Skocz do zawartości

Trip demo (0.9)


propaganja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

TRIP

gatunek:Survival horror/przyodówka/strzelanka. w takiej kolejności.

Alan (albo i nie?) trafia do psychiatryka (albo i nie?) gdzie dzieją się dziwne opcje (albo i nie?) do tego jakaś dupa ewidentnie coś od niego chce (na stówe tak)

a tak na serio to nie potrafie opisać fabuły nie zdradzając niczego ważnego. gre po prostu trzeba przejść, zobaczyć co jest do przekazania a reszte dopowiedzieć sobie samemu. w każdym razie fabuła jest osstro pokręcona, i czasami ciężko ją ogarnąć. ale taki był cel.

autorzy:

Programowanie: Propaganja

drobna pomoc: Lowrider

Fabula:Propaganja

Grafika:Propaganja

Muzyka:Propaganja, Ludzix

Aktorzy:Propaganja, Paula Kaminska, Rafal Olszewski, Stefan

Dzwieki:Propaganja,findsounds.com

 

Screeny:

brudih9.jpg

 

psychoooorb8.jpg

 

wakeny9.jpg

 

duchxm4.jpg

 

UWAGA BUGI:

-Brak sterowania WASD - w pelnej wersji to juz zrobilem, w demku mi sie zapomniało. bedziecie musieli zadziałać na strzałkach :-0

-brAk kilku nazwisk w credits. w pełnej również poprawione

-Dupne menu - tzn moze sie scinac, jesli sie tak stanie to nie zniechecajcie sie gra chodzi szybciej. menu jest ogolnie maxymalnie improwizacyjne i zostanie zmienione na ladniejsze

-Orty, całkiem sporo. jak ktoś jakieś znajdzie to mile widziane jak mnie o tym poinformujecie

-Nie jestem pewien ale calkiem mozliwe ze podczas śmierci psychole czasem moga pojawic sie za wysoko lub za nisko, jak cos takiego przyuważycie to mile widziany screen

-Da sie wychodzić za rooma, i są wałki jak najedziecie myszką na bohatera i wciśniecie strzałke (trzęsie sie jaky miał delire, ciagle mysle jak to poprawić)

-uciekający interface (giba sie na boki razem z ekranem, nie wiem czy to zmienić, opinie mile widziane)

-koniecznie piszcie czy muzyka pasuje! jeśli jest ok to pewnie bede robił i bity do tripa2, jesli kiepska to musze coś pomyśleć ;)

-brak mapy w treningu (zapomniałem o tym na śmierć. ale w treningu sa w miare proste korytarze wiec powinniscie sobie poradzić)

-brak kilku dialogów w misji w lesie. jak nie wiecie co trzeba zrobic to trzeba przenieść jane do kopalni, fakt nie jest to nigdzie powiedziane.

jeśli coś jeszcze znajdziecie to piszcie ;)

 

Sterowanie:

W f1 macie wszystko

 

Waga: +- 100mb

Download link:

http://propa.gmclan.org/tripdemo.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

it wasn't me ;]

(no ale pare osób już gre widziało więc nie ma co zabijać)

ogólnie przedłużyło sie uploadowanie bo coś namieszałem,ale zaraz bedzie luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huehueh już zasysam, ocene dam w edicie ;] YEAH! trzeci ;d a gdzie link XD

 

Za pisanie postu zanim pobierzesz grę w celu zajęcia kolejki (bo pobranie nie było możliwe) i tekst "Yeah! Trzeci!" dostajesz nagrodę w postaci Warna. Pukt 4 ragulaminu jak mnie pamięć nie myli.

gnysek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Huehueh już zasysam, ocene dam w edicie ;] YEAH! trzeci ;d a gdzie link XD

 

Dałeś posta o tym że zasysasz, a nawet nie zauważyłeś, że nie ma linka ? Pogięło Cię do reszty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałeś posta o tym że zasysasz, a nawet nie zauważyłeś, że nie ma linka ? Pogięło Cię do reszty ?

ee, prawie zasyam, troche nie zauwazylem, ze nie ma linka, a zawsze daje najpierw posta, zeby przegladarki nie mulic xD bo kiedys pisalem posta i cos sciagalem, to mi sie napisalo 10 postow... :D

 

edited:

drobna pomoc: Lowrider

Jak by co, to murdalow (chyba) albo murdalowrida xd haha jeszcze 10 min ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
ee, prawie zasyam, troche nie zauwazylem, ze nie ma linka, a zawsze daje najpierw posta, zeby przegladarki nie mulic xD bo kiedys pisalem posta i cos sciagalem, to mi sie napisalo 10 postow... :D

 

edited:

 

Jak by co, to murdalow (chyba) albo murdalowrida xd haha jeszcze 10 min ;)

 

Nom to masz warna. Jakie mulenie przeglądarki ? Jak pobierzesz grę, zagrasz i dopiero za chwilę napiszesz ocenę, jak skończysz grać (bo nie ocenia się przed zagraniem) to nie wiem gdzie masz mulenie.

To nie komuna, że trzeba sobie posta rezerwować.

 

Edit: @propa: mi sie ściąga cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się pobrać, ale panie jakie to ma wymagania ;x. Niestety nie udało mi się pograć ze względu na słabego kompa.

jakiego masz kompa?

kurde to jest to, odpalałem tą gre na naprawde sypiących sie shitach, a zdarza sie ze na dobrych kompach gra muli :-I

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ściągnęło się bez problemu (z 30 minut temu ściągałem). Gra mi się spodobała, jednak nie wydała mi się straszna, przydało by się trochę podbudować klimat, miej trupów itp. ponieważ dzięki temu gracz będzie bardziej zwracał na nie uwagę, tak samo z ciemnościami, jeśli miejsca ciemne będą o wiele rzadziej, gracz bardziej będzie się bał w nie wejść. Fajny pomysł z otwieraniem zamka, jednak wolał bym coś w stylu obliviona. Pełnej piątki dać nie mogę, dałbym najchętniej 4.5 (głownie z powodu klimatu i długości korytarzy które z czasem męczą, nawet jak się biegnie), niestety nie mogę tyle dać, dam jednak 4, ponieważ dając 5 mógł bym cię rozleniwić.

 

 

Ja mam cały czas fps 30, tylko przy przechodzeniu z korytarza do korytarza spada do 20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intel Celeron 2.66ghz, 1gb ram, Radeon 9550, ale don't worry. Nie długo kupię nowego to na pewno pogram.

no właśnie.. ta gra powinna Ci śmigać jak helikopter :-I odpalalem ta gre na 4x gorszych kompach i grało sie znośnie. musze pokombinować w czym leży problem.

 

Fajny pomysł z otwieraniem zamka, jednak wolał bym coś w stylu obliviona.

nie grałem w obliviona ;)

a to otwieranie zamka to tak walnałem żeby później jak psychol dorwie to żeby dało sie (wiedzialo jak )obronić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Domyslnie konto gmclanu mialo ustawione wilcza karte czyli dostep do serwisu mozliwy byl ze wszystkich subdomen, ale mimo to jak tworzylem inne konta z subdomenami gmclanu, to te konta dzialaly (bo mialy pierszenstwo). O dziwo wczoraj zaczal zglaszac sie gmclan na subdomenach propa, hurkel i paru innych (not found wyskakiwal dlatego, bo przekierowywalo na katalogi, ktorych nie ma). Poprawilem juz to i powinno byc ok (zdjalem wilcza karte i wklepalem recznie wszystkie subdomeny do wlascicieli kont).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...