Luksor Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 [uPDATED] https://gmclan.org/up2178_11_predkosciomierz2.html prędkościomierz ślady opon odbijanie klocków autem xD Creditsy mile widziane. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Porządny przykład 4/5 :) Naprawdę spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 fajne to to tylko te ślady opon źle zrobione. Gdy wolno jedziemy i skręcamy to ślady są bardzo grube. A jak stoimy w miejscu to już wogóle .... ale niech będzie 4\5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A ja dopatrzyłem się kilka błędów. 1. Jeżeli puścimy gaz i będziemy cały czas skręcać prędkość cały czas jest taka sama. 2. Jeżeli skręcamy to szybkość powinna robić się mniejsza. 3. Tak jak napisał kolega wyżej. Ślady opon. Popraw błędy to postawię 3/5 dlatego ,że przykład jest i owszem dobry ale przy większych projektach jest bezużyteczny. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A ja proponuję wzór na kierunek wskazówki: GML image_angle = -( ( 360 / maxspeed / 2 ) * obj_samochod.speed ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Licznik wskazywał, że jechałem -100km/h, jak to możliwe?! o.O Popraw :) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 1. Jeżeli puścimy gaz i będziemy cały czas skręcać prędkość cały czas jest taka sama. Poprawione. ;) 2. Jeżeli skręcamy to szybkość powinna robić się mniejsza. Poprawione. ;) 3. Tak jak napisał kolega wyżej. Ślady opon. Poprawione. ;) Licznik wskazywał, że jechałem -100km/h, jak to możliwe?! o.O Popraw :) :P Poprawione. Teraz maksymalnie można jechać -20 km/h. ;) A ja proponuję wzór na kierunek wskazówki: GML image_angle = -( ( 360 / maxspeed / 2 ) * obj_samochod.speed ); Fajny, dodałem. Thx :thumbsup: ------------------------------------------- Nowa wersja w pierwszym poście. Pozdrawiam :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Tak, fajnie że nie masz tego na UPie... E: o już masz. Ocena w edicie. Powiem tak: przykład porządny, ale ja bym troszkę skrócił kod. Komenty by się też przydały, dla początkujących. Jeden bug: jak powoli podjade samochodem do klocka tyłem, to on przylegnie do mnie i będzie za mną jechał. Po drugie, speed powinien spadać przy skręcaniu, po trzecie, ślady przy skręcaniu powinny być bardziej przylegnięte do kół tzn. bardziej krzywe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 No i teraz już ładnie :D Jeszcze tylko ręczny i pół silnika fizycznego będzie :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Poprawione. Teraz maksymalnie można jechać -20 km/h. smile2.gif Nie chodzi mi, że za dużo, tylko że ujemna prędkość. @UP: Ja miałem fajny silnik auta :P Tylko, że bez tych bajerów :P Za to miałem gaz, hamulec, sprzęgło, ręczny nawet ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A mi poprzednią wersję daje, bo jest ta sama nazwa i się zcachowało -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Nie chodzi mi, że za dużo, tylko że ujemna prędkość. Wiem, że jest wartość ujemna, ale mi to nie przeszkadza, niech tak zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Może czyszczenie danych w firefoxie pomoże? ctrl+shift+del ? Chociaż pewien nie jestem :P E: @UP: Tobie nie przeszkadza innym może tak (jak mi)... Prędkość nie może być ujemna -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Może czyszczenie danych w firefoxie pomoże? ctrl+shift+del ? Chociaż pewien nie jestem :P Ta i bede całe cache czyścił, zeby jeden plik pobrać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ślady jako osobne obiekty - kał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Dobra, zrobiłem kolejną wersję: A mi poprzednią wersję daje, bo jest ta sama nazwa i się zcachowało -_- Nazwa zmieniona (download 1 post). @UP: Tobie nie przeszkadza innym może tak (jak mi)... Prędkość nie może być ujemna -_- Teraz jak cofasz jest napis 'R'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 No, dobry przykład, jakbyś dał to rok wcześniej to by mi się przydało :P, 4/5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Nawet niezłe, ale bugi odstraszają :angry: (takie jak "minusowa prędkość") 4/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Nawet niezłe, ale bugi odstraszają :angry: (takie jak "minusowa prędkość") Lol! To już jest przecież poprawione, nie powtarzaj po innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 4/5 bo mam dobry dzień, robilem niedawno wyścigi i zrobiłem tam fajną jazde autkiem z biegami. Ale przykład niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 bo mam dobry dzień Lol. Masz oceniać sprawiedliwie, a nie: A temu dam 4, temu 1 a temu 5... Sprawdź przykład i oceń go sprawiedliwie, np.: Tu jest trochę bugów, niedopracowań... 3, Wszystko jest super, ale popraw to - 4, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Maja 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Teraz jak cofasz jest napis 'R'. to nie lepiej było dać abs() ?? wtedy ujemne prędkości tez jako dodatnie by pokazało i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Czego się czepię: 1. Ujemna prędkość - nie możesz utrudniać korzystania z silnika tylko dlatego, że ci tak wygodniej.... Jakby co: funkcja abs() zwraca wartość bezwzględna... 2. Ślady opon jako osobne obiekty.... pomyśl trochę o optymalizacji... Może dasz od razu masę obiektów 1*1px, aby były ładniejsze ślady '-.- Czyli że masz malować sprity w Draw'ie... To nie takie ciężkie, jak się wydaje, tablica gdzie jaki ślad i malowanie w pętli :) Ale masz to 4/5.... choć trochę niedorobione.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 1. Ujemna prędkość - nie możesz utrudniać korzystania z silnika tylko dlatego, że ci tak wygodniej.... Arghhhhhhh!!!!! :angry: :angry: To jest dawno poprawione, powtarzam 3 raz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Arghhhhhhh!!!!! :angry: :angry: To jest dawno poprawione, powtarzam 3 raz! Założę się, że 50% osób nawet nie ściągneło tego przykładu <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Jakoś do mnie ten przykład nie przemawia. Jedynie co mi się w nim podoba to prędkościomierz za wyjątkiem tego "R" na wstecznym :boxed: kto widział żeby prędkościomierz nie wskazywał prędkości tylko jakąś literę xD. Błędów nie wyłapałem ale mam jeszcze takie pytanko: Dlaczego colizja ze skrzyniami nie wpływała na prędkość samochodu? Czyżby skrzynie nic nie ważyły i nie miały tarcia? Ale zaraz przecież się zatrzymują. <_< Niepodoba mi sie GML speed-=0.5; if speed<0 speed=0; To nie lepiej zamiast tego dać po prostu: speed*=0.95; I image_angle=direction w stepie od razu wyklucza możliwość stworzenia driftu. Jak dlamnie 2/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Hmm... 3/5. Szczególnie odstrasza obracanie się samochodu przy szybkości 0 km/h... ;x Poza tym mógłbyś zrobić, żeby przy zwiększaniu prędkości był "większy poślizg", kiedy się zakręca. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muximan Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 @UP: Tobie nie przeszkadza innym może tak (jak mi)... Prędkość nie może być ujemna -_- Boze,nie czepiajcie sie go az tak mocno to jest tylko przyklad. Jesli tobie przeszkadza to sam to sobie zrob OMG. Co do tematu Fajny przyklad 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Boze,nie czepiajcie sie go az tak mocno to jest tylko przyklad. I dlatego przykład ma być zrobiony porządnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Jesli tobie przeszkadza to sam to sobie zrob OMG. Mam poprawiać czyiś przykład? Wystawił, niech robi dobry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się