Xedom Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Tutaj wymieniamy się opiniami na temat Bety GM8 :) Po 1 - Z zewnątrz nic się praktycznie nie zmieniło, szkoda :( Po 2 - Podoba mi się nowy Code Editor Po 3 - Niezły jest też Sprite Editor, można cofnąć więcej niż 1 raz ;) Głębiej jeszcze tego "cudeńka" nie obadałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Szkoda, że jest tak mało nowych funkcji, tylko random_range i pochodne, funkcje do timelines. Edytor sprite'ów jest dobry. Fajnie, że jest kanał alpha. EDIT: Jest lepszy, niż myślałem! Wcześniej sprite'a 1024^2 można było powiększyć do 400% lupą, a teraz spokojnie do 10000%! OMG! :o Możecie sprawdzić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Szybciej czyta zasoby, zmieniły sie funkcje dodawania spritów, surfaców z tego co zauważyłem. Zaraz porównam FPS w Almorze na Laptopie, bo tam muli trochę :P GM8: ładowanie o 2s szybciej (normalnie 4s), FPS: brak różnic, ładowanie zasobów: znów lepiej. Ogólnie optymalniej Almora działa pod GM8, ale to była na szybko przerobiona wersja, nie zapoznałem się jeszcze z wczytywaniem spritów do nowej. Najważniejsze: użycie pamięci: GM8: 53MB GM7: 48MB To nie jest powód do radości :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 W dziale "info" jest wiecej opcji :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Ej czemu nie mogę go włączyć. Otwiera mi się czerwone okienko następnie klikam przycisk na dole GM8 Beta się otwiera a następnie szybko zamyka. O co tu chodź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Fajnie. Ciekawe kiedy bedzie do kupienia :D Najbardziej podobaja mi sie te sprity (alpha) + edytor kodu, timelines mnie za bardzo nie interesuja bo ich rzadko uzywam ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Ja chyba skorzystam z triggerów, jak dodadzą sensowny edytor do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 W końcu wsparcie dla HLSL przydałoby się :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 dobrze wiesz że to są lenie, im trzeba by było podać gotowy moduł do podpięcia -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Ej czemu nie mogę go włączyć. Otwiera mi się czerwone okienko następnie klikam przycisk na dole GM8 Beta się otwiera a następnie szybko zamyka. O co tu chodź? Pewnie trzeba .NET Framework 2.0 czy coś. Można za darmo pobrać z microsoft.com. EDIT: Da się tam zrobić/usunąć transparent? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Postanowiłem przetestować wydajność w 3D. Brak różnic poza jedną, zażarło mi kompa w trzy d**y gdy chodziłem po mapie, ale to tylko beta. Zaraz sprawdze inne ciekawostki z 3D :) Mark nic nie pisał o zmianie 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Ogólnie nie widać dużych zmian w Gm8 chociaż jak jego cena nie będzie przekraczać 100 zł to go kupię :) Zawsze coś tam nowego jest :P A najlepszą rzeczą według mnie są triggery i alpha w spricie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Głębiej jeszcze tego "cudeńka" nie obadałem. Weź przestań , juz gdzies pisalem ze podoba mi się tylko wykrywanie błędów bez konieczności klikania na tamten huzik , ja w tym edytoze nawet nie moglem robić tych przejść na enter bo jakiś error wyskakiwal . A tak to gówno zmienione , sprity i tak zżerają pamki ile zzieraly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 fajny fajny ale ile trzeba bedzie czekac na kraka? XD <joke> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 bedzie problem jesli ktos chce kontynuowac stary projekt z gm 7 lub 6.1 bo mi przy odpalaniu projektow wywala bledy ktore wczesniej inne wersje ignorowaly. Moze nauczy nas to dokladnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 bo mi przy odpalaniu projektow wywala bledy ktore wczesniej inne wersje ignorowaly Została po prostu zmieniona liczba lub kolejność argumentów w niektórch funkcjach dlatego będzie trzeba wszystko podmienić na właściwe. A jak to coś innego, to może napisz treść tych błędów, bo mi poza tym co opisałem nic nie wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Tylko sprity, backgroundy i surface są pozmienianie, a zabrali parametr preciste dla spritów, preload, oraz transparent na removeback zamieniono (który ustawiony na true oznacza, ze wszystkie piksele w kolorze lewego dolnego maja zostać usunięte i ustawione jako przeźroczyste), który w sumie daje to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A może mi ktoś wysłać Betę na PM na Upie? Zarejestrowałem się u nich i nie dostałem hasła ciągle, a przetestować (mam nadzieję), że warto :P Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 http://gm.yoyogames.com/beta/gmaker80beta.exe ?? Link jest w newsie na głownej, kuffa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 @UP Sorry, nie zauważyłem :) A tak pozatym, Z0MG ... :D Nie można rozpowszechniać gier, ale funkcji "Create Executable" nie zablokowali ... cóż za Z0MG :) Chyba, że nikt nie będzie kolegów sprzedawał :) Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Po co create exe blkowoac? Niektore luda wlasnie ten guzik chcia testowac no : O Do tego co jesli chcesz porownac wielkosci EXE do GMK? Mi sie nei podoba. Teraz o wiele bardziej skoplikowanie wyglada ze wlaczylem poklikalem i wylaczylem : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 cwaniaku, a jak odpalasz Run to myślisz że co się dzieje? tworzy execa, tyle że w Tempie i tam zostaje, kopiuj go i będziesz miał swoją grę :P mądrale z yoyogames nie pomyśleli o tym :) tak więc w becie można tworzyć gry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 Słuchajcie skąd mogę pobrać betę GM'a 8.0? Link jest dwa razy w temacie, do tego na głównej, do tego na stronie YoYoGames. Za nieczytanie tematu Warn +1 gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 jezu następny... 4 posty nad Twoim Gnysek podał link który jak wał jest w newsie na stronie głównej... http://gm.yoyogames.com/beta/gmaker80beta.exe Nie mam pytań... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 9 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ale gry EXE na początku mają komunikat, to raz, a dwa, że łączą się z serwerem YYG na początku i nie odpalą sie bez info zwrotnego z serwera najprawdowpodobniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ja tylko dodam od siebie ze błąd z escape dalej został mam nadzieje ze to poprawią chodzi oto że gdy się wyłączy możliwość wyłączania gry przyciskiem escape to przycisk [x] zamknij okno dalej nie działa :( total fail Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 przeciez dodac sobie event Key Pressed: ESC to nie problem chyba, nie? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 przeciez dodac sobie event Key Pressed: ESC to nie problem chyba, nie? :D Hee nie chodzi o to tylko o ten przycisk -_- co mi z eventa jak ten przycisk nie będzie działać gdy w opcjach gry wyłączę : let <Esc> end the game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 @UP Po to się błędy reportuje, aby poprawić mogli Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tylko sprity, backgroundy i surface są pozmienianie, a zabrali parametr preciste dla spritów, preload, oraz transparent na removeback zamieniono (który ustawiony na true oznacza, ze wszystkie piksele w kolorze lewego dolnego maja zostać usunięte i ustawione jako przeźroczyste), który w sumie daje to samo. Dla niektorych tylko. Moze mi ktos na szybko przekonwertowac ten kod (z 6.1 na 8). GML tlo:=working_directory+"/room_1.jpg"; tlogm:=background2; aaa=background_replace(tlogm,tlo, background_get_transparent(tlogm), background_get_smooth(tlogm), background_get_preload(tlogm)); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi