Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Listopada 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 O, widzę, że dynamika skoków została poprawiona tak jak sugerowałem - no i wygląda to dobrze, zobaczymy jeszcze w praniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Jestem mile zaskoczony teraz mogę w to zagrać xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 zrób to warstwowe tło plax. bohater sztywny, ale lepszy niż kloc poruszający nogami aż o 3 piksele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 jaklub: mam problemy z tłem warstwowym, gdyż nie wiem jak zrobić aby dany background , np .chmurkilolol były ciągle przy brzegu ekranu ;p a jak tak miałem, to mi to nie wychodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 zrób backgroundy i daj w jakimś kontrolerze: GML background_x[0]=view_xview; background_x[1]=view_xview*1.2; background_x[2]=view_xview*1.5; background_x[3]=view_xview*2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 HuderLord: chyba tak: GML background_x[0]=view_xview/2; background_x[1]=view_xview/1.5; background_x[2]=view_xview/1.2; background_x[3]=view_xview; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 mam coś takiego, chodzi mi jednak o "zablokowanie" backgrounda na ekranie który widzimy, coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 @jaklub racja @up woot? nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 o oś Y mu chodzi! :D GML background_y[0]=view_yview background_y[1]=view_yview background_y[2]=view_yview background_y[3]=view_yview ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Fajnie to wygląda, dynamika gry też w porządku :) No i ogień widzę, że jednak zmieniłeś i to też na plus :D No nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na grywalną wersję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Możechodzenie zrób takie postać rozpędza się do określonej prędkości, a jak puścimy strzałkę hamuję animacja hamowania. Jakieś Newsy ? Sry za ODŚWIEŻENIE . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 dzisiaj zrobiłem nowiutki lvl :) rozgrywa się w zamku i myślę, że jest ciekawy ;) dodatkowo został zmieniony gracz (jak by ktoś nie wiedział) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Nowa postać nie pasuje do starych wrogów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 o, dzięki! muszę to poprawić, nawet nie zwracałem na to uwagi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 myślę, że jest ciekawy Nom, ciekawy:) A te żółte obwódki na górze to co to? Plik exe :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 no to są takie bloczki, które "aktywują" się jak włączysz odpowiednią dźwignię ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Ogólnie coś zbyt radośnie w tym zamku. Jak byś tak dodał więcej wilgoci i średniowiecznej ciemnoty - było by gites. Mimo wszystko nie jest źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 18 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Postać powinna bardziej się od tła odcinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Mowilem, ten koles wygląda jak hipis, zmień go bo reszta do niego nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Rękaw się zlewa z resztą ubrania i nie widać że ma ręce, to samo z dłonią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 a coś takiego? dzisiaj postaram się poprawić tych wrogów EDIT: czy ta wersja lepsza? trochę mi ją kleju spikselował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 ja tam różnicy nie widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Ja też nie :P Nie licząc tego, że postać jest w innym miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Ja również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jesli sie przyjzycie, zobaczycie maly dithering : ) Nie da sie tak ogromnej roznicy zrobic, ale styl ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Faktycznie, jest różnica. Nawet ładnie to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 dopiero po powiększeniu obrazków to zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 spojrzałem jednak na kompie gdzie jest większy kontrast i chyba jest za ciemno ;/ zwiększyć kontrast ciemności czy całkowicie ją usunąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 19 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zwiększ trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Grudnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Imo jest dobrze, ale jak już tam chcesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się