PoxiPol Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A ja akurat nie bede zbytnio pozytywny :/ Prawda, podoba mi sie to ze moge spokojnie przechodzic po mapie bez zacinek, ale reczne STARTOWANIE questow jest do dupy. Powinno to byc zapisane w postaci jakie zaczales a jakie nie, ile czasu zostalo czy cos takiego i tyle. Krotka nie podoba mi sie system questow.wiecej sie chyba nie zmienilo, podoba mi sie muza i nowe menu :) Pablosrutututu zrobil taka fajna rzecz z MBO ze mozna w przegladarce sprawdzic IP dzialajacych serverow online :) Zrobcie tak samo prosze. @Borek Dawaj Testy alienow, mialy byc w ferie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Było powiedziane, że status serwerów będzie od wersji 8.0 EDIT: I tak przy okazji, skoro przepisujecie tą grę: zróbcie inny system śmierci, bo reconnect jest dla mnie po prostu głupim sposobem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Ale służy. Tak przynajmniej wszyscy uważają na to co robią. :3 Brawo gnysiu! Rób dalej, rób, rób! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 http://www.vimeo.com/3787797 Nadal hackable ;o btw. ten GearSHIELD przed czym tak w ogóle zabezpiecza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Nie można po prostu sprawdzać, czy to, co robi klient jest w ogóle możliwe ;/ (czy tempo z jakim klient strzela jest takie, a jakim powinien strzelać, sprawdzane przez serwer) ? Bo to niezbyt dobrze świadczy o MMORPGu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Chyba nie ;p Dawidds, tu chodzi o to że wszystko jest źle obmyślane, w MMORPGach gameplay jest po stronie serwera, klient tylko jest tzw. czułkami serwera. ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Właśnie ta powinno być. Ale jak pokazał Snake, to w Almorze to klient decyduje, w jakiej ilości będzie strzelać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 No to właśnie boli 0.7.x i właśnie dlatego będzie 0.8. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Tak, teraz serwer będzie miał swój własny algorytm i na podstawie levelu obliczy wszystko - nie będzie tego przesyłał klientowi, ten obliczy to sobie sam w ten sam sposób - więc jeśli zmienicie statsy, to serwer i tak będzie widział tylko te prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Dlatego w Aliensach takiego hacka nie zrobisz, bo tam wszystko jest server side i dodatkowo sprawdzane, w Almorze można jeszcze haknąć moving speed :) To są właśnie uroki początków programowania MMORPGa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Taaa, nic nie mów, bo teraz ja mam okazję powielić te błędy :P Ale może sie obejdzie :P Coś mi program do nagrywania nawala, ale coś tam widać : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A, właśnie, miały być programy do robienia np. swoich bossów. To miało być w tej wersji czy 0.8.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Hah. Z potworka itemek wypadł mi na... ścianę. I nie mogłem go podnieść, bo mój hero próbował do niego podejść, mimo, że nie miał szans. Ed: Pytanko - mapy mają być przesyłane na bieżąco, czy przy zalogowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Podejdzcie sobie do tablicy z mieczem czy czyms. Widac ze gnysio baaaaaardzo sie przy tym staral ze trawa z tablicy ma wiekszy deph niz cienie i gracz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Aaa nie zmieniłem trawy z powrotem ... jak przesuwałem po mapie, to własnie był z tym problem xD dla tego teraz będzie edytor odpowiedni i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Fajna jest nowa wersja :3 Mi się podoba nowy styl... Tylko czasami mi wrogowie znikają i pojawiają się przede mną :o Aha i system qestów mi się nie podoba :( Bo jak jest zabij 20 bugów. Jak zabiję inne zwierze to od nowa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Zabij 20 bugów z rzędu, a nie zabij 20 - to jest różnica. O to chodzi, żeby nie było prosto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A właśnie, nic o grze nie napisałem... :P A więc tak: Wybieranie questów z listy... nie no tragedia. Questy powinni dawać NPCtowie, ewentualnie jakiś inny super-system, ale quest wybierany z listy ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 heh, do almory 0.8.0 powinien być stworzony nowy temat, bo do 0.7.6 wypisujemy bugi (no i dziękujemy za jego zrobienie ;) ), a do 0.8.0 komentujemy screeny i filmiki. Zadanie rzeczywiście powinni dawać NPC, ale możliwe, że jest tak tylko dlatego że gnysek dokańczał istniejący już system zadań, żeby szybciej zabrać się za 0.8.0 ^_^ Według mnie nowy interfejs jest ładniejszy, ale pasek życia i many jest za mały, a pasek exp to już w ogóle i dziwnie wygląda jak jest razem z hp i maną (jak walczymy to często patrzymy na hp i manę, a nie na exp, pasek doświadczenia powinien być w zupełnie innym miejscu i (szczególnie w późniejszej fazie gry przydatne) powinien być dość długi). Mi edytor już się podoba :D, co do obracania obiektów i ogólnie ważnych funkcji, to powinny być dodatkowo przy przytrzymywaniu np. ctrl (mamy wybrany obiekt, ustawiamy go i teraz gdy przytrzymamy klawisz ctrl tym samym przyciskiem co ustawialiśmy, możemy go obracać). Ale mam pytanie- jak to w edytorze będzie z domkami? będziemy je układali na mapie z części, układali w specjalnym programie do domków i korzystając z takowych, wczytywali z pliku do mapy, czy może po prostu korzystali z gotowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Prawdopodobnie ograniczymy się tylko do gotowych. Choć kto wie, postaram się coś wymyślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Nie wiem czy damy wam ten edytor xD Temat o Almore 0.8.0 założę potem, nie chciałem wszystkiego na raz. Co do Questów - tak są robione na szybko i potem będą je dawać tylko NPC, tak jak ten zimowy :) Dałem je, żeby sprawdzić czy w ogóle takie coś wam się podoba. Postaram się też, aby w wersji 0.8.0 nie dało się nabić ostatniego levelu czy mieć najlepszych itemów szybciej, niż w conajmniej tydzień gry po 3 - 4 godziny dziennie. Ale o tym będziemy pisać potem :) Ważne, że do obecnego systemu questów są uwagi, więc w 0.8.0 uwzględnimy je i damy to czego oczekujecie (no, może nie do końca, bo postaramy się też aby dla nas było jak najprościej xD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Kilka małych usterek: - sporo literówek, ponadto jedna kwestia Terie jest przypisana jako kwestia Weliora (chyba, że tak mi się tylko zdawało :)), - http://img8.imageshack.us/img8/2764/abccxr.png, - śmiesznie niskie nagrody (pomijając fakt, że zawsze nagrodą jest złoto, ale o tym to w innym temacie :)), - ten sam dźwięk reprezentujący "Quest begins" i "Quest failed", - gram już sporo, a reputacja wciąż niezmieniona. Został wydłużony czas zdobywania gwiazdek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Za często chyba trupisz, śmierć odejmuje 1 gwiadke jednocześnie resetując czas gdy nie ma się żadnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Może, chociaż sporo już minęło od ostatniej śmierci. Za jakiś czas dam znać, czy coś wzrosło. EDIT: wraz z pisaniem tego posta reputacja wzrosła - czyli jest dobrze ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Wiesz co ja trochę nie ogarniam tych skryptów z reputacją :P Po prostu nic tam nie ruszałem. Co do szczurów w podziemiach - zadziwiasz mnie :P Literówki do następnej wersji będzie porpawiał Woock - ten Patch jest nieco na siłę zrobiony, tak naprawdę mogłem już dwa miesiace robić nową wersję, zamiast babrać się ze starą ... przyznam się bez bicia, że nie jest on odpicowany jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 No i wreszcie 1 Bug!! Cytuje: ___________________________________________ ERROR in action number 2 of Step Event for object Client: Error in code at line 136: if global.player[global._id] = global._id{do_nothing = 1} at position 31: Negative array index Ale znalazłem roślinkę xD Po zjedzeniu postać mówiła Berk... I jak chodziłem ekran się za nim nie porószał xD A w dodatku ekran się trzasł :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 no boś był pijany xD może kiedyś się temu przyjrzę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Lol jaki ten welior emocjonalny. Zaczynam quest a ten terie mowi ze jesze dlugo zanim sie stanie takim wojownikiem jak jego brat, tan sie rozczulal nademna, ide do weliora a ten "Ok, thaks for the info". Rozmyslany quest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Stoi może jakiś serwer ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Tak... Stoi... Na hamachi Nazwa almorka29 hasło ojejku =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się