Skocz do zawartości

Zablokowane Almora 0.7.6 - Dyskusja


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

robią 7.6, żeby szybko poprawić to, co da się zrobić, hyh... no.... po prostu szybko ;)

 

a potem będziemy czekali na nowe mapy, stwory, przedmioty i bla bla bla :rolleyes:

 

ED:

heh wcześniej jakoś nie używałem RSS z GS, ale próbowałem użyć, to przerzuciło mnie do iGoogle i zapytało czy chce to dodać jako gadżet, zgodziłem się i mam to samo, co Luksor ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

taki error mi wyskoczył jak kupić rune próbowałem ;)

___________________________________________
ERROR in
action number 3
of Draw Event
for object Main_Engine:

Error in code at line 22:
  if global.start_xp > 0{_bar_xp = 470/global.start_next_xp*global.start_xp;if _bar_xp > 470{_bar_xp = 470}}else{_bar_xp = 0}

at position 46: Division by 0.

 

Heh, wszystkie postacie mają taki sam wygląd, może by chociaż włosy były inne ;) i przy okazji NPC'om by się to przydało ;). Tka jak mamy przy tworzeniu postaci evil, chao.... tak by było żółte czarne i brązowe, można by też "kształty" włosów wprowadzić (znaczy fryzury xD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...myśle, pujde kupić broń....

 

a nie powinno być pójdę :D ? 1:1 Pablo :)

 

Daj sobie siana co? Naprawdę przesadzasz w tym momencie...

gnysek

 

Oj zaraz tam przesadzam, przecież to w takim żarcie napisałem, niech Pablo wie, że nie tylko ja walę orty ;)

 

Wydaje mi się, że będzie trzeba na GS zrobić WISH LIST albo TODO czy coś takiego dla Almory, bo każdy coś chce dodawać :D Dajcie chłopakom popracować nad błędami, a później jak nie opadną z sił, to będzie się dodawać różne rzeczy, ja mogę rysować kolejne itemy, bo gnysek coś wpomniał, że ciężko mu wpasować się w mój styl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie, itemy akurat sobie sam zrobię, nawet przeciwników pewnie dam radę, ale drzew i roślinności za *pip* nie dam rady :P Jakby co, bede pisał xD

A co do pomysłów - a niech sobie piszą, jak coś jest fajnego, to zapisuję, jak nie, to czytam następny post :)

 

Właśnie znalazłem fragment którego szukałem, zeby móc robić questy i okazało sie, że Borek ma akurat wszystko czego potrzebowałem i zamiast dopisywać setki warunków i nowych zmiennych, musiałem dopisać na serwerze DWIE linijki kodu xD Ale się cieszę, bo bałem się juz, że to będzie naprawdę cieżkie do napisania, a tak jestem do przodu.

 

Z ciekawostek dodam, że w Almorze są 23 rodzaje przeciwników, oraz niedokończone grafiki dla kolejnych 12 - zatem wiecie czego spodziewac sie w wersji 0.8.0 a czego zabraknie w 0.7.6 xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Wniosek - im wiecej ramu na kompie, tym wiecej Almora usuwa zasobów z pamięci. Jak byś miał 16gb, to po wyłączeniu jeszcze kilka innych rzeczy by usunęło xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no kompy są coraz lepsze, w opcjach powinna być możliwość ustawienia większej rozdzielczości, bo ta mnie trochę denerwuje, no i opcja dla słabszych komputerów, np. ilość detali- można by wyłączać krzaczki, kwiatki :), a w ekstremalnych warunkach, to dachy domów i korony drzew xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
a nie powinno być pójdę :D ? 1:1 Pablo :)

 

Daj sobie siana co? Naprawdę przesadzasz w tym momencie...

gnysek

 

Oj zaraz tam przesadzam, przecież to w takim żarcie napisałem, niech Pablo wie, że nie tylko ja walę orty ;)

popcorn.gif

 

OnTopic:

Raczej zmiana rozdzielczości odpada, bo GM nie za dobrze obsługuje takie ficzersy. Nie pamiętam już, ale w którąś stronę nie da się prawidłowo przeskalować obrazu. Dobrze jest jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie można trochę oszukać i nie zmieniać rozdzielczości a wielkość okna gry, to w sumie wystarczy. Jedyny problem w tym, że trzeba przystosować do tego grę, czyli uwzględnić wielkość okna w kodzie. Z drugiej strony trochę nieuczciwie bo niektórzy będą widzieć więcej, ale można to rozwiązać rysując obraz zeskalowany, tylko może trochę ucierpieć jakość i nie wiadomo co z wydajnością.

 

Po za tym niektóre kary graficzne sam skalują obraz w grach działających na full screenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@Uzjel:

Nie o takie skalowanie mi chodzi (które nigdy nie będzie porządne, nie tylko w gm, bo to technicznie niemożliwe), tylko o zmianę rozdzielczości i dostosowanie okna gry. W GM w którąś ze stron jest skopane (niby stosunek piksela 1 do 1 a się wszystko psuje).

 

@Kondrad-GM:

W ogóle wiesz co to jest DirectDraw? GM korzysta od wersji szóstej korzysta tylko i wyłącznie z Direct3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielczość nawet dobra jest, ale denerwuje mnie, że, żeby uzyskać w miarę dobrą grafikę RECZNIE muszę przestawiać na 1024x768. Z tego co wiem, to w "ustawieniach" gry przed kompilacją można zaznaczyć, żeby podczas ładowania zmieniało rozdzielczość. Taki mały szczegół, a na pewno by ulżył co poniektórym. Jeśli chodzi o to, żeby inni widzieli więcej przy większej rozdzielczości, to wg. mnie nie jest aż tak niesprawiedliwe, bo w grach 3D to co? Ale oczywiście musiałbyś HUD powykańczać na "bokach", bo przy np 1600x1200 raczej HUD nie byłby rozciągnięty od lewego do prawego boku :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Tak, ale na monitorze LCD innym niż 15 cali, 1024x768 tak czy siak będzie rozmyte, bo monitory LCD mają tylko jedną rozdzielczość natywną, reszta jest skalowana. A CRT to już dzisiaj rzadkość, przy cenach rzędu 400 złotych za monitor. Karty graficzne są droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...