Teraz jest jakiś wysyp jamów/eventów więc można utworzyć okazję i zobaczyć się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 @hamtaren, tak, Homeworld jest główną inspiracją. Ostatnio ograłem Deserts of Kharak i przez klimat już do reszty mi odbiło. Co do drugiego planu: wcześniej była bieda i same statki. Nie dało się zorientować w przestrzeni (przez brak "uchwytu" dla oka). Od kiedy dodałem jakieś statyczne asteroidy w tle, jest już lepiej. Docelowo chcę uzyskać jakąś sztuczną perspektywę (ale nie wpływającą na gameplay; jedynie jako efekt wizualny) oraz delikatny pył dla podkreślenia głębi. @Nikas, no żyję. :) Jakoś ostatnio urwał się kontakt. Teraz jest jakiś wysyp jamów/eventów więc można utworzyć okazję i zobaczyć się. Z drugiej strony ja osrałem wszystkie branżowe imprezki. Chyba z rok mnie nie było na żadnych, poza tym co jeździłem do młodych twórców gierek z GDS'u na melanże. ;x Ale przypomnę Tomkowi. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Kurcze miałem pochwalić jak ładnie te statki omijają asteroidy ale spojrzałem raz jeszcze : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Niesamowite Exigo, moje pikselowe stateczki wyglądają przy tym biednie :o a tutaj modelik low-poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 @Wojzax, ogarnij jeszcze rigowanie, bo bez tego postacie nie mają żadnej wartości poza tej prezentacyjnej (szczególnie że masz go w T-pose więc kwestia dodania kości). W twoich pracach z modelu na model jest coraz bardziej pro. :) @I am lord, fakt. Myślałem o dodaniu dodatkowej "warstwy" do logiki poruszania statków, coś w stylu flockingu/boidów. Kiedyś zrobiłem proof of concept tej techniki (symulacje na bazie agentów), napisane w Scali, tutaj link do projektu na githubie. Asteroida generowała by wektor separacji jak reszta statków, ale zdecydowanie większy. Bardzo proste rozwiązanie. Wracając, obecnie jest dużo kodu odpowiedzialnego za relacje squadów oraz jednostek między nimi, które mogą mieć wspólne cele (atak/ruch do punktu/etc.) łącząc się w tymczasowe kolektywy które się rozpadają po osiągnięciu celu. Kiedyś trawiłem na write-up od programisty z Ensemble Studios, Dave-a Pottinger-a, który w obszerny sposób opisał parę patentów na przemieszczanie się jednostek w ichniejszych RTS-ach. Aż kupiłem Age of Mythology na Steamie żeby sobie to samemu przeklikać; taka mała inżynieria odwrotna. Oczywiście nie skończyło się na klikaniu, a na maratonie przejścia wszystkich kampanii (nie mogłem się powstrzymać tej pokusie, gra jest za dobra). :jezor: Przed chwilą zacommitowałem proceduralne generowanie asteroid na podstawie tekstury-mapy. W skrócie: wczytujecie bohomazy, a z czerwonego kanału generowana jest mapa asteroid. Poprawiłem też rysowanie kamieni. Ziarno pseudo-losowości brane jest z pozycji i intensywności koloru (random to mersenne twister - daje najlepsze efekty). Generalnie ustaliłem sobie za cel łatwą edycję treści. W tym przypadku odpalając MSPainta otrzymuje się pełnoprawny "edytor map". Złożone dane przetrzymywane są w JSONach (statki, definicje materiałów do renderowania, etc). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dester Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Piękne. Grałbym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Niesamowite Exigo, moje pikselowe stateczki wyglądają przy tym biednie :o a tutaj modelik low-poly Wow :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Motorek dla żołnierzyka Exigo łaał, z tymi skomplikowanymi technicznymi sprawami o których mówisz to jest jeszcze bardziej epickie. A nie gralem w te wszystkie kosmiczne rtsy, czy to będą jakieś olbrzymioskalowe walki i zajmowanie planet? @EDIT: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Nauki rysowania na tablecie ciąg dalszy Wiem, oświetlenie na zbroi, ubranku, i pasach do dupy, ale już mi się nie chce tego robić póki co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 wyjeb dolne rzesy i twarz bedzie perfect <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Done Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Ja pierdziele, jak się tak texturuje? : o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 + referki http://polycount.com/discussion/157149/han...ment-wood-house http://cd8ba0b44a15c10065fd-24461f391e20b7...cc2ipjz0eqo.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/5...37b15690603.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Nie znałem, tego przycisku do maskowania obszaru, który się maluje po facach. Zawsze za syf uważałem ten paint mode bo był nieprecyzyjny i malowałem nie tam gdzie chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Done Nieźle teksturujesz :death: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Done oh wow, ######ste! chcesz ze mną zrobić grę? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 extra czaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Penguin Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 extra czaha Dzięki, rysowałem to na papierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się