Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę, tyle mogę wrzucić na razie. Na resztę będziecie naprawdę musieli trochę poczekać ;).

 

backdropindustrial.jpg

Industrial Wasteland - jedna z aren

 

To pierwsze w miare ukończone tło do walki. Oczywiście nie jest statyczne. Na screenie widać fragment błyskawicy rozświetlającej niebo, zębatki się obracają, a ta czerwona mgła pulsuje i unosi się na wietrze. Pewnie coś jeszcze dodam, ale już teraz tło sprawia bardzo żywe wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dopiero wróciłem i znów przegapiłem pełno ciekawych wydarzeń, dziejących się tymczasem na gmclanie... :>

 

Co do gry - ofc profesjonalka (przynajmniej graficznie). Na razie nie można za dużo powiedzieć - przydałby się trailer, albo coś w ten deseń. ;) Co do stylu grafiki - mimo iż jest zupełnie inny "przypadł mi do gustu". Uważam, że ArcMagi uzyska dużo większy sukces, niż jego poprzednik (Magi). :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że to będzie wyglądać jak klasyczne bijatyki z automatów. Tak czy siak, szacunek dla grafika.
Marmocie drogi, masz coś do klasycznych bijatyk z automatu? :>

 

Na temat tła się nie wypowiem, no tylko bym powielił opinie innych. Cud, miód, orzeszki i różne inne smaczne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ukrywam, że bijatyki są tu niemałą inspiracją jeśli idzie o wygląd, design i układ graficzny. Uwielbiam bijatyki! :D

 

Ale jednak ArcMagi to nadal sequel MAGI. Czyli pecetowa gra strategiczna, za to z klimatem i dynamizmem fightera. Dalej będzie się klikać czary i wybierać strategię odpowiednią do sytuacji, statystyk postaci oraz zdolności wybranej profesji. Z tym, że wszystko będzie się toczyć bardzo szybko i dynamicznie. To trochę jakby grać w Tekkena kartami do Magic the Gathering, jeśli łapiecie o co mi chodzi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta czerwona mgla jakos do mnie nie przemawia, może jakbym zobaczył w ruchu to bym sie do niej przekonał bo wiadomo że screeny tak naprawde niewiele oddają, w każdym razie na statycznym obrazku mgła wygląda jakoś dziko, jakaś taka zbyt czerwona ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

A mi się podoba. Jest taka "mroczna" wygląda naprawdę dobrze, nieco przypomina mgłę nad lawą, a w ruchu na pewno przewyższa wszystkie możliwości GMa jakie do tej pory widzieliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mgła w ruchu wygląda naprawdę ładnie i czerwony pasuje do tej poświaty, która się wydobywa z przepaści. Zresztą może się kojarzyć z krwią tego powalonego złomo-trupa (widzicie go?).

 

ruchu na pewno przewyższa wszystkie możliwości GMa jakie do tej pory widzieliśmy.

A bo ja wiem ;)? To zwykłe sprite'y rysowane addytywnie i pulsujący na sinusach. Wygląda bardzo estetycznie i realistycznie, ale to żadna kosmiczna mecyja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeeeeeeee fajnie to ty to robisz,a ja mysłałem że,ja potrafie tak dobrze,ciekawe jak ty to umiesz,długo robisz,jak to idzie tak na klockach? może za rok tak będe robić fajnie

:blink:

 

Hmm, okej. Postaram się rozszyfrować i odpowiedzieć...

 

jeeeeeeee fajnie to ty to robisz,a ja mysłałem że,ja potrafie tak dobrze,ciekawe jak ty to umiesz

Eee... dzięki...

 

długo robisz

Nie tak długo. Moja druga gra na GMie. Zresztą to nie ja robię grafiki, a ich jakość i tak nie ma nic do mojego doświadczenia w kodzeniu.

 

jak to idzie tak na klockach?

Nie idzie tak na klockach. Cała gra jest w kodzie - klocki nie mają potrzebnych mi funkcji. Poza tym potem łatwiej się przeszukuje i debuguje kod w tekście.

 

może za rok tak będe robić fajnie

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu kończę robić dodatek do Saqqary i zaczyna mi się urlop. Najpierw znikam na kilka dni, ale potem ostro siadam do ArcMagi, tak więc możecie się spodziewać niedługo jakichś updatów. Zwłaszcza, że grafiki pierwszych postaci są już w zasadzie gotowe.

 

Nawet Rob się wziął do roboty i już jest chyba z 6 wersji motywu w menu głównym. Obecnie czekamy na nagranie śpiewaczki. He, he - może nawet będzie jakaś konkretna piosenka :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile Rob jeszcze będzie robił utworów dla Ciebie? Pytam, bo też będę go potrzebował , a jak nie, to będzie trzeba uderzyć w trochę droższą imprezę...

Nie wiem dokładnie (nie wszystko jest do końca ustalone), ale jeszcze sporo. Rob jest jak zwykle ostro w plecy. Do tej pory zrobił 4 utwory (do tego nie są sfinalizowane), a minimalna planowana ilość kawałków to 17.

 

O, kawałek z wokalem to mi się marzy, najlepiej coś w stylu łaciny itd., takie kawałki fajnie brzmią.

Taa... ale bardzo łatwo wpaść w kompletny kicz. Dlatego ciągle jestem w tej kwestii sceptyczny i jeszcze nie wiem jak to do końca będzie. Dużo zależy od tego czy uda się wykombinować wystarczająco dobre teksty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Huh, jeszcze się okaże, że będzie trzeba szukać kogosinnego bo Triberiana skończymy, a muzyki nie doczekamy :P

Rob to sprawdzony muzyk, więc mam nadzieję, że i dla nas znajdzie czas.

 

17 kawałków ? Sporo, widze, że chcesz mocno rozbudować ArcMagi :) Rozumiem, że będą od aren zależne ? W takim razie strzelam na 10 - 15 aren :) Bo musi coś zostać na intro i bossa, no i na outro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...