Indrycho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 robią 7.6, żeby szybko poprawić to, co da się zrobić, hyh... no.... po prostu szybko ;) a potem będziemy czekali na nowe mapy, stwory, przedmioty i bla bla bla :rolleyes: ED: heh wcześniej jakoś nie używałem RSS z GS, ale próbowałem użyć, to przerzuciło mnie do iGoogle i zapytało czy chce to dodać jako gadżet, zgodziłem się i mam to samo, co Luksor ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 a wolałbyś, żeby Ci ktoś kupił małego fiata i polakierował na nowo farbą, czy kupił mercedesa i pomalował na taki kolor jaki miał ten maluch ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Hmm, teraz tak patrzę w FF mi działa poprawnie, ale w iGoogle już nie. Zobaczcie sami: :blink: E: Dodam też, że inne kanały działają mi poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Powiedz mi jakiego dodatku używasz do igoogle. EDIT Nie wiem, dziwny ten czytnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Powiedz mi jakiego dodatku używasz do igoogle. Nie wiem o jakie dodatki ci chodzi. Kliknąłem na stronie GS link do RSS, u góry miałem opcje subskrypcji, więc wybrałem iGoogle i kliknąłem aby dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Się dziwisz, pewnie używasz IE6 ... i coś źle odczytuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Nieee... u mnie jest to samo, tylko nie wiem na czym polega problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 taki error mi wyskoczył jak kupić rune próbowałem ;) ___________________________________________ ERROR in action number 3 of Draw Event for object Main_Engine: Error in code at line 22: if global.start_xp > 0{_bar_xp = 470/global.start_next_xp*global.start_xp;if _bar_xp > 470{_bar_xp = 470}}else{_bar_xp = 0} at position 46: Division by 0. Heh, wszystkie postacie mają taki sam wygląd, może by chociaż włosy były inne ;) i przy okazji NPC'om by się to przydało ;). Tka jak mamy przy tworzeniu postaci evil, chao.... tak by było żółte czarne i brązowe, można by też "kształty" włosów wprowadzić (znaczy fryzury xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 e tam, co to za błąd, ja trafiłem na nieśmiertelnych przeciwników własnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 a i jak klikniemy na samobójstwo, a potem disconect, to wyświetla nam sie że za 10 sec zostaniemy wylogowani, ale nie, bo po tych 10 sec wrócimy do życia, ale nas nie wyloguje, taki mini błąd :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ...myśle, pujde kupić broń.... a nie powinno być pójdę :D ? 1:1 Pablo :) Daj sobie siana co? Naprawdę przesadzasz w tym momencie... gnysek Oj zaraz tam przesadzam, przecież to w takim żarcie napisałem, niech Pablo wie, że nie tylko ja walę orty ;) Wydaje mi się, że będzie trzeba na GS zrobić WISH LIST albo TODO czy coś takiego dla Almory, bo każdy coś chce dodawać :D Dajcie chłopakom popracować nad błędami, a później jak nie opadną z sił, to będzie się dodawać różne rzeczy, ja mogę rysować kolejne itemy, bo gnysek coś wpomniał, że ciężko mu wpasować się w mój styl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Nie, itemy akurat sobie sam zrobię, nawet przeciwników pewnie dam radę, ale drzew i roślinności za *pip* nie dam rady :P Jakby co, bede pisał xD A co do pomysłów - a niech sobie piszą, jak coś jest fajnego, to zapisuję, jak nie, to czytam następny post :) Właśnie znalazłem fragment którego szukałem, zeby móc robić questy i okazało sie, że Borek ma akurat wszystko czego potrzebowałem i zamiast dopisywać setki warunków i nowych zmiennych, musiałem dopisać na serwerze DWIE linijki kodu xD Ale się cieszę, bo bałem się juz, że to będzie naprawdę cieżkie do napisania, a tak jestem do przodu. Z ciekawostek dodam, że w Almorze są 23 rodzaje przeciwników, oraz niedokończone grafiki dla kolejnych 12 - zatem wiecie czego spodziewac sie w wersji 0.8.0 a czego zabraknie w 0.7.6 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 No ja to teraz głównie czekam na szybsze ładowanie i mniejsze wymagania. Mam 1.8Ghz 512 mb RAM a mimo to jak widać ciężko z graniem w almore :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 gnysek mam takie pytanko. Nie lepiej zrobić Almora 2 niż, żeby bawić się w poprawianie wszystkich bugów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 nie, bo nie było Almory 1 jeszcze, więc jak ma być Almora 2 ? xD Zmniejsz sygnaturę, albo po łapkach dostaniesz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 czy naprawdę niektórym aż tak długo almora się np. wczytuje :huh: mi się włącza w kilka sekund, a FPS mam cały czas na max ;) ED: właśnie zrobiłem szybki test ;): http://img187.imageshack.us/img187/8848/testalmoryze9.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 OFFTOP: Hah już mi się po łapkach mojej sówki nie dostanie ONTOP: No to chociaż mógłbyś napisać nowy kod na nowo ( na przykład jedną część najpierw) a potem drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 PhoenixPL, przeczytaj temat, a nie wyskakujesz z krzaków jak pablo. :P Indrycho, ewidentnie widać kiedy Twoja postać łapie doła. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 OMG indrycho, jak masz 4gb ramu to co się dziwisz :/... jakiego masz kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Wniosek - im wiecej ramu na kompie, tym wiecej Almora usuwa zasobów z pamięci. Jak byś miał 16gb, to po wyłączeniu jeszcze kilka innych rzeczy by usunęło xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ej no kompy są coraz lepsze, w opcjach powinna być możliwość ustawienia większej rozdzielczości, bo ta mnie trochę denerwuje, no i opcja dla słabszych komputerów, np. ilość detali- można by wyłączać krzaczki, kwiatki :), a w ekstremalnych warunkach, to dachy domów i korony drzew xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Gnysek... czy naprawdę niektórym aż tak długo almora się np. wczytuje :huh: mi się włącza w kilka sekund, a FPS mam cały czas na max ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 2 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 a nie powinno być pójdę :D ? 1:1 Pablo :) Daj sobie siana co? Naprawdę przesadzasz w tym momencie... gnysek Oj zaraz tam przesadzam, przecież to w takim żarcie napisałem, niech Pablo wie, że nie tylko ja walę orty ;) OnTopic: Raczej zmiana rozdzielczości odpada, bo GM nie za dobrze obsługuje takie ficzersy. Nie pamiętam już, ale w którąś stronę nie da się prawidłowo przeskalować obrazu. Dobrze jest jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Ranmus: Według mnie... w obie strony skalowanie jest do bani. No ale to nie grafika wektorowa w GMie siedzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 W sumie można trochę oszukać i nie zmieniać rozdzielczości a wielkość okna gry, to w sumie wystarczy. Jedyny problem w tym, że trzeba przystosować do tego grę, czyli uwzględnić wielkość okna w kodzie. Z drugiej strony trochę nieuczciwie bo niektórzy będą widzieć więcej, ale można to rozwiązać rysując obraz zeskalowany, tylko może trochę ucierpieć jakość i nie wiadomo co z wydajnością. Po za tym niektóre kary graficzne sam skalują obraz w grach działających na full screenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 nie wiadomo co z wydajnością. Jeśli GM korzysta z DDraw, to wydajność zdecydowanie spadnie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 3 Lutego 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 @Uzjel: Nie o takie skalowanie mi chodzi (które nigdy nie będzie porządne, nie tylko w gm, bo to technicznie niemożliwe), tylko o zmianę rozdzielczości i dostosowanie okna gry. W GM w którąś ze stron jest skopane (niby stosunek piksela 1 do 1 a się wszystko psuje). @Kondrad-GM: W ogóle wiesz co to jest DirectDraw? GM korzysta od wersji szóstej korzysta tylko i wyłącznie z Direct3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerspeed Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Rozdzielczość nawet dobra jest, ale denerwuje mnie, że, żeby uzyskać w miarę dobrą grafikę RECZNIE muszę przestawiać na 1024x768. Z tego co wiem, to w "ustawieniach" gry przed kompilacją można zaznaczyć, żeby podczas ładowania zmieniało rozdzielczość. Taki mały szczegół, a na pewno by ulżył co poniektórym. Jeśli chodzi o to, żeby inni widzieli więcej przy większej rozdzielczości, to wg. mnie nie jest aż tak niesprawiedliwe, bo w grach 3D to co? Ale oczywiście musiałbyś HUD powykańczać na "bokach", bo przy np 1600x1200 raczej HUD nie byłby rozciągnięty od lewego do prawego boku :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Tak, ale na monitorze LCD innym niż 15 cali, 1024x768 tak czy siak będzie rozmyte, bo monitory LCD mają tylko jedną rozdzielczość natywną, reszta jest skalowana. A CRT to już dzisiaj rzadkość, przy cenach rzędu 400 złotych za monitor. Karty graficzne są droższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 @Ranmus, wiem co to jest i nie musisz wyskakiwać z wikipedią "Co to jest DirectDraw" ;) Chodziło mi oto że w DDrawie skalowanie kuleje, a jak GM korzysta z D3D, to ze skalowaniem aż tak wielkiego spadku wydajności nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi