TeeGee Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Proszę, tyle mogę wrzucić na razie. Na resztę będziecie naprawdę musieli trochę poczekać ;). Industrial Wasteland - jedna z aren To pierwsze w miare ukończone tło do walki. Oczywiście nie jest statyczne. Na screenie widać fragment błyskawicy rozświetlającej niebo, zębatki się obracają, a ta czerwona mgła pulsuje i unosi się na wietrze. Pewnie coś jeszcze dodam, ale już teraz tło sprawia bardzo żywe wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 ste :) ALe nie widzę zębatek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 No własnie, wszystko ładnie, pieknie, a gdzie zebatki? Chetnie zobaczyłbym to w ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 To te takie złożone ze złomu koła w tle (np. na skrzyżowaniu dwóch dźwigarów, na górze, trochę w lewo). Faktycznie na statycznym screenie ciężko to skojarzyć ;). No trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A widzę, bo jeszcze jakies blachy na tej jednej są i jest taka kwadratowa :P A druga jest z prawej między ścianami tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Dokładnie tak. Brawo :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Coś czuję, że to będzie wyglądać jak klasyczne bijatyki z automatów. Tak czy siak, szacunek dla grafika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zajefajne :) P.S. Ile ten grafik bierze kasy za np.: te postacie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Dopiero wróciłem i znów przegapiłem pełno ciekawych wydarzeń, dziejących się tymczasem na gmclanie... :> Co do gry - ofc profesjonalka (przynajmniej graficznie). Na razie nie można za dużo powiedzieć - przydałby się trailer, albo coś w ten deseń. ;) Co do stylu grafiki - mimo iż jest zupełnie inny "przypadł mi do gustu". Uważam, że ArcMagi uzyska dużo większy sukces, niż jego poprzednik (Magi). :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 imp zdecydowanie ######sty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Coś czuję, że to będzie wyglądać jak klasyczne bijatyki z automatów. Tak czy siak, szacunek dla grafika.Marmocie drogi, masz coś do klasycznych bijatyk z automatu? :> Na temat tła się nie wypowiem, no tylko bym powielił opinie innych. Cud, miód, orzeszki i różne inne smaczne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Właśnie nic nie mam, raczej to dla mnie jako plus jest ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Coś czuję, że to będzie wyglądać jak klasyczne bijatyki z automatów czyli tak naprawdę zanosi się nam na magiczną bijatykę na automatach? Ehh aż sobie próbuję wyobrazić tą animację ;F miodzio :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Nie ukrywam, że bijatyki są tu niemałą inspiracją jeśli idzie o wygląd, design i układ graficzny. Uwielbiam bijatyki! :D Ale jednak ArcMagi to nadal sequel MAGI. Czyli pecetowa gra strategiczna, za to z klimatem i dynamizmem fightera. Dalej będzie się klikać czary i wybierać strategię odpowiednią do sytuacji, statystyk postaci oraz zdolności wybranej profesji. Z tym, że wszystko będzie się toczyć bardzo szybko i dynamicznie. To trochę jakby grać w Tekkena kartami do Magic the Gathering, jeśli łapiecie o co mi chodzi ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 a co z całym hudem w takim razie? bo przy takim widoku ciężko umieścić taki sporych wielkości hud ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Spoko, spoko, wszystko się mieści :). Może kiedyś zarzucę screena za wszystkim na miejscu, ale najpierw wolałbym mieć jakiś faktyczny HUD, a nie zapchajdziurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Nie ukrywam, że bijatyki są tu niemałą inspiracją jeśli idzie o wygląd, design i układ graficzny. Uwielbiam bijatyki! biggrin.gif to zrób jakąś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 No to niejako robię ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ta czerwona mgla jakos do mnie nie przemawia, może jakbym zobaczył w ruchu to bym sie do niej przekonał bo wiadomo że screeny tak naprawde niewiele oddają, w każdym razie na statycznym obrazku mgła wygląda jakoś dziko, jakaś taka zbyt czerwona ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 A mi się podoba. Jest taka "mroczna" wygląda naprawdę dobrze, nieco przypomina mgłę nad lawą, a w ruchu na pewno przewyższa wszystkie możliwości GMa jakie do tej pory widzieliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Mgła w ruchu wygląda naprawdę ładnie i czerwony pasuje do tej poświaty, która się wydobywa z przepaści. Zresztą może się kojarzyć z krwią tego powalonego złomo-trupa (widzicie go?). ruchu na pewno przewyższa wszystkie możliwości GMa jakie do tej pory widzieliśmy. A bo ja wiem ;)? To zwykłe sprite'y rysowane addytywnie i pulsujący na sinusach. Wygląda bardzo estetycznie i realistycznie, ale to żadna kosmiczna mecyja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belcik Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 jeeeeeeee fajnie to ty to robisz,a ja mysłałem że,ja potrafie tak dobrze,ciekawe jak ty to umiesz,długo robisz,jak to idzie tak na klockach? może za rok tak będe robić fajnie ;) O matko, co to jest? Ostrzeżenie, naucz się pisać! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 jeeeeeeee fajnie to ty to robisz,a ja mysłałem że,ja potrafie tak dobrze,ciekawe jak ty to umiesz,długo robisz,jak to idzie tak na klockach? może za rok tak będe robić fajnie :blink: Hmm, okej. Postaram się rozszyfrować i odpowiedzieć... jeeeeeeee fajnie to ty to robisz,a ja mysłałem że,ja potrafie tak dobrze,ciekawe jak ty to umiesz Eee... dzięki... długo robisz Nie tak długo. Moja druga gra na GMie. Zresztą to nie ja robię grafiki, a ich jakość i tak nie ma nic do mojego doświadczenia w kodzeniu. jak to idzie tak na klockach? Nie idzie tak na klockach. Cała gra jest w kodzie - klocki nie mają potrzebnych mi funkcji. Poza tym potem łatwiej się przeszukuje i debuguje kod w tekście. może za rok tak będe robić fajnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 A ja myślalem, ze to u mnie w robocie Holendrzy mają problem z angielskim myląc "I" z "a" :P Żeby w ojczystym języku nie umiec się wypowiadać! Wstyd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 UP@ Może to nie polak? ja już nie mogę się doczekać ArcMagi nareszcie sobie zamłuce w porządną grę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 W tym tygodniu kończę robić dodatek do Saqqary i zaczyna mi się urlop. Najpierw znikam na kilka dni, ale potem ostro siadam do ArcMagi, tak więc możecie się spodziewać niedługo jakichś updatów. Zwłaszcza, że grafiki pierwszych postaci są już w zasadzie gotowe. Nawet Rob się wziął do roboty i już jest chyba z 6 wersji motywu w menu głównym. Obecnie czekamy na nagranie śpiewaczki. He, he - może nawet będzie jakaś konkretna piosenka :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 To może zacznijcie wydawać piosenki :D Ile Rob jeszcze będzie robił utworów dla Ciebie? Pytam, bo też będę go potrzebował :), a jak nie, to będzie trzeba uderzyć w trochę droższą imprezę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 O, kawałek z wokalem to mi się marzy, najlepiej coś w stylu łaciny itd., takie kawałki fajnie brzmią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Ile Rob jeszcze będzie robił utworów dla Ciebie? Pytam, bo też będę go potrzebował , a jak nie, to będzie trzeba uderzyć w trochę droższą imprezę... Nie wiem dokładnie (nie wszystko jest do końca ustalone), ale jeszcze sporo. Rob jest jak zwykle ostro w plecy. Do tej pory zrobił 4 utwory (do tego nie są sfinalizowane), a minimalna planowana ilość kawałków to 17. O, kawałek z wokalem to mi się marzy, najlepiej coś w stylu łaciny itd., takie kawałki fajnie brzmią. Taa... ale bardzo łatwo wpaść w kompletny kicz. Dlatego ciągle jestem w tej kwestii sceptyczny i jeszcze nie wiem jak to do końca będzie. Dużo zależy od tego czy uda się wykombinować wystarczająco dobre teksty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Huh, jeszcze się okaże, że będzie trzeba szukać kogosinnego bo Triberiana skończymy, a muzyki nie doczekamy :P Rob to sprawdzony muzyk, więc mam nadzieję, że i dla nas znajdzie czas. 17 kawałków ? Sporo, widze, że chcesz mocno rozbudować ArcMagi :) Rozumiem, że będą od aren zależne ? W takim razie strzelam na 10 - 15 aren :) Bo musi coś zostać na intro i bossa, no i na outro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się