Skocz do zawartości

Trip demo (0.9)


propaganja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja doszedłem do jakiegoś biura, odsłuchałem rozmowy telefonicznej i co dalej nie wiem :P ?? osobiście dałbym wiecej przeciwników do zabijania :] bo tak troche nudno spaceruje sie tymi korytarzami i żeby można było szybciej biegać. Podoba mi sie motyw postrzału przeciwnika, grafika też super, powiedz mi jeszcze czy akcja bedzie cały czas toczyła sie w tym zakładzie czy co kolwiek to jest, czy gdzies jeszcze sie przeniesie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

pierwsze pół gry jest w zakładzie, później odwiedzamy las kopalnie, wracamy do zakładu i finałowy pojedynek na cmentarzu. A w biurze musisz otworzyć tym kółkiem drzwi i w każych z nich roziwązać prostą zagadke. dalej jest wiecej przeciwników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano ;]

acha, nie przeszkadza wam brak ekwipunka? tzn ze nie ma nigdzie np napisane jakie sie ma klucze itp. nie chcialem dodawac zeby ograniczych hud jak najbardziej, a przedmiotow jest tak malo ze az sensu w tym brak, ale np z kluczami juz trzeba sie wykazac lekka dozą pamięci ;D

EDIT.

osobiście polecam zagrać w tą gre po zielsku (oczywiście jeśli macie ukończone ile tam chcecie lat i jeśli skotaktowaliście sie z lekarzem lub farmaceutą), wtedy najłatwiej zrozumieć fabułe. chociaż z dema i tak za wiele nie można wywnioskować, trzeba przejść pelna wersje żeby zrozumieć w połowie o co chodzi. drugą połowe trzeba sobie samemu dopowiedzieć, ale spoko gra subtelnie podpowiada kilka możliwych interpretacji ;)

ogólnie uważam fabułę za wyjątkowo udaną ;D schizową, chorą ale sensowną z miażdżącym zakończeniem ;D

takiej schizowej końcówki nie było jeszcze w żadnej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... chyba sobie nie pogram ;p Intro w ogóle nie mogłem obejrzeć, strasznie przycinało (1 frame per 2 - 5 second). Menu już lepiej szło (na oko z 20 fps), a podczas gry miałem z 10 fps ;[

 

A mam taki sprzęt:

Procesor: Intel Celeron 2.8 Ghz

Pamięć ram: 768 MB DDR

Karta Graficzna: Nvidia GeForce FX 5200

 

Dodam jeszcze, że wyłączyłem wszystkie procesy, a sam trip korzystał z ~850MB pamięci ;o

Aha, i dysk formatowałem dwa dni temu ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... chyba sobie nie pogram ;p Intro w ogóle nie mogłem obejrzeć, strasznie przycinało (1 frame per 2 - 5 second). Menu już lepiej szło (na oko z 20 fps), a podczas gry miałem z 10 fps ;[

 

A mam taki sprzęt:

Procesor: Intel Celeron 2.8 Ghz

Pamięć ram: 768 MB DDR

Karta Graficzna: Nvidia GeForce FX 5200

 

Dodam jeszcze, że wyłączyłem wszystkie procesy, a sam trip korzystał z ~850MB pamięci ;o

Aha, i dysk formatowałem dwa dni temu ;p

 

pewnie przez to ze masz malo za ramu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde całkiem możliwe jak tak patrze na konfiguracje to coś w tym jest, zawsze myslalem ze to wina karty grfiki/ ramu czy coś. ciekawe czy idzie to jakoś zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś Celerka (i to sporo słabszego) i mi wszystkie gry na GMie działały bardzo dobrze, w tym Backi. Czy ktoś z Was naprawdę testował co spowalnia tę grę, czy sobie tylko zgadujecie? Moim zdaniem najbardziej prawdopodobnym ogranicznikiem jest tu fillrate. Obie podane karty graficzne nie są najlepsze, a gry Propy rysują masę filtrów, sprite'ów i w ogólę w cholerę pixeli na sekundę.

 

Najłatwiej sprawdzić to w następujący sposób:

- Zdejmujesz capa na FPSy w grze (choćby w debugu daj room_speed na 9999), wyłączasz czekanie na Vsync i puszczasz gierkę.

- Liczysz FPSy

- Pomniejszasz okienko gry do bardzo małych rozmiarów i znowu liczysz FPSy

- Jeśli był bardzo duży skok, to znaczy, że to kwestia fillrate.

 

Jeśli nie, to najpewniej procesor lub RAM, ale to już można banalnie sprawdzić w głupim menadżerze zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pewnie i tak jest cap na 30 (czy coś w tym stylu), więc nie wiesz jaka różnica jest naprawdę. To powinien Propa sprawdzić.

 

Niemniej jednak, jeśli gra przyspieszyła od samego pomniejszenia ekranu, to najpewniej to jest właśnie fillrate - jej rozmiar w RAMie i pamieci karty się przecież nie zmienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znasz sie wiec nie wypowiadaj sie.

lol. Co jak co, ale doświadczenie moje z tym mam. testowałem Backi i Almore na 3 kompach - dwa z celeronami - i FPS spadał niemiłosiernie. Do jednego dokupiłem RAM - w sumie miałem 1024 dalej było to samo. Karta graficzna była bardzo dobra. Trzeci komp to był Athlon 1,7 GH z 736mb RAMu - i co? CHodziło cały czas na max FPS.

 

Tak więc coś w tym musi być.

 

Poza tym gdzies jest temat który dawno temu załozyłem i cały GMClan kombinował co jest nie tak ;D Po długich rozprawach najwięcej wskazywało na ten mój procesor. ( celeron )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no u mnie szczerze mowiac bez zmian czy gram na fullscreenie czy bez, ustawiam na 30fpsów max, chodzi jak marzenie, ustawiam na 60 - też. jak jeszcze zwiększe to sie wszystko chrzani i wiesza przez natłok dźwięków, game maker nie wyrabia i wiesza kompa. same problemy z wymaganiami sprzętowymi tej gry,niby niskie ale sie z czymś gryzie. tylko czym jest to coś? :blink:

 

Yoda: Ja nie mam Celeronu a i tak mi nei działa :/ Nie znasz sie wiec nie wypowiadaj sie. Mysle ze to przez RAM(256MB) i pamiec karty graficznej (128MB).

@UP: Był u mnie skok 12 FPS :/

w tym przypadku chyba zdecydowanie przez ram. grafik jednak jest dużo pakowanych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Propa:

 

To wyłącz dźwięki i sprawdź wtedy. Na 30-60 FPSach nic nie zobaczysz - to za mała skala. U mnie w ArcMagi często jest tak, że gra goni na 580 FPSach, a po pojawieniu się czegoś spada nagle do 400. Z perspektywy 60 FPS bym nie zauważył nawet różnicy, ale najwyraźniej ta rzecz jest mało optymalna. Jak się tego uzbiera, do tego na słabszym kompie, to będzie spowalniać.

 

Naprawdę warto sobie takie rzeczy testować, bo można od razu zidentyfikować problem i optymalizować to co go powoduje. A nie potem marudzić, że GM jest wolny ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano ;D to znaczy wiesz ogólnie mi trip w ogóle nie scina, ustawiłem prces priority na highest żeby sie zasoby ładowały szybciej (na normal trwa to jakies 5x dużej), jak dodam za duży room speed no albo nawet nawale z dźwiękami to zacina sie sterowanie (myszka, klawiatura) i nie moge nic zrobić. ale fakt testować fpsy można równie dobrze na normal, porozkminiam to dzisiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CELERON, CELERON!! Wywalcie to do kosza - miałem identycznie z Almorą, backami - miałem Celerona 2GH, RAMu 1024 a cięło niemiłosiernie. Teraz mam Athlona, i chodzi jak masło.

 

Wina - celeron!

Ta, Celeron a Celeron D to chyba nie mała różnica ;)

 

Celeron - Jeden rdzeń.

Celeron D - Dwa rdzenie połączone w jeden ;)

 

Według mnie to wina tego, że go nieźle katowałem, za późno zmieniłem chłodzenie na wydajniejsze.

 

Co do BackDown: FPS śmiga mi niesamowicie :P

Almora też na max FPS...

Chyba kupię nowe chłodzenie, Scythe Ninja, o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tam backdown ścina w misjach gdzie bierze sie do łap potężniejsze armaty. teoretycznie mógłbym to poprawić bo jest strasznie nagmatwana deaktywacja i to przez to, tyle ze nie lubie wracac do starych projektow. w tripie jest 'średnio' 5x mniej instancji aktywnych, a i tak widze ze nie bedzie tak latwo i ze musze pokombinowac z optymalizacja. a szkoda bo gdyby nie to to pelna wersja bylaby juz do kupienia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...