nadro Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Witam. Kolejna wersja demka jest już niby przygotowana zostaje dorobić szczegóły, ale ostatnoi miałem sporo pracy z systemem operacyjnym. Chcę na stałe pozbyć się Windows'a a pozostać przy Linuksie tak więc jeszcze ze 3 dni nie będę pracował przy grze. Niewiem jak teraz sprawa będzie się miała z wersją na Windowsa. Mam nadzieję, że emulator Wine wszystko załatwi a jak nie to będę u kumpla kompilował kod, ale w związku z tym wersje windy będą wychodziły rzdziej niż linuksowe, ale sądzę że wine wszystkiemu zapobiegnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Używaj X-Wine, a wszystko będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Zamieszciłem na serwerze poprawioną wersję Crusaiders mini demko. Wersja jest dziełem mojej pracy jeszcze z przed dwóch tygodni bo odkąt zmieniłem system zająłem się jego konfiguracją i dopiero od jutra normalne prace nad grą znów ruszą. Wersja jest na lina bo nie było czasu na kompilację pod wine. Kompilowałem grę na Ubuntu 5.10 czyli jeszcze na swoim starym systemie. Grę odpalajcie z konsoli. Widać obsługe LOD na tym gostku metr nad ziemią. Czekam na opinie. Grę można pobrać stąd: http://xthost.info/nadro/Crusaiders_MINI_DEMO2.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Co do tej emulacji to chodzi Ci chyba o WineX? Nigdzie nie znalazłem programu o nazwie X-Wine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Witam wszystkich i chcę oznajmić, że właśnie dodaję port Crusaiders MINI DEMO 2 pod Windows'a. Nie jestem na 100% pewny czy port działa, gdyż nie mam windows'a. Sądzę jednak, że powinno być ok (kompilowałem go za pomocą MingW). Proszę o komentarze zarówno do CrusMD2 jak i do portu win32. Plik można pobrać stąd: http://xthost.info/nadro/Crus_win32.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 u mnie nie idzie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A czy wkleiłeś te pliki do floderu Crusaiders MINI DEMO 2 gdzie są wszystkie ustawienia i pliki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A czy wkleiłeś te pliki do floderu Crusaiders MINI DEMO 2 gdzie są wszystkie ustawienia i pliki? To mogłeś dodać na samym początku komunikat: "Nie można włączyć pliku, brak odpowiednich plików.", byłoby lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 Chyba każdy powinien wiedzieć ,że jak piszę że jest to port to znaczy, że te dwa plik Crusaiders.exe i Irrlicht.dll trzeba wkleić do folderu w którym została wypakowana zwykła wersja Crusaiders MINI DEMO 2. Jeśli port będzie działał to w następnej wersji już dodam motor dla windows. A poco dawać zbędne if'y gdy nawet nie wiem czy działa, ale twoja sugestia na przyszłość jest bardzo dobra bo ten komunikat "Czy wysłać roport o błędach" jest dobijający :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 wklepałem. dalej to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 U mnie ten sam blad. Jak nie umieszczam tego w folderze z reszta i nie efekt jest taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Właśnie zamieściłem kompletną wersję Crusaiders MINI DEMO 2 na serwerze. Demko można pobrać z tej strony: http://xthost.info/nadro/Crusaiders_MINI_DEMO2.rar Jeśli chodzi o poziom LOD to system działa, a to że nie zobaczycie zmiany FPS'ow wynika z tego że modele mają tyle samo poly. Jeśli dodałem jako LOD kwadrat było widacz różnicę na renderowaniu. Teraz naprawię te animacje i zniweluje to, ze na szybkich komputerach lodek porusza się błyskawicznie a na słabych za wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 podobny błąd jest przy pliku opengl :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 U mnie na win98 to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Bardzo przepraszam za błąd z mojej strony. Otóż dodałem plik Irrlicht.dlldla wersji kompilowanej za pomocą gcc, a Crusaiders była kompilowana za pomocą Microsoft Free Toolkit 2003 i w związku z tym należy zamienić plik Irrlicht.dll na ten do którego podaję link: http://xthost.info/nadro/Irrlicht.dll.rar Jeszcze raz serdecznie przepraszam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Nadal nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 mi działa, ale demo jest naprawde "mini"... był sens umieszczania go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 17 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Musi działać. Nie podmieniłeś pliku Irrlicht.dll. Demo to nie miało na celu zobrazować gry, ale ukazać system zaznaczania npc'ów oraz poziom LOD. Czyli jak do tej pory powinniście oceniać: Kamere, Zaznaczanie npc'ów, system LOD, sterowanie (50%). Teraz zostało zrobić system dialogów (będzie w następnej wersji mini dema), kolizji (prawdopodobnie 4 odsłona mini dema), korzystanie i podnoszenie do ekwipunku przedmiotów a także korzystanie z nich (również 4 odsłona mini dema), system walki i AI (5 odsłona mini dema). Począwszy od 6 odsłony mini dema, prawdopodobnie ostatniej zawierającej słowo MINI w nazwie będzie tworzona zasadnicza gra, czyli modele, mapa, questy. Macie tu rozkład planu wydań dem, a także ich założenia. Teraz jeszcze jedno pytanie. Wiem, że Czernobyl odpadł i woleliście czasy rycerskie. Zastanawiałem się już nawet nad fabułą, ale na myśl mi przyszło zrobienie gry w niedalekiej przyszłości. Np taki Mars. Jest tam zakład karny, którego więzniowie prowadzą przymusowe prace w kopalniach. Zakład znajduje się w dużej kotlinie, która jest wypełniona przez kompleks przemysłowy. Pewnego razu padają systemy bezpieczeństwa więzienia a więc więźniowie mają wolną rękę. Tworzą się dwie nieprzepadające za sobą team'y mieszczące w sobie personel więzienny. W kotlinie jest też baza strażników, którzy z racji iż Mars nie jest jeszcze zbyt gęsto zludniony nie mogą liczyć na pomoc z zewnątrz. Aha zapomiałem wspomieć, że awaria była spowodowana błędem w systemie, a prawdopodobnie jakimś wirusem komputerowym (szczegółów nie będę wam zdradzał), dalsze błędy mogą nawet grozić zatrzymaniem reaktorów produkujących spore dawki tlenu, gdyż bez durzej ilości roślin to jedyne wyjście. Gracz jest byłym informatykiem wojskowym. Jest obeznany z karabinem i komputerem. Za wszelką cenę próbuje udaremić dalsze błędy systemu. To by było na tyle. Ten quest miałby być tylko wstępem do gry. A jego rozwinięcie było by zupełnie inne. Chciałbym dodać wiele zwrotów akcji bo zawsze to jest najciekawsze w grze. Nic bym nie stracił jeśli chodzi o dotychczasowe moje prace gdyż kod, który napisałem do tej pory jest uniwersoalny. Czekam na opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 dalej bym wolał klimaty fantasy/rycerskie, ale z tym marsem też ciekawe :D gdyby dobrze rozpracować realia to by powstała niezła giera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golus Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Hmn... Ja się mogę zająć fabułą... Jak zaczne pisać to w ciągu 2 miechów skończe... Co ty na to nadro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 23 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Golus daj znać do mnie na gg: 7130085 to pogadamy. Chciałbym aby fabuła była wciągająca, miała sporo zwrotów akcji i było dosyć dynamiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 16 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Witam po dłuższej przerwie. Właśnie ukończyłem wyświetlanie dialogów i wersję gierki MINI DEMO 3 BETA można będzie pobrać z serwera xthost.info/nadro, ale chwilowo serwer jest uszkodony i myślę że do wieczora już powinien być ok. Gdy zamieszczę gierkę to dam znać. Wystarczy klikac lewym przyciskiem myszy zarowno aby z podswietlonym npc'em rozpocząć rozmow jak i wybierać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 23 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Poprzedni serwer chyba jeszcze długo będzie uszkodzony więc postanowiłem zamieścić demko na innym. Oto adres do MINI DEMA 3 BETA: http://nadro.netfast.org/Download/Crusaide..._DEMO3_BETA.rar Czekam na komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Sądziłem że bedzie już troche więcej. Moim zdaniem niektóre kwestie mówione przez NPC zaszybko znikają. (mam nadzieje że zmienisz twarz głównej postaci). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 A mnie denerwuje że nie można zamknąć samemu kwestii, tylko trzeba czekać aż wyznaczony czas minie. Trochę to przeszkadza. A tak to git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 - kwestie za szybko znikają - pod strzałkami na boki jest przypisany obrót zamiast strafe'owania - postać jakoś dziwnie się cieniuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 23 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Jest napisane, że to BETA, a dlaczego? Dlatego, że w finalnej wersji MD3 dialogi będą definiowane plikiem tekstowym, czyli szybkość znikania napisów itp. a pomijanie dialogów też będzie bo wiem, że gracz by się znudził gdyby musiał czytać ten sam dialog kilkanaście razy a tak to czyta raz a później spacja i już :) . Co do cieniowania to to kwestia doświetlania a te bajerki będą dopiero rozpatrywane w wersji 7 MINI DEMA. Grafa czyli wygląd gracza, mapa itp będzie dopiero dodana gdy ukażą się wszystkie mini dema i wtedy będzie robioone zwykłe demo. Te DEMO ma zobrazować jedynie jak będą wyglądały dialogi w grze i i jeśli macie jakieś sugestie co do wyświetlania dialogów to dajcie znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 U..... Czy projekt upadł ?? Czy znów miałem racje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 U..... Czy projekt upadł ?? Czy znów miałem racje?? Może on robi w spokoju, bez zamieszania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 To może: Ile procent gry jest ukończone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się