Skocz do zawartości

fino25

Użytkownicy
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia fino25

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Też w to grałem na moim szaraku. Gra z serii NetYaroze, a nazywała się bodajże TimeSlip czy jakoś tak. Ciekawa i grywalna gierka. Gonił Cię Twój 'cień' po upłynięciu minuty, i tak co każdą minutę startował inny 'cień'. Ja może wezmę udział, zależy jak ułoży mi się praca w Projekt Siedem.
  2. Na www.tgf.xt.pl masz kurs w dziale artykuły i przykład w dziale download. Przykład nazywa się WŁASNY RUCH, a art. MINI KURS GAME MAKERA #2
  3. Świetne! :P Podoba mi się bardzo. Jak narazie jest to najlepsza praca przesłana na Batalię :P.
  4. Witam! Nie mogę powstrzymać się od śmiechu więc od razu zapodam linka: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85312594 Wchodzcie! Hahahahahahhahaha!
  5. Zgadzam się z Goomanem... Funkcja SAVE zapisywać może do konkretnego pliku. Zrobiłbym 3 sloty i byłyby 3 pliki - Zapis1, Zapis2, Zapis3... Po co się bawić w ręczne zapisywanie, jak funkcja SAVE (przed chwilą sprawdzałem inne rzeczy) zapisuje wszystko! Co do rozmiaru Rooma - przed chwilą zrobiłem z tego aktywowania i dezaktywowania i działa zawaliście :D Sprawdzałem przy odpaleniu gry testowej (czerowny trójkącik) :P Dzięki za wszystkie odpowiedzi :D
  6. Aha, dzięki wielkie :) Nie znam GML'a tak dobrze :P Jedynie podstawy :] I właśnie na tej grze miałem się go uczyć w zaawansowanym stopniu... Jeszcze jedno pytanie... Czyli aktywować je mam wtedy, gdy będą wchodzić na widok okna gry? A jak będą poza nim, to mam je dezaktywować? :P Użyję do tego instance_activate_region oraz instance_deactivate_region :P Dzięki za odp.
  7. Nie rozumiem Tymon... Jak zdeaktywować? I później aktywować?
  8. Co do odpowiedzi 2, to nie koniecznie muzyka mi jest potrzebna :P Ale jeśli GM przechowuje w pamięci cały room, to wielka klapa... :/ Czekam na inne odpowiedzi...
  9. Witam i pozdrawiam! Dawno mnie tu nie było... Piszę w sprawie nietypowej. Nie chodzi mi tu o żaden problem z grą, tylko mam kilka pytań dotyczących "silnika" Game Maker'a, pożerania pamięci, obiektów i SAVE/LOAD. No więc do rzeczy: 1) Jak to jest z rozmiarem planszy (Rooma) i pamięcią? W The Games Factory jest tak, że nie liczy się rozmiar planszy, tylko aktualnie wyświetlana część panszy. Czyli to co nie jest na widoku (jest poza oknem gry) nie jest liczone do RAM'u... I można w The Games Factory tworzyć bardzo wielkie, wręcz ogromne plansze. Jak to jest w GM? Chciałbym zrobić w GM RPG'a, ale musi to być jedna duża, ogromna plansza... 2) Czy opcja SAVE/LOAD Game w Game Maker 6.1 zapisuje WSZYSTKO? Tzn. sprawdzałem czy zapisuje pozycję i wartości globalne, lokalne i działa dobrze. A kierunki, klatki animacji, aktualny Room, pozycję muzyki też zapisze? Także jest mi to potrzebne do RPG'a, bo zapisywanie ręcznie 100 wartości, obrazków itd. mija się z celem... A tak użyłbym opcji SAVE i zapisałoby mi łatwiutko wszystko co do tej pory zdobyłem, skille, ataki, bronie itd. Po wczytaniu gra wyglądałaby identycznie jak przed zapisem. Dziękuję za odpowiedzi. Najbardziej interesuje mnie odpowiedź co do rozmiaru Rooma... Jeśli ktoś grał w Tibię, to właśnie o takiej wielkości świat mi chodzi... Bo w tej grze wszystko jest prawie na jednej planszy :P Pozdrawiam!!!
  10. Mu chyba chodzi o to, że jak naciśnie np. "DÓŁ, DÓŁ, LEWO" to zostanie wykonany kombos :)
  11. Hehehehehehe... No, to niezła beka! A po co mu Wasze klucze były? Żeby sobie update'a na stronie głównej GM'a zrobić do najnowszego GM i mieć "legalnego"? Haha...
  12. Dziwny Build 6.1? A skąd ściągałeś? Ze strony Marka (www.gamemaker.nl) czy z np. eMule? Jak wybrałeś drugą opcję to przeskanuj kompa, na 70% masz wirusa... Nigdy nie ściągaj żadnych badziewi typu GM Crack, GM Build 6.2 (lol) itp...
  13. Już pisałem, że prawdopodobnie sterowanie misiem jest z mojej strony... www.clickportal.goin.pl - artykuly GM, część 2 mini-kursu... Jednak widzę, że autor nie chce się przyznać, że wykorzystał ten artykuł / przykład, jakby to był jakiś wstyd czy coś :D Wstydem jest stworzenie gry, podawanie się za autora i nie umieszczenie informacji w creditsach itp. o osobach / stronach, które przyczyniły się do pomocy... Eh.
  14. Widzę, że użyłeś mojego przykładu lub korzystałeś z kursu na mojej stronie... Teraz gra wygląda o wiele lepiej, a ten płynny ruch bardziej pasuje, niż ten "magnetyczny", wcześniejszy ruch. Jednakże mógłbyś napisać choć małą informację o Click Portalu, ew. do gry walnąć button Click Portalu (www.tgf.er.pl) :P Jeśli będziesz chciał to umieszczę grę na mojej stronie. Jak coś to pisz na PW. Pozdrawiam!
  15. Fajna gierka, ale radziłbym Ci zmienić sterowanie. Bardzo dobry ruch, także kratka po kratce z płynnym przejściem znajdziesz w moim kursie... LINK: http://clickportal.goin.pl/articles.php?id=23 Poza tym ruchem wszystko OK! Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...