Skocz do zawartości

Zablokowane Almora 0.7.6 - Dyskusja


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam się postaram, aby obecne postacie działały i po modernizacji Almory. ;)

 

Tylko zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie czy jest sens zostawiać konta, bo osoby posiadające 50LVL będą miały od razu questy do swojego poziomu. Wydaje mi się, że ciekawsza gra będzie od początku z questami, a po drugie jak zmienią się parametry przedmiotów, to może być problem z balansem w stosunku do graczy z wysokim poziomem, nabitym we wcześniejszej wersji Almory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Dobrze, pomyślę nad bossami. Albo zrobimy tak, dam program do konfiguracji serwera i tam bedzie mozna sobie własnego bossa zrobic i go ustwiać na mapie jako przeciwników ok ? co prawda, jak postawisz ich 10 to juz nie bedzie boss, ale trudno ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, ale jeśli konwerter byłby udostępniony adminom serwów, to mogli by robić postacie na starym edytorze i konwertować, pod nową wersję almory ;)

 

ale edytor postaci powinien zostać i powinien być dołączany do serwera, dzięki temu admin będzie miał większe możliwości, jak np. nagrody za własne eventy, czy jak mówił Morro, do robienia bossów, a to że ktoś se ściągnie klienta serwa z dodatkowym edytorem postaci, to jego sprawa, że sobie cała zabawę zepsuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę :D!

 

EDIT:

Gnysek, Almora 7.5 ma chyba jakieś ostre leaki. Właśnie sobie odpaliłem grę, nawet nie połączyłem sie z serwerem bo był offline. Następnie po wyłączeniu gry, jeszcze przez chwile był jej proces, zaraz potem zniknął ale pamięć zadeklarowana w menedżerze zadań wykazuje mi, że wciąż jest to ok 462mb, a ja z reguły mam ok 260mb :/. Przeszukaj tam nie wiem, czy aby napewno wszystkie dlle są uwalniane przy wyłączeniu gry itp. I pamiętaj, ja buszowałem tylko po menu!

 

Wracając jeszcze do tematu roomów. Nadal uważam, że nie warto robić jednego wielkiego rooma i tylko go dzielić na sfery, ponieważ, zakładając, że każda większa lokacja byłaby oddzielnym roomem, można władowywać zasoby tylko takie, jakie dany room używa i zwalniać te z poprzedniego. Hmm hmm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Gnysek, Almora 7.5 ma chyba jakieś ostre leaki. Właśnie sobie odpaliłem grę, nawet nie połączyłem sie z serwerem bo był offline. Następnie po wyłączeniu gry, jeszcze przez chwile był jej proces, zaraz potem zniknął ale pamięć zadeklarowana w menedżerze zadań wykazuje mi, że wciąż jest to ok 462mb, a ja z reguły mam ok 260mb :/. Przeszukaj tam nie wiem, czy aby napewno wszystkie dlle są uwalniane przy wyłączeniu gry itp. I pamiętaj, ja buszowałem tylko po menu!

 

Nie, dll jest ładowany dopiero jak się łączysz xD Nie zauważyłem nic takiego. Może przypadek ?

 

 

Wracając jeszcze do tematu roomów. Nadal uważam, że nie warto robić jednego wielkiego rooma i tylko go dzielić na sfery, ponieważ, zakładając, że każda większa lokacja byłaby oddzielnym roomem, można władowywać zasoby tylko takie, jakie dany room używa i zwalniać te z poprzedniego. Hmm hmm?

 

Tak, można też zrobić żeby strefy ładowały tylko zasoby takie jak potrzebują i zwalniać te z poprzednich. To samo rozwiązanie.

Spoko, co do optymalizacji, to mamy takie plany, że po Almorze to chyba dostaniemy od Borka jeszcze Aliensów do poprawy xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej gnysu teraz poważnie, patrz na to co zaraz zapodam w edit.

 

Przed Almorą:

http://img114.imageshack.us/img114/7614/przedalmorate1.png

 

Odpaliłem gre, połączylem się z serwerem, zabiłem sie bo nie wiedziałem co to ta opcja K xD. Poszedłem do lasu, jak zwykle na przejsciu z wiochy do lasu freeze, ale puściło po jakichs 15 sec. Poszedłem, zabiłem 3 mobki, dedłem. Ok to se myśle, pujde kupić broń. Równo z wejściem do sklepu z bronią miałęm niesamowity freeze. Totalna zwiecha. Puściło po 4 minutach jak już miałem postarać się zabić proces. Puściło z błędem Connection Error. No to wyszedłem do menu i zakończylem grę. Sprawdzam pamięć zajmowaną a tam 1gb z hakiem. No ale powoli spadało aż spadło na maxa i przestało

 

Po Almorze:

http://img114.imageshack.us/img114/841/poalmorzeya4.png

 

Z tego wnioskuję, że to co masz "ingame" zostało zwolnione z pamięci, czyli to najprawdopodobniej coś z menu musi zostawać :/. Co do dll'i, przecież muzyka gra już od startu, więc supersound.dll chyba jednak jest inicjowany razem ze menu ;>?

 

PS: Ten freeze w sklepie bolał :( już tam nie pójdę... kto kupi mi przedmioty xD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Nie wiem co zostanie dodane, bo szukamy oszczędności, jak największych :) Niczym nasz wspaniały rząd xD

 

@pablo: U mnie aż tak dużo nie było. Fakt, że jest 60 Mb różnicy, ale to nie 300 jak u Ciebie.

 

https://gmclan.org/uploader/23/alm_100.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdzasz na tej swojej wersji z poprawkami :/. U mnie, żeby móc pograć to po każdym wyłączeniu gry trzeba resetwować kompa, bo jak spróbuje odpalić gre ponownie, to potem przy wejściu z wioski do lasu ładuje się wszystko tak długo, że przez ten freeze serwer myśli, że się rozłączyłem i mnie wywala :/

 

Lipa no ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

z wioską to inna sprawa, jak sie przechodzi to tam faktycznie coś sie wiesza, ale tym zajmę się za jakiś czas, teraz dochodzę do waznego momentu w dziejach moich questów, mozliwe, ze dzisiaj mi zaczną pierwsze juz działać xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to administrator serwera dostanie całkiem sporo narzędzi do modyfikacji parametrów gry. ;)

I o to mi chodziło :thumbsup: , o to aby serwery nie były takie same. Aby wszystkie się od siebie różniły, a nie tylko zmiana nazwy i pisanie gazety jak teraz... :jezor:

Almora Online 0.7.6 - koło 14 lutego więcej info [+Questy +UDP]
Na stronie GS pisze, że następny update będzie miał numer 0.8, w tytule tego tematu zresztą też.

 

Poza tym na stronce macie zryty RSS :thumbsup: Nie dość, że nie ma wszystkich newsów :blink: to odnośniki nie działają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jest tylko kilka ostatnich.

- Utwory Roba Westwooda w AliensAOC:OD!

- Otwarte testy Aliens!

 

To nie są raczej ostatnie newsy...

 

-----------------

 

Odnośniki są poprawne.

http://www.google.com/Utwory%20Roba%20West...AliensAOC:OD%21

http://www.google.com/Otwarte%20testy%20Aliens!

 

No nie wiem czy poprawne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co za czytnik RSS sobie wymyśliłeś, ale chyba nie należy do najlepszych.

 

https://gmclan.org/uploader/152/rss.png

 

<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0">
    <channel>
         <title>Gear Studio - Official Site</title>
         <link>http://gear-studio.com/</link>
         <description>Nowości z Gear Studio</description>
         <item>
              <title>Update "Almora - Online" oraz zmiany organizacyjne!</title>
              <link>http://gear-studio.com/Update "Almora - Online" oraz zmiany organizacyjne!-note-show-44</link>
              <description>W końcu projekt Almora - Online doczeka się kolejnej zmodyfikowanej wersji oznaczonej nowym numerem 0.8.0. Postanowiliśmy nieco usprawnić silnik dodając protokół sieciowy UDP, oraz obsługę dźwięku 3D za pomocą biblioteki, która również usprawni wczytywanie zasobów dźwiękowych, a co najważniejsze zredukuje znacznie wczytywanie dużej ilości danych do podręcznej pamięci RAM. To są główne zmiany, natomiast resztą zmian zajmie się Piotr 'gnysek' Gnys, znany wam z naszego teamu, któremu powierzamy cały silnik. Od tej pory głównym zadaniem Piotra będzie trzymanie pieczy nad całym projektem "Almora - Online". Oczywiście zmiany te nie będą miały żadnego wpływu na obecny projekt "AliensAOC:OD", który pozostaje naszym głównym priorytetem i będzie powstawał w tym samym tempie co dotychczas.   Kolejną ważną informacją jest fakt, iż dołączył do nas Woock, który odpowiedzialny będzie za wszelkie tłumaczenia angielsko-polskie oraz polsko-angielskie witryny Gear-Studio jak i obecnych projektów. Serdecznie witamy w naszych progach!</description>
              <pubDate>Tue, 27 Jan 2009 19:25:35</pubDate>
         </item>
         <item>
              <title>Utwory Roba Westwooda w AliensAOC:OD!</title>
              <link>http://gear-studio.com/Utwory Roba Westwooda w AliensAOC:OD!-note-show-43</link>
              <description>Posiadamy już potwierdzone informacje, że w nadchodzącym projekcie będziemy mieli przyjemność słuchać utworów Roba Westwooda. Nie zapominajmy, że ten utalentowany muzyk stworzył również ścieżkę dźwiękową do naszego poprzedniego projektu Almora-Online. Czekamy na pierwsze kawałki o których oczywiście będziemy informować Was na bieżąco.  Oficjalna strona Roba Westwooda</description>
              <pubDate>Fri, 23 Jan 2009 19:15:16</pubDate>
         </item>
         <item>
              <title>Otwarte testy Aliens!</title>
              <link>http://gear-studio.com/Otwarte testy Aliens!-note-show-42</link>
              <description>Oficjalne testy za nami! Było sporo problemów, ale w zamian spora ilość zabawy. Testy trwały ok. czterech godzin i wykryliśmy kilka problemów po stronie serwera jak i po stronie klienta. Na szczęście wszystko jest do poprawienia i jest w trakcie realizacji. Niestety testowaliśmy grę na dosyć słabym łączu, co odbijało się cyklicznymi lagami, ale pomimo to, gra chodziła płynnie i była totalna demolka :) Następne testy już niebawem!  Temat z forum znajduje się tutaj.</description>
              <pubDate>Wed, 21 Jan 2009 23:46:21</pubDate>
         </item>
         <item>
              <title>Mapy, mapy, mapy...</title>
              <link>http://gear-studio.com/Mapy, mapy, mapy...-note-show-41</link>
              <description>W imieniu Pana Grzegorza B., znanego także w licznych kręgach jako "Borek" jak i całego składu Gear-Studio pragnę poinformować, że nasza najnowsza produkcja (Aliens: AOC) uzyskała w procesie deweleporeskim kolejny "ficzer" jakim jest generator losowych map. Póki co niestety nie mogę zdradzić większej ilości informacji na ten temat, ale bądźcie cierpliwi, kolejne sekrety zostaną zdradzone niebawem. :)</description>
              <pubDate>Fri, 16 Jan 2009 23:59:02</pubDate>
         </item>
         <item>
              <title>Aktualne postępy w projekcie "AliensAOC:OD"</title>
              <link>http://gear-studio.com/Aktualne postępy w projekcie "AliensAOC:OD"-note-show-40</link>
              <description>Po wielu nieoficjalnych testach nadszedł czas na udoskonalanie silnika, oraz poprawianie jego drobnych błędów. W chwili obecnej jesteśmy na etapie udoskonalania części odpowiadającej za zarządzanie graczami, na rzecz dodania możliwości gry Obcymi. Przed nami zostało jeszcze bardzo dużo pracy, a przede wszystkim pracochłonnego testowania wielu nowych funkcji. Mimo wszystko prace idą pełną parą tak, aby projekt doczekał się oficjalnych testów zapowiedzianych na luty 2009r. Co prawda gracze nie będą mogli spodziewać się bardzo rozbudowanej gry, ponieważ będzie to nadal wersja Alpha i będą mogły występować błędy, ale na pewno nie będą zawiedzeni. Oczywiście na bieżąco będziemy informować o dalszych postępach projektu.</description>
              <pubDate>Fri, 16 Jan 2009 00:49:02</pubDate>
         </item>
         <item>
              <title>AliensAOC:OD PowerUpy!</title>
              <link>http://gear-studio.com/AliensAOC:OD PowerUpy!-note-show-38</link>
              <description>Właśnie odbyły się testy PowerUpów w projekcie AliensAOC:OD. Mieliśmy do dyspozycji broń, amunicję, granaty oraz apteczki, które pojawiały się losowo na mapie w wyznaczonych punktach. Wszystko działa bardzo dobrze i nie ma obecnie problemów z błędami podczas rozgrywki. Co więcej gra stała się bardziej dynamiczna dzięki protokołowi UDP, nie zatykają się już pakiety na serwerze a transfer z serwera do klienta jest bardziej płynny. Dla ciekawoskich załączamy zdjęcia z testów. Przedstawiony na zdjęciach panel ekwipunku w wersji finalnej będzie oczywiście inny, obecny istnieje tylko na czas testów.  Linki do zdjęć: - Zdjęcie nr 1 - Zdjęcie nr 2 - Zdjęcie nr 3  Update z 12 stycznia: - Zdjęcie nr 4 - Zdjęcie nr 5 - Zdjęcie nr 6 - Zdjęcie nr 7 - Zdjęcie nr 8</description>
              <pubDate>Sun, 11 Jan 2009 23:59:49</pubDate>
         </item>
LJ        <item>

Gdzie te linki, gdzie są tylko te 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...