Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 2 Grudnia 2005 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Coś co zmajstrowałem dla braciszka :) https://gmclan.org/up164_3_Skarby2.html Jeśli muzyczka nie działa, spróbujcie tego: https://gmclan.org/up164_3_Skarby2a.html Co można by tu poprawić? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Przede wszystkim dodaj muzykę, ulepsz sterowanie i grafikę oraz dźwięki(!) i lepsza historia. :] Przydałoby się jeszcze więcej przedmiotów i plansz. Od śmierci mogło by odchodzić więcej niż 2 punkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Musisz poprawić sterowanie, a dokładniej poruszanie się miśka. Jest strasznie nieciekawe i zniechęca do grania. Poza tym reszta tak samo jak Radsun powiedział Jeśli nie wiesz jak poprawić to sterowanie, to jak znajde chwilke to poszukam bo kiedyś już chyba robiłem taki przykład, daj tylko znać czy Ci to potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Przyjemne, aczkolwiek łatwe nawet dla najmniejszego smarka... pardą - dziecka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fino25 Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Fajna gierka, ale radziłbym Ci zmienić sterowanie. Bardzo dobry ruch, także kratka po kratce z płynnym przejściem znajdziesz w moim kursie... LINK: http://clickportal.goin.pl/articles.php?id=23 Poza tym ruchem wszystko OK! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 No tak wyraźnie da się zauważyć błędy w sterowaniu (nie wiem czy tam jest jakieś niewidoczne pole magnetyczne czy co, że tak przyciaga postać z opuźnieniem do siatki :P). Pozatym jeżeli do gierka dla młodszego brata - nie jest źle, ale jak dla starego konia zyjącego już 18 zim (bo wiosen jeszcze nie :), to gierka po chwili się nudzi. Ale nie powiem, chyba z 4 etapy przeszedłem :P Jedno co mogę ci jeszcze doradzić - użyj view'ów, to pomieszczenia będą mogły mieć większe rozmiary, przez co gra stanie się ciekawsza. No i razem z game makerem masz przyklad Pac-Mana - popatrz jak Mark zrobił poruszanie postaci, aby nie chodziły one cały czas po jednej lini. W każdym bądź razie, u mnie masz plus, za to że niepytasz się jak poprawić, a co poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 3 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Viewy planowałem w 3 części. Muzyczka nie gra u was? Trudno, powinna następnym razem działać. Uwagi wziąłem do serca. Już kolejna wersja w piewszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Hehe. Fajne. :) Mojej ośmioletniej siostrze też się podoba. :thumbsup: Nowe grafiki bardziej pasują, chociaż szkoda, że nie są Twoje, albo brata. :P No i ta muza osobno w midach. Rozpieszczesz nas. ;) Na dokładkę powiem, że grałem w to sam, jedząc obiad. Nie zauważyłem jednego potwora i jak mnie skuł i usłyszałem ten dźwięk... Talerz podskoczył w górę okręcając się o 90° i tym samym 90% jego zawartości znalazło się na podłodze... :) Może to nie jest jednak gra dla dzieci? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Muzyki nie wiem dlaczego u mnie nie słychać. :blink: Znalazłem pewien błąd: gdy wchodzisz na potwora i pojawiasz się na starcia czasem jesteś źle ustawiony i nie można trafić w pojedyńczą kratkę >>>_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zając Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Jak dla małych dzieci to fajne :P a jak dla starszych graczy to za proste xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 radSun: Prawda, teraz to zauważyłem :( To zapewne wina nowego sterowania. Aby to rozwiązać, trzeba "dopchnąć" misia do ściany :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fino25 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Widzę, że użyłeś mojego przykładu lub korzystałeś z kursu na mojej stronie... Teraz gra wygląda o wiele lepiej, a ten płynny ruch bardziej pasuje, niż ten "magnetyczny", wcześniejszy ruch. Jednakże mógłbyś napisać choć małą informację o Click Portalu, ew. do gry walnąć button Click Portalu (www.tgf.er.pl) :P Jeśli będziesz chciał to umieszczę grę na mojej stronie. Jak coś to pisz na PW. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Gra jak dla malych dzieci to dobra. Popraw sterowanie misiem no i kolizje misia z duszkami. Mysle, ze twoj braciszek zacheci Cie do dalszego rozwijania gry lub napisania innej. Muzyka bardzo spokojna. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 6 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Popraw sterowanie misiem no i kolizje misia z duszkami. Niestety, nie wiem jak naprawić sterowanie :(. I co można by poprawić w kolizjach? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Niestety, nie wiem jak naprawić sterowanie :(. I co można by poprawić w kolizjach? :huh: <{POST_SNAPBACK}> Podeslij mi projekt gry (oczywiscie interesuje mnie tylko sterowanie misiem). Sprawdze jak to wykonales i napewno znajdziemy jakes rozwiazanie. Przeciez nie zostawimy Twojego braciszka bez gierki. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fino25 Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Już pisałem, że prawdopodobnie sterowanie misiem jest z mojej strony... www.clickportal.goin.pl - artykuly GM, część 2 mini-kursu... Jednak widzę, że autor nie chce się przyznać, że wykorzystał ten artykuł / przykład, jakby to był jakiś wstyd czy coś :D Wstydem jest stworzenie gry, podawanie się za autora i nie umieszczenie informacji w creditsach itp. o osobach / stronach, które przyczyniły się do pomocy... Eh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Skąd wiesz że zrobił to z twojego minikursu, :lol2: przeciż to nie taki trudne żeby samemu nie wymyślić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Co do bledow to nalezy poprawic w 10 poziomie spotkanie misia z klaunem. Problem polega na kolizji klauna w miejscu kreacji misia. Powoduje to wielki halas z powodu powtarzania tego samego dzwieku. Moim zdaniem powinienes pomyslec nad innym rozwiazaniem nowego zycia misia. Powinno byc bardziej zrozumiale. No i moje dzieci czekaja na nowe levele. :P PS. Sterowanie sprawdze. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 7 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 W istocie wykorzystałem przykład fino25. Niestety nie napisałem o tym w helpie - poprawię to w nowej wersji. Co do poziomów - będą. Potwora poprawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 B. łatwe do przejścia ;) Max to 9235 punktów :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Niestety, nie wiem jak naprawić sterowanie :(. I co można by poprawić w kolizjach? :huh: <{POST_SNAPBACK}> Po rozwazeniu sterowania obiektem stwierdzilem, ze nalezy zastapic je na troche inne. Moze nie jestem najlepszy w podawaniu przykladow, ale wykonalbym to w taki sposob, jaki podalem ponizej. Co do kolizji obiektu mozna wykonac to takze w inny sposob (podalem tu tylko jeden z przykladow). Pozdrawiam i zycze dalszej owocnej pracy i zabawy z GM. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 8 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Przykro mi Valdziu ale raczej nie wykorzystam twego przykładu. Powód: niekiedy, po podejściu do ściany, miś się blokuje. (Zawsze na tej samej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Przykro mi Valdziu ale raczej nie wykorzystam twego przykładu. Powód: niekiedy, po podejściu do ściany, miś się blokuje. (Zawsze na tej samej). <{POST_SNAPBACK}> Sprawdz, czy spriter ktorego wykorzystujesz dla misia, ma ustawione w funkcji "orygin" 16x16, czyli centralnie po srodku, jesli jest wielkosci oczywiscie 32x32. Druga sprawa to ustawienie wartosci V i H, ktore sa podane w przykladzie. Po trzecie sciany musisz miec postawione w rownych odleglosciach siatki 32. Sprobuj dobrze przeanalizowac przyklad. Wybor nalezy do Ciebie. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 9 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udało mi się znaleźć lekarstwo. W spricie ściany odznaczyłem "Preciso collision", a w spricie miśka - odwrotnie. Cena jest taka, że miś niekiedy zatrzymuje się parę pikseli od ściany (trzeba go jeszcze dopchnąć), a do tego jest mniej zwrotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2005 Udało mi się znaleźć lekarstwo. W spricie ściany odznaczyłem "Preciso collision", a w spricie miśka - odwrotnie. Cena jest taka, że miś niekiedy zatrzymuje się parę pikseli od ściany (trzeba go jeszcze dopchnąć), a do tego jest mniej zwrotny. <{POST_SNAPBACK}> Moim zdaniem nie jest to najlepsze rozwiazanie. Jest tu problem z wartosciami V i H. Ponizej podaje przyklad na spricie o jakie wartosci mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 13 Grudnia 2005 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Już w porządku, mój żołądku, po prostu nie zrozumiałem, co oznaczają wartości V i H - myślałem że chodzi o sam obrazek, a to chodziło o bounding boxa. Działa już OK i zrobię nowe poziomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 Super, ze juz wszystko dobrze dziala. Z tymi wartosciami, to troche moja wina. Chcialem to wykonac jak najprosciej, a wyszlo inaczej. Ciesze sie, ze gra bedzie dalej rozwijana. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxbartek Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Może to głupie pytanie nooba ale jak robisz że mis sie zatrzymuje po każdym ruchu ja jak w moim programie nacisne w dul to on zapiepsza w dul i sie nie zatrzymuje a twój misiu rusze sie tylko o 1 kratke.... pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 Może to głupie pytanie nooba ale jak robisz że mis sie zatrzymuje po każdym ruchu ja jak w moim programie nacisne w dul to on zapiepsza w dul i sie nie zatrzymuje a twój misiu rusze sie tylko o 1 kratke.... pomocy No wiesz możesz to zrobić na kilka sposobów: Być może chcesz to zrobić za pomocą "przesunięcia o kratkę" lub zwykłe chodzenie iz zatrzymywamniem się. Ale tu pojawiają się następnę rozgałęzienia- bo chodzi o to czy porusza się on po powierzchni siliskiej czy chropowatej, trzeba uwzględnić tarcie i opór powietrza. Nawet wybierając zwykłe chodzenie bez tych gupot także masz kilka sposobów. Możesz to zrobic za pomocą dodania do x+=wartosc, lub za pomocą zmiennej speed i directionu, a gdy nie będziesz przyciskać to speed=0 Ale ja tu gadu gadu(a raczej kliku kliku) a ten temat przecież tego nie dotyczy. Ale pomoc to zawsze pomoc, i nie będe juz tego kasować, przynajmniej pomogłem komuś :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się