Skocz do zawartości

Parszywa Dwunastka


LolikZabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Parszywa Dwuanstka

 

Gatunek: TDS

 

Opis: Fabuła gry rozgrywa się w latach 1943-45 Major John Reisman wykonuje różne zadania które zleci mu jego dowódca

 

Download:download

Rozmiar pliku: prawie 4 MB

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja i inni (głowie Marek.S który bardzo często poświęcał swój czas aby mi pomóc)

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja

Muzyka:
NA RAZIE BRAK

Screeny:

screen_powstanie_warszawskie_3.png

screennew.png

 

 

Jeszcze jedno jeśli zauważycie jakieś niedociągnięcia błędy itp to prosiłbym aby te niedociągnięcia nie wpływały na ogólną ocenę pamiętajcie że to Demo i ma prawo być niedopracowane :D

 

Sterowanie: Strzałki i WSAD - poruszanie

Lewy przycisk myszy : atak

Prawy myszy : ładowanie

Spacja lub enter - przewijanie dialogu

rolka myszy : zmiana broni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wad od razu rzuciło mi się w oczy "świetne" AI tych ziomków...

 

I to, co już na screenach widać - cienie... zacznijmy od tego, że trochę dziwnie to wygląda, bo jak dla mnie cienie powinny iść w dolny-prawy róg, ale to jeszcze przepuszczę.

Głównym zamierzeniem tychże cieni jest to, że "im dalej jest cień od obiektu, tym obiekt jest wyższy".

W Twojej grze wszystkie obiekty rzucają cień na tą samą "wysokość" (i tak według mnie za wysoko), a na dodatek ściany nie rzucają cieni... Oo

 

Ponadto w grze panują jakieś takie dziwne proporcje. Goście są niemal tak wielcy jak drzewa, zdecydowanie więksi niż niektóre krzesła, w samochodzie ledwo zmieściły by się 2 osoby....

W niektórych miejscach jest nawalone tyle rzeczy naraz, że aż odpycha...

 

Zmiana broni trochę niewygodna.

 

W sumie będzie mocne 3/5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy idę po broń, koleś mówi: "Hej, Jonh"

Postać i wrogowie czasami strzelają przez ściany

Przeładowuję broń i zmieniam na inną, przeładuje się ta druga.

Fajnie się kładą na ziemię przy śmierci :D

bo ma mówić Hej John bo chyba jak się prosi o broń to się rozmawia nie ? <_<

no to trzeba zacząć poprawiać

 

troszke trudna, i ten namiot taki ogromny w srodku, a maly na zewnatrz smile.gif i za wolno sie przeladowuje...

jaki namiot ?? <_< i co za wolno się ładuje a jak nabijasz broń naprawdę to jesteś szybszy jesteś tak szybki że słychać tylko Psrrryk i już nabita <_< ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lolik

Po co ta bulwersacja? :huh:

Wystawiając demo musiałeś chyba spodziewać się krytyki, myślisz że każdy będzie ci bił brawa a ty spoczniesz na laurach? :o

 

Co do oceny:

 

Grafika: 3.9/5

Fabuła: 3.8/5 - Druga wojna jest przereklamowana, w dodatku u ciebie wogóle nie buduje napięcia. Masz 4 bo w większości GMowych produkcjach nie ma jej wcale.

Muzyka: 3.9/5 - Same dźwięki

Grywalność 3.1/5 - Za wolne ładowanie, zbyt trudna rozgrywka, brakuje taktyki czy strategii, SI (Jak w UT, są to po prostu owce które idą na rzeź.

 

Ogółem: 3,6(4)/5

 

Gra naprawdę mi się spodobała, po prostu to kwestia gustu :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz się dłużej na gościa w domku na drugim screenie i na jego cień - nie wydaje ci się, że on lata, albo stoi na szkle, które unosi się metr nad ziemią?

 

Nie niszcz krytyki, tylko ją przyjmuj.

 

o jezu i co robisz z tego taki problem ??? dry.gif jestem tylko człowiekiem chyba mam prawo do błędu nie ??

I po to jest demo, żeby coś takiego poprawiać. Chyba chcesz żeby gra była idealna?

 

no to chyba tak ma wyglądać strzelanina nie dry.gif ???

Efekty dodają dynamizmu, a w strzelaninach są one bardzo ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm... to muszę popracować na AI :) myślę że z małą pomocą mojego kolegi z credits dam radę a muzyki nie dałem bo to tylko demo a jak bym dał to muzyka zajmowałaby 90% gry CZASU ŁADOWANIA NIE ZMIENIĘ !!! to nie vice city że jedno pierdnięcie i już naładowany rewolwer albo karabin snajperski ja wprowadzam trochę realizmu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcesz realizmu? to sie zajmij grafika, a nie jakimis dzwiekami i innymi..., jak to nie namiot to co to za trojkat przed samochodem?

co ?? jaki trójkąt, jaki namiot co ty chrzanisz nie ma tam żadnego namiotu pokaż screeny to wyjaśnie ci co to jest <_<

poza tym ja już coś powiedziałem na temat ładowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lolik, daleko nie zajdziesz jak tak sie bedziesz denerwowal :D

wez przeczytaj, pomysl, poprzeklinaj w myslach, izrob co by chcieli krytycy....

1.Tekst sie za wolno przwija

2.literowki, nie ma byc zadnych literowek!

3.gracz nie ma rak gdy chodzi

4.gracz za to ma dlugie rece gdy ma bron

5.wrog mnie nie zauwarzyl nawet gdy do niego zaczalem strzelac

6.wrog mnie zabil... i pooooolecialem w przestworza :) niby umarlem lecac bez konca w lewo

7.zabilem wroga a ten dalej do mnie strzelil ostatni raz O.o

8.znikajace drzwi :D

9.i dziwne wielkosci grafik

20przeladowywanie broni

 

i tak zaraz mi wy... wlepisz jakimis pyskowankami, ale ja zlozylem opinie prawie wszystkich w/w lista sa to rzeczy

krtore lepiej abys poprawil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka moich uwag ( po b.szybkim przetestowaniu gry, miałem mało czasu):

 

- ładowanie colta trwa tyle ile powinno (jeżeli ktoś mówi, że za długo, to niech sobie chociaż poćwiczy przeładowanie dowolnej repliki asg pistoletu)

- wypadałoby popracować nad dialogami (nie brzmią one w moim odczuciu w pełni naturalnie)

- szwaby z thompsonami? (trochę dziwne ale może wyłumaczy to później fabuła, czemu ich używają ;))

- dziwne kolory mundurów (niemieckich), w ogóle mi tam nie pasują (na pagonach nie używano swastyk, a o ile dobrze pamiętam to spotkałem takie w grze)

 

Mniejsze niedopatrzenia:

- colt to nie automat

- koleś od zaopatrzenia chyba by nie prosił o thompsona (raczej o zdobycznego MP-40), których mają pod dostatkiem

- niemcy powinni mieć lugery a nie magnum (jeżeli chodzi o pistolet)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- colt to nie automat
colt jest automatem na swój sposób bo chyba nie musisz zaciągać zamka po każdym wystrzale nie ?? :D

znikajace drzwi
mogę zrobić odgłos kopa i leżące na ziemi drzwi :)

gracz nie ma rak gdy chodzi
ma ręce tylko trzyma je wzdłuż tułowia :)

wrog mnie nie zauwarzyl nawet gdy do niego zaczalem strzelac
to już kwestia AI zajmę się nią w weekend

wrog mnie zabil... i pooooolecialem w przestworza smile.gif niby umarlem lecac bez konca w lewo
opps to chyba pominąłem :D

przeladowywanie broni
beeeeeeee tam :D

niemcy powinni mieć lugery a nie magnum (jeżeli chodzi o pistolet)
Hmmm... masz rację więc zamienię magnumki na Lugery a Thompsona na MP czterdziestki :) Thompsona będę miał tylko ja :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...