LolikZabijaka Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 Tytuł: Parszywa Dwuanstka Gatunek: TDS Opis: Fabuła gry rozgrywa się w latach 1943-45 Major John Reisman wykonuje różne zadania które zleci mu jego dowódca Download:download Rozmiar pliku: prawie 4 MB Autorzy: Programowanie: Ja i inni (głowie Marek.S który bardzo często poświęcał swój czas aby mi pomóc) Fabuła: Ja Grafika: Ja Muzyka: NA RAZIE BRAK Screeny: Jeszcze jedno jeśli zauważycie jakieś niedociągnięcia błędy itp to prosiłbym aby te niedociągnięcia nie wpływały na ogólną ocenę pamiętajcie że to Demo i ma prawo być niedopracowane :D Sterowanie: Strzałki i WSAD - poruszanie Lewy przycisk myszy : atak Prawy myszy : ładowanie Spacja lub enter - przewijanie dialogu rolka myszy : zmiana broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 EDIT: lol myślałem że to zapowiedź,zaraz dam wypowiedź z nowego dema ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 na razie zamknę, jutro rzucę lżejszą wersję gry :) @EDIT otwieram temat zarzuciłem demo lżejsze o ponad 90% czekam za Wasze oceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 no zagrałem i tak: Wady: Za trudna Jest trochę błędów Dziwne drzewa Zalety: Dość fajna grafa Fajny klimacik Dużo broni Choć trudna ale wciąga Dam ci 4/5 myślę, że w pełnej wersji poprawisz wszystkie błędy i będe ci mógł dać 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 o dzięki a czy możesz wymienić te błędy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 heh, specjal, to powinno byc special troszke trudna, i ten namiot taki ogromny w srodku, a maly na zewnatrz :) i za wolno sie przeladowuje... 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 błąd jak się rzuci granat w wroga, czasami wrogowie strzelają przez ściany, 2 razy mi się zdarzyło że nie mogłem strzelać, wrogowie czasami się zacinają na ścianach i tyle chyba(przynajmniej tyle wychwyciłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Gdy idę po broń, koleś mówi: "Hej, Jonh" Postać i wrogowie czasami strzelają przez ściany Przeładowuję broń i zmieniam na inną, przeładuje się ta druga. Fajnie się kładą na ziemię przy śmierci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Z wad od razu rzuciło mi się w oczy "świetne" AI tych ziomków... I to, co już na screenach widać - cienie... zacznijmy od tego, że trochę dziwnie to wygląda, bo jak dla mnie cienie powinny iść w dolny-prawy róg, ale to jeszcze przepuszczę. Głównym zamierzeniem tychże cieni jest to, że "im dalej jest cień od obiektu, tym obiekt jest wyższy". W Twojej grze wszystkie obiekty rzucają cień na tą samą "wysokość" (i tak według mnie za wysoko), a na dodatek ściany nie rzucają cieni... Oo Ponadto w grze panują jakieś takie dziwne proporcje. Goście są niemal tak wielcy jak drzewa, zdecydowanie więksi niż niektóre krzesła, w samochodzie ledwo zmieściły by się 2 osoby.... W niektórych miejscach jest nawalone tyle rzeczy naraz, że aż odpycha... Zmiana broni trochę niewygodna. W sumie będzie mocne 3/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Gdy idę po broń, koleś mówi: "Hej, Jonh" Postać i wrogowie czasami strzelają przez ściany Przeładowuję broń i zmieniam na inną, przeładuje się ta druga. Fajnie się kładą na ziemię przy śmierci :D bo ma mówić Hej John bo chyba jak się prosi o broń to się rozmawia nie ? <_< no to trzeba zacząć poprawiać troszke trudna, i ten namiot taki ogromny w srodku, a maly na zewnatrz smile.gif i za wolno sie przeladowuje... jaki namiot ?? <_< i co za wolno się ładuje a jak nabijasz broń naprawdę to jesteś szybszy jesteś tak szybki że słychać tylko Psrrryk i już nabita <_< ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 heh, wyszedłem z tego pierwszego budynku, i znalazłem się w lesie xD A co do gry, to tak jak już kiedyś pisałem, gra jest trochę zbyt trudna. Wydaje mi się także zbyt mało dynamiczna. btw co oni wszyscy mają takie długie ręce ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 o co chodzi mało dynamiczna ??? że przeciwnicy za późno reagują na naszą obecność ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Chodzi mu chyba o to, że po prostu to strzelanie nie jest dynamiczne stoisz i strzelasz a oni do ciebie nie ma też żadnych efektów graficznych przy strzelaniu :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 no to chyba tak ma wyglądać strzelanina nie <_< ??? mogę dodać jakies animacje do gry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ech... Ale on mówi Hej Jonh! Literówka! Człowieku... -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 o jezu i co robisz z tego taki problem ??? <_< jestem tylko człowiekiem chyba mam prawo do błędu nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Tak, ale przy wydaniu pełnej wersji gry nie powinno być literówek. W sumie nikt tego nie zauważył, więc chyba nikt, kto ściągnął tą grę nie czyta dialogów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 @Lolik Po co ta bulwersacja? :huh: Wystawiając demo musiałeś chyba spodziewać się krytyki, myślisz że każdy będzie ci bił brawa a ty spoczniesz na laurach? :o Co do oceny: Grafika: 3.9/5 Fabuła: 3.8/5 - Druga wojna jest przereklamowana, w dodatku u ciebie wogóle nie buduje napięcia. Masz 4 bo w większości GMowych produkcjach nie ma jej wcale. Muzyka: 3.9/5 - Same dźwięki Grywalność 3.1/5 - Za wolne ładowanie, zbyt trudna rozgrywka, brakuje taktyki czy strategii, SI (Jak w UT, są to po prostu owce które idą na rzeź. Ogółem: 3,6(4)/5 Gra naprawdę mi się spodobała, po prostu to kwestia gustu :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Popatrz się dłużej na gościa w domku na drugim screenie i na jego cień - nie wydaje ci się, że on lata, albo stoi na szkle, które unosi się metr nad ziemią? Nie niszcz krytyki, tylko ją przyjmuj. o jezu i co robisz z tego taki problem ??? dry.gif jestem tylko człowiekiem chyba mam prawo do błędu nie ?? I po to jest demo, żeby coś takiego poprawiać. Chyba chcesz żeby gra była idealna? no to chyba tak ma wyglądać strzelanina nie dry.gif ??? Efekty dodają dynamizmu, a w strzelaninach są one bardzo ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Hmmmm... to muszę popracować na AI :) myślę że z małą pomocą mojego kolegi z credits dam radę a muzyki nie dałem bo to tylko demo a jak bym dał to muzyka zajmowałaby 90% gry CZASU ŁADOWANIA NIE ZMIENIĘ !!! to nie vice city że jedno pierdnięcie i już naładowany rewolwer albo karabin snajperski ja wprowadzam trochę realizmu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 ja wprowadzam trochę realizmu ! Taki realizm rzadko przyjmuje się pozytywnie w grach. Przykład - The Getaway ;) to nie vice city że jedno pierdnięcie i już naładowany rewolwer albo karabin snajperski Ale z drugiej strony zobacz, jakie VC było popularne. hmm? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 chcesz realizmu? to sie zajmij grafika, a nie jakimis dzwiekami i innymi..., jak to nie namiot to co to za trojkat przed samochodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Ładowanie jest OK. Tekst się za wolno przewija. Brak dynamizmu. Strzelam i się odsówam od przeciwnika. Nic ciekawego. Mało urozmaicone. Zobaczymy co z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Poxiś ma rację. Realizm to nie powolne ładowanie broni tylko mądry wróg. Ale cii, to tajemnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Bohater gry jest jakby takim "komando-nierzem" no nie? To czemu nie miałby ładować broni szybciej ? Zwykły wojskowy już szybciej ładuje colta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 chcesz realizmu? to sie zajmij grafika, a nie jakimis dzwiekami i innymi..., jak to nie namiot to co to za trojkat przed samochodem? co ?? jaki trójkąt, jaki namiot co ty chrzanisz nie ma tam żadnego namiotu pokaż screeny to wyjaśnie ci co to jest <_< poza tym ja już coś powiedziałem na temat ładowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 lolik, daleko nie zajdziesz jak tak sie bedziesz denerwowal :D wez przeczytaj, pomysl, poprzeklinaj w myslach, izrob co by chcieli krytycy.... 1.Tekst sie za wolno przwija 2.literowki, nie ma byc zadnych literowek! 3.gracz nie ma rak gdy chodzi 4.gracz za to ma dlugie rece gdy ma bron 5.wrog mnie nie zauwarzyl nawet gdy do niego zaczalem strzelac 6.wrog mnie zabil... i pooooolecialem w przestworza :) niby umarlem lecac bez konca w lewo 7.zabilem wroga a ten dalej do mnie strzelil ostatni raz O.o 8.znikajace drzwi :D 9.i dziwne wielkosci grafik 20przeladowywanie broni i tak zaraz mi wy... wlepisz jakimis pyskowankami, ale ja zlozylem opinie prawie wszystkich w/w lista sa to rzeczy krtore lepiej abys poprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały_wilk Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Kilka moich uwag ( po b.szybkim przetestowaniu gry, miałem mało czasu): - ładowanie colta trwa tyle ile powinno (jeżeli ktoś mówi, że za długo, to niech sobie chociaż poćwiczy przeładowanie dowolnej repliki asg pistoletu) - wypadałoby popracować nad dialogami (nie brzmią one w moim odczuciu w pełni naturalnie) - szwaby z thompsonami? (trochę dziwne ale może wyłumaczy to później fabuła, czemu ich używają ;)) - dziwne kolory mundurów (niemieckich), w ogóle mi tam nie pasują (na pagonach nie używano swastyk, a o ile dobrze pamiętam to spotkałem takie w grze) Mniejsze niedopatrzenia: - colt to nie automat - koleś od zaopatrzenia chyba by nie prosił o thompsona (raczej o zdobycznego MP-40), których mają pod dostatkiem - niemcy powinni mieć lugery a nie magnum (jeżeli chodzi o pistolet) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 a ja znalazłem buga przy kolizji granata z wrogiem a i wrogowie mogą strzelać przez ściany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 13 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 - colt to nie automat colt jest automatem na swój sposób bo chyba nie musisz zaciągać zamka po każdym wystrzale nie ?? :D znikajace drzwi mogę zrobić odgłos kopa i leżące na ziemi drzwi :) gracz nie ma rak gdy chodzi ma ręce tylko trzyma je wzdłuż tułowia :) wrog mnie nie zauwarzyl nawet gdy do niego zaczalem strzelac to już kwestia AI zajmę się nią w weekend wrog mnie zabil... i pooooolecialem w przestworza smile.gif niby umarlem lecac bez konca w lewo opps to chyba pominąłem :D przeladowywanie broni beeeeeeee tam :D niemcy powinni mieć lugery a nie magnum (jeżeli chodzi o pistolet) Hmmm... masz rację więc zamienię magnumki na Lugery a Thompsona na MP czterdziestki :) Thompsona będę miał tylko ja :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się