Skocz do zawartości

Zablokowane JWorms: Demo


Jaklub

JWorms  

92 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Kontynuować projekt?

    • YASE
      76
    • Nie, wystarczą oryginalne wormsy
      10
    • Nie, gra ssie
      2
    • Nie, autor mi nie pasuje ;]
      4


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: JWorms

 

Gatunek: wikipedia nazywa ten gatunek "Artillery game".

 

Opis: JWorms - czyli moja własna wersja kultowych robaków.

Demko zawiera dwie wady:

- ohydne wymagania sprzętowe (na słabszym kompie plansza ładuje się długo [generowanie terenu zapewne jeszcze dłużej], a gra działa w jakichś 25fps)

- wy znajdziecie bugi. Nie wiem, ile ich jest, ale znajdźcie je (mi na razie udało się pograć bez zasadniczych błędów).

Znane bugi:

- po odpaleniu niektórych większych tytułów teren generuje się źle (kulki z nałożoną teksturą bez trawy, sufitu i ozdobników). Reset systemu pomaga ZAWSZE.

- przy wskazaniu myszką na pogląd wygenerowanego terenu kursorek zmniejsza się (wina viewa, nieuciążliwy bug).

- homing missile wariuje przy celu w powietrzu (łatwe do usunięcia).

- bywają problemy z losowaniem pozycji min.

Sterowanie:

kursory - ruchy, sterowanie celownikiem

enter - skok

spacja - strzał (klepnięcie - ładowanie strzału przy niektórych broniach, puszczenie - strzał przy niektórych broniach)

prawy przycisk myszy - zmiana broni

lewy przycisk myszy - wybór broni, zrzut nalotu/osła, wyznaczenie celu dla pracownika

home - wycentrowanie kamery na robaku (przydatne!)

 

JUTRO REUPLOAD DEMA Z BUGFIXEM.

 

Download:

DEMO 1:

MIRROR: savefile.com

MIRROR: Uploader Maximala

DEMO 2:

MIRROR (NIE DZIAŁA NA VIŚCIE): rapidshare.com

MIRROR (DZIAŁA NA VIŚCIE): uploader.pl

Rozmiar pliku:

Demo 1 - 8532kb (8mb)

Demo 2 - ok. 20mb

 

Autorzy:

Programowanie:
Jaklub, thx dla:

- PsychiX (naprowadzenie na rozwiązanie problemu z kompatybilnością)

- Pieter (podsunął przykład niszczenia terenu, który ja przerobiłem)

- Dawidds

Fabuła:
nie ma

Grafika:
Jaklub

Muzyka:
nie ma

Screeny:

Dwa ulubione screeny:

Mam piękny cylinder, a ty nie.

YUSHEE

Reszta screenów w zapowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To co koniecznie powinieneś poprawić to generowanie mapy, bo składanie planszy z kółek wygląda bardzo nieciekawie.

Nie mam żadnego innego pomysłu, w innym znanym mi GMowym klonie Wormsów też jest generowanie plansz z kółek (nieskromnie powiem, że wygląda to nieco gorzej). Chętnie przyjmę sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jutro ci ją skasuję, bo zuploaduję demo z bugfixami.

 

Co do tej metody wygładzania, też jest niezła. Zobaczę, czy będę umiał ją zrealizować. Jeśli nie, zrobi się metodą Matthewa. Dzięki wam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawdę dobra robota!! :)

tylko...gdy idę np w lewo,to w okół gracza jest zielony kwadracik oraz jak grałem,w niektórych miejscach pokazały się wielkie czarne prostokąty na które można było wejść (teren)

na razie masz ode mnie 4/5

moje sugestie:

-dodaj więcej nowych broni

-fajną muzyczkę w tle

-więcej śmiesznych komentarzy

-popraw bugi

 

Pozdrawiam,Nikas ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi gra w ogóle nie działa. Generuje bardzo długo teren i jak dam START, to pokazuje się coś takiego:

failgf6.png

Nic się wtedy nie da zrobić, próbowałem naciskać różne przyciski, nic nie działa. Tak więc, testować nie mogę na razie. A jak ruszam myszką, to wyjeżdżam poza ten taki czarny prostokąt z białymi cusiami rysowanymi w paint i widzę niebo, ale to mi nic nie daje, bo tylko trochę nieba widzę i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co ty gadasz, że długo trwa generowanie planszy :P ?

2. Słabe plansze :D

3. Cholernie nierealistyczna fizyka liny. Wystarczy, że będę cały czas trzymał lewo/prawo, a będę powolutku się przekręcał...

4. Jak któryś raz z rzędu generowałem planszę, to gra się zawiesiła Oo... Znaczy nie zawiesiła, bo ruszałem tą rączką (kursorem), ale ciągle pisało "Regenerating terrain..."

 

W sumie to więcej błędów nie znalazłem.

 

9/10 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi gra w ogóle nie działa. Generuje bardzo długo teren i jak dam START, to pokazuje się coś takiego:

failgf6.png

Nic się wtedy nie da zrobić, próbowałem naciskać różne przyciski, nic nie działa. Tak więc, testować nie mogę na razie. A jak ruszam myszką, to wyjeżdżam poza ten taki czarny prostokąt z białymi cusiami rysowanymi w paint i widzę niebo, ale to mi nic nie daje, bo tylko trochę nieba widzę i nic więcej.

Mi też tak ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ja mogę powiedzieć o tym bugu z surface. Też go widziałem (w szkole grałem ;p), ale nie mam pojęcia, jak sobie z nim poradzić (z tym, że w szkole interfejs się nie pojawił). To przykre (jestem otwarty na sugestie, oczywiście).

Zielone obwódki wokół robaków nie zdarzyły mi się ani razu.

Albo mogłem chodzić dwoma wormami z przeciwnych drużyn naraz :?

Przy bugach tego typu informujcie mnie, kiedy one się zdarzają.

 

btw. Te paintowe maziaje na czarnym tle to testowa plansza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nobody: Z tym skokiem naprawi się. Parzenie przez palnik jeszcze nie jest zrobione. Kierowanie palnikiem w górę i w dół też można zrobić.

Webzir: Widzę, że jest ten bug. Sądzę, że podstawienie jedynego słusznego koloru przezroczystości może pomóc.

 

Do tych, którym gra nie działa: sprawdźcie, czy przykład Pietera wam chodzi poprawnie. Oczywiście wciąż czekam na kogoś, kto wie, gdzie być może jest błąd (takie moje pobożne marzenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak. Grałem na dwóch kompach:

Pierwszy 4 letni. Był problem z generowaniem terenu - robiły się takie malutkie kwadraciki nad terenem.

Wormsy nie miały przezroczystości (wspomniane już)

Drugi super hiper komp. Wszystko śmiga.

 

Bugi:

 

- Trzeba trafić w teren a nie w robaka !

- Miny na początku gry czasem się zsuwają

- Chyba był jednoPixelowy kwadracik ale jak strzeliłem przed siebie to worms mi zniknął o.O (Wyjątek jakiś bo już się nie powtórzyło)

 

Wady:

 

- Dźwięk skoku tandetny :P

- Nie widzę która drużyna aktualnie gra

- Kamera nie leci za wystrzelonym pociskiem

- Nie ma Dynamitu

- Lina

 

Nie wiem jak w Worms 1 i 2 ale w Armageddon św. granat ręczny zostawiał smugę dopiero po odbiciu się od ziemi.

 

Osioł rządzi :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nobody: Z tym skokiem naprawi się. Parzenie przez palnik jeszcze nie jest zrobione. Kierowanie palnikiem w górę i w dół też można zrobić.

Webzir: Widzę, że jest ten bug. Sądzę, że podstawienie jedynego słusznego koloru przezroczystości może pomóc.

 

Do tych, którym gra nie działa: sprawdźcie, czy przykład Pietera wam chodzi poprawnie. Oczywiście wciąż czekam na kogoś, kto wie, gdzie być może jest błąd (takie moje pobożne marzenie).

który przykład ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który przykład ;>

Ten, którego użył MisieK-GM.

Jak sie przytrzyma spacje(gdy trzymam bazuke) do konca ladowania i nie puszcze to w miejscu celownika robi sie jasny krag O_o

U mnie ten bug nie występuje. Zrób screena.

- Trzeba trafić w teren a nie w robaka !

- Miny na początku gry czasem się zsuwają

- Chyba był jednoPixelowy kwadracik ale jak strzeliłem przed siebie to worms mi zniknął o.O (Wyjątek jakiś bo już się nie powtórzyło)

1. To raczej nie bug (ale poprawić można).

2. Możliwe, system stawiania losowych obiektów jest do dopracowania.

3. Jak wyżej - przy takich bugach chętnie obejrzę screeny.

- Dźwięk skoku tandetny

Masz Worms 2/Armageddon/World Party? Zgraj sobie ulubiony sound bank do odpowiedniego folderu.

- Nie widzę która drużyna aktualnie gra

Mi to nie przeszkadza, zamierzam wprowadzić kolorowanie ramek w zależności od grającej drużyny.

- Kamera nie leci za wystrzelonym pociskiem

Można zrobić.

- Nie ma Dynamitu

- Lina

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...