TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Na razie w planach jest 5 aren, bo one najostrzej jadą po rozmiarze pliku. Potem się zobaczy. Każda arena ma swój kawałek, każda postać ma swój kawałek, do tego menu i boss. Tak naprawdę jeszcze intro, outro, creditsy i takie tam dochodzą - ale tu nic nie jest jeszcze pewne. A i tak to jest wersja minimalna. Chciałbym, żeby muzy było jak najwięcej. Zwłaszcza że jest bardzo dobra. Dużo też zależy od tego ile czasu to będzie zajmowało Robowi - żywy chór, wiolonczela i wokal to niestety ciężka sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Ja np. swojego czasu myślalem o nagraniu dialogów, bo w mojej byłej szkole studio zrobili nagrań :) W sumie i tak do muzy uzywa się DLLi, więc by to przeszło bez zwiększania samego EXE, a całość u nas będzie i tak wielka. Najgorsze właśnie jest z tymi duzymi grafikami. Plik rośnie strasznie szybko, przez co zapis i testowanie staje się coraz trudniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Czemu nie trzymacie wszystkiego zewnętrznie? :blink: U mnie executable cały czas ma 2-3MB, a gra się wgrywa błyskawicznie, mimo napakowania pełnoekranowymi grafikami i animacjami. Wszystko jest ładowane w locie, a z dll Snake'a da się to jeszcze usprawnić. W ten sposób możemy się z programistą wymieniać jedno megowym editablem i tylko czasem mu daję znać, że załadowałem nowe assety na ftp. Swoją drogą - jeśli jeszcze macie możliwość, to polecam przerzucić się z supersound.dll na GMsquall. SS nadal ma dziwne bugi i jednak z roszerzeń się wygodniej korzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Chyba źle zrozumiałeś gnyska, albo on źle napisał :) U nas w exe nic nie będzie oprócz skryptów. Tak jest do tej pory i tak zostanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Uff... no właśnie się dziwiłem. Zmylił mnie tym rozmiarem pliku i czasem zapisywania ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Nie, chodziło mi o to co teraz w Almorze było, i nie wiem, czy stare Magi tez tak nie miało :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Stare MAGI to w ogóle była masakra :D. Teraz jest wszystko bajer i między innymi dlatego gra działa bardzo szybko, nawet mimo dużo lepszej grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Zapytam tak z ciekawości: ile zajmuje grafikowi zrobienie takiej jednej areny? Grafika przepiękna jest :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ta jedna zajęła mu kilka godzin łącznie z kilkoma wersjami testowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Łot?! Ja myślałem że takie coś to się z tydzień robi albo i więcej O.o Ma chłopak talent i speeda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Jak się ma talent to się ma i speeda. Ile stawiał byś normalny dom jednorodzinny sam ? A ile ktoś, kto postawił tych domów już kilka ? Właśnie to jest rezultat ćwiczenia i nauki - robisz szybciej coś, niż ktoś, kto tego nie umie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 albo talent i ganje :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Bez talentu to i dobre zioło nie pomoże :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 wiem żartuje sobie tylko apropo speeda :D ale dobra nie offtopujmy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 W sumie speed painting to taka swego rodzaju specjalność tego gościa. Pamiętam, że jak robił swoje freewarowe Samurai Railroad Mansion na konkurs na TIGsource, to na każdą z postaci nie poświęcił dłużej niż 30 minut i wszyscy byli pod mega wrażeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 WOW fajne :D Tam widziałem są screeny z GMa, to on w GM kodzi też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ten grafik jest nieziemski :D A jakieś nowe info nt. samej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Borek, trochę tak, ale nie bardzo. Bardzo dużo ludzi używa GMa na konkursach tego typu. Masz bardzo ograniczony czas i dobry pomysł na grę, to łapiesz za Game Makera i jedziesz :). Lenin, na razie nic nowego. Powoli klecę kolejne rzeczy i finalizuję animacje czarów i postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 To może jakiś nowy screenshot czarowania ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jakies nowe informacje? jestem juz napalony na ta gre ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Biedna gra... ;[ @topic: Też jestem ciekawy. TeeGee się coś nie odzywa to może, gdy już wejdzie zapoda kope informacji... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Litości, jestem na urlopie - dlatego nic nie piszę :jezor: ! Zresztą ostatnie zmiany w grze to nic co możnaby "pokazać" - napisałem nowy system animacji, pracuję nad AI, dodaliśmy kolejne umiejętności specjalne i od nowa przedesignowałem system dociągania czarów (nie dawał rady). Musieliśmy też wywalić kombosy w takiej formie jak były planowane na początku - tylko przeszkadzały w grze. No ale żeby coś jednak zapodać - macie kolejny screen z gry. Standardowo - żadnej edycji, tylko zmniejszyłem nieco rozmiar (a i tak się na forum nie mieści :() i wyciąłem GUI, które jest jeszcze w powijakach. Wiedźma zaraz oberwie Fireballem Fireball jaki jest każdy widzi :). Te blade promienio-iskry wychodzące od wiedźmy to efekt klątwy Dissonance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 wypaśne :) co tu więcej pisać grafika miodzio fajnie wygląda fireball Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Świetne, wygląda pięknie ;) Ale jeśli można zapytać: fireball to particle? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Taa, Fireball to particle. Tylko oczywiście z własnym spritem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ten skren wymiata totalnie :D Coraz lepiej się to prezentuje, czekam na więcej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Super! Wszytko idealnie pasuje do siebie. O fireball'u juz nie wspominajac :P A czy tlo bedzie troche animowane? Cos bedzie sie pojawialo, przelatywalo etc.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Tak, już pisałem, że tła są animowane - mgła się porusza i pulsuje, zębatki (nie widać na screenie) się obracają, a w tle szaleje burza. Pewnie też potem dodam więcej detali. Generalnie całkiem żywo to wygląda. Fajnie, że Wam się podoba, bo ja już straciłem obiektywizm i zaczynam się wszystkiego czepiać ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Poka jakiś kilku sekundowy filmik bo na ss nie widzi się dynamiki tej całej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Na razie żadnych filmików :). Ciągle spora część gry jedzie na placeholderach i jakbyście zobaczyli obecny całokształt, to by wszystko straciło magię. I jak Was znam zaraz by się posypały pytania w stylu: "czy GUI to będzie tylko biały pasek" albo "czemu ta animacja się urywa?". A ja będę musiał potem każdemu tłumaczyć, że to tylko obecna zapchajdziura. Filmiki będą dopiero jak wszystkie podstawowe grafiki będą gotowe. Oszczędzę sobie marudzenia na rzeczy, które i tak będą wyglądały zupełnie inaczej w wersji finalnej ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się