Borek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 W skrócie: Almora – Online: Time of Darkosen Darkosen: To nazwa miasta, które będzie najważniejszym miejscem świata Almory. Pełne śniegu oraz zimowego klimatu miasto, w którym jest wejście do nieznanych ziemi Almory, a w nim wróg nazwany Lord Of Darkosen. Wejście do tego miejsca będzie wiązało się ze zdoybyciem wielu questów oraz specjalnych przedmiotów. Natomiast gracz, który zwalczy owego wroga dostaje specjalne odznaczenie Darkosen Champion i jego gra przeistacza się w zupełnie inny wariant, który nie będzie polegał na questach, a na sekretnych zasadach. Jest to nowa odsłona gry wieloosobowej Almora – Online. W oparciu o zdobyte już doświadczenie nowa część będzie bardziej rozbudowana, zabezpieczona oraz przemyślana. Powstaje ona z zamiłowania oraz z racji tego, iż mimo sporych problemów znalazła sobie grono fanów, którzy są najważniejsi. Zostaną dokonane wszelkie starania, aby miłośnicy pierwszej części „zakochali” się drugi raz w jeszcze większym stopniu. Nowo powstające elementy są również czerpane z ich pomysłów. Silnik grafiki/świata: Następna część Amory wzbogacona jest o bardziej wydajny oraz więcej oferujący system zarządzania światem i grafiką. Dzięki nowemu systemowi wczytywania lokacji oraz grafiki, jak i zrzucania jej z pamięci komputera będziemy mieli możliwość zwiedzania czterokrotnie większych lokacji niż w poprzedniej wersji. Dodatkowo świat Almory jest tworzony w sposób modularny, co oznacza, iż daje możliwość do jego dowolnej rozbudowy poprzez użycie pisanego pod tym kątem programu „AlmoraSceneryEditor”. Ten jednak będzie dostępny tylko dla osób z kontem „Premium” ( o tym w dalszej części ). Drugą ciekawą sprawą jest napisany nowy silnik „GearEcoEngine”, który odpowiada za płynne, wydajne oraz bardzo efektowne zachowanie się roślinności. Teraz będziemy mogli zauważyć powiewające krzewy oraz kilkuczłonowe, falujące korony drzew z czterema dynamicznymi cieniami (dla słabszych kart graficznych będzie możliwość regulacji ilości wyświetlanych cieni). Świat Almory: We wcześniejszej wersji lokacje były równo podzielone, na lasy, głębokie lasy oraz krypty. W A:ToD lokacje będą ze sobą wymieszane oraz bardziej rozbudowane. Dojdą pustynie, bagna, skaliste tereny i klimatyczna zima, która w połączeniu z nowymi kawałkami znakomitego kompozytora muzycznego Roba Westwooda (odważnymi słowami mówiąc) zatrzyma w tej lokacji nie jedną osobę na dłużej. Nie zabraknie też nowych krypt i podziemi pełnych piekielnych stworów. Dodatkowo, co pewien odcinek będzie kapliczka teleportu oraz uzdrawiania, a świat wypełni się większą ilością jezior i rzek, nie ma co ukrywać, że tego brakowało we wcześniejszej wersji Almory. Natomiast dla właścicieli kont „Premium” zbudowane będzie potężne osiedle domków gotowych do wynajęcia. Na razie nie ma jeszcze planów co do korzyści z takiego własnego domu, ale z pewnością będą już wkrótce. Kolejną ciekawą rzeczą o której warto wspomnieć będzie zdobywanie kluczy oraz kamieni dostępu do różnych ciekawych, bogatych w unikalne przedmioty jak i w zawiłe tajemne przejścia lokacji. Co ciekawe że będą również klucze, które zdobyć będzie można tylko w danym dniu, wobec czego ich wartość wówczas stanie się bezcenna. Potwory / NPC: Ta sprawa będzie głównym naciskiem nowej Almory. Planowana jest pięciokrotnie większa ilość potworów niż we wcześniejszej wersji. Nie obejdzie się bez takich, które będą zdolne do rzucania czarów, ziania ogniem i walki wręcz. Co więcej będą w pełni animowane przy pomocy napisanego przez „Gear-Studio” systemu animacji GearAnimationSystem2008. Bardziej żwawe, szybsze, mocniejsze oraz bardziej dynamiczne, to fakt, który czeka nas w nowej odsłonie Almory. Przedmioty: Almora – Online liczyła około dwustu przedmiotów, to dosyć sporo, jednak będzie jeszcze więcej, a przede wszystkim więcej unikalnych przedmiotów. Na pytanie czy będą też te stare ze wcześniejszej wersji odpowiedź brzmi „tak” jak najbardziej, ulegną one jedynie lekkiej kosmetyce i modyfikacji. Dodatkowo dojdą przedmioty uszkodzone, które będą użyteczne po wizycie u kowala w mieście albo poprzez zdobytą umiejętność ich naprawy. Dojdzie również cała masa przedmiotów magicznych oraz czarów, niektóre z nich będą potrzebowały błogosławieństwa w pewnych świątyniach, aby mogły być używane. Interface: Jak wiadomo w każdej grze dużą rolę stanowi „interface”. Nowy „interface” będzie bardziej interaktywny, każdy gracz będzie miał możliwość przesuwania okienek rozmów, inwentarza, zadań itd. Dodatkowo wzbogacony będzie o różne funkcje ułatwiające przełączanie pomiędzy nimi np. podczas rozmowy z innymi graczami. Walka: W walce zmian ogromnych nie będzie. Warte uwagi będzie jednak możliwość zasłaniania się tarczą, aby uniknąć ciosów. Łuk stanie się bardziej wymagający od gracza, w nowej wersji nie wystarczy trzymać prawym myszy aby strzelać na okrągło ze strzał, będzie trzeba najpierw naciągnąć łuk, a potem puścić żeby wystrzelić strzałę, od razu nasuwa się fakt, że im bardziej naprężymy tym dalej wystrzelimy. Poza tym walka będzie bardziej dynamiczna i efektowna z większą ilością kombinacji. Funkcje gracza: Na razie nie można dużo powiedzieć na ten temat, aczkolwiek na pewno zostaną te same funkcje, które były w poprzedniej części „Almory”, czyli siadanie przy ogniskach, łowienie ryb itd. Na chwilę obecną z nowych funkcji, które się pojawią będzie na pewno możliwość założenia własnego sklepu w wyznaczonym rejonie ( np. na targu w mieście ) i sprzedawanie własnych przedmiotów za własną cenę oraz zbieranie rozmaitych ziół i przygotowywanie ich do różnych celów. Party system/Gra drużynowa: Nowa „Almora” będzie już miała możliwość werbowania ludzi do swojej drużyny łowieckiej. Czyli gracze będą mogli się jednoczyć, po to, aby razem polować na silne potwory zdobywając przy tym więcej doświadczenia, a te oczywiście będzie dzielone osobno na każdego z nich. Gildie: To temat dosyć głęboki, który był wyłączony we wcześniejszej wersji gry. Następna część będzie miała możliwość stworzenia oraz dołączenia do Gildii. Będą specjalne areny oraz miejsca gdzie możliwe będzie zorganizowanie potyczki pomiędzy dwiema Gildiami. Dodatkowo jako ciekawostka zostanie dodana możliwość tworzenia własnego logo reprezentującego własną Gildię. PVP: Jak wiadomo „Almora” trochę była słaba w temacie walki między graczami. Nowa część przejdzie dokładne testy walk oraz balansów związanych z PVP. Można dodać tylko, że przewidywane są takie funkcje jak wyzywanie danego gracza na pojedynek. Questy/Zadania: Nowa część gry będzie bogata w różne do wykonania zadania. Większość nich będzie możliwe wykonać tylko z pomocą innych graczy. Za każde wykonanie zadanie będą nagrody w postaci złota, lub przedmiotów. Dodatkowo system zadań zostanie tak napisany, aby administrator gry, mógł na bieżąco dodawać je do świata „Almory”. Standard Account – Premium Account: Nowa odsłona gry, będzie posiadała możliwość gry w dwóch wariantach. Konto „standard” oraz konto „premium”, to pierwsze będzie w pełni darmowe, lecz ograniczać nas będzie z pewnych funkcji nie mających wpływu na szybsze udoskonalanie postaci w grze. Drugie konto zaś będzie oferować ciekawe rzeczy takie jak np. edytor świata „Almory”, wynajem własnych domków w grze oraz wiele, wiele innych… Opłaty będą miesięczne. Podsumowanie: Nowa „Almora” będzie dużo bardziej rozbudowana oraz bardziej zaawansowana w różnego rodzaju rzeczy. Dlatego ciężko przewidzieć czas oczekiwania na pierwszą grywaną wersję. Jednak pewne jest to, że nie ukaże ona światła dziennego, dopóki nie zostaną spełnione wszystkie w/w rzeczy. Od siebie: Wierzcie we mnie, to mi pomoże ;) Aktualny stan 5% + 20% skryptów pomocniczych z Almory 1 Co z innymi projektami? - Nie ma, przeistoczyły się w Almora ToD i koniec kropka. Gear-studio.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 E tam, ale mi nowość :P Już dawno było wiadomo, że coś tam kombinujesz, ale w końcu jest oficjalne info i teraz nie można powiedzieć, że to tylko plotki :P Czekam na testy :D Powodzenia nie ma co życzyć, bo Almora jest na nie z góry skazana :P Almora rządzi i tyle :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 No no, jeśli będzie tak jak napisałeś to będzie naprawde świetnie. No cóż, życzę powodzenia. :thumbsup: PS. Mam nadzieje że nie zmienisz już zdania co do tych projektów. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Nom co tu dużo mówić - wierzę w ciebie Borek ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Powiem tak: pomysl miod :) Jezeli uda Ci sie zrobic w pelni wydajny silnik, czyli taki ktory to wszytko, co napisales, utrzyma... to rispekt ;) Mam nadzieje ze GM da rade ;) w przeciwnym razie za premium nie zaplace :P Powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jezeli uda Ci sie zrobic w pelni wydajny silnik, czyli taki ktory to wszytko, co napisales, utrzyma... to rispekt smile2.gif No właśnie - mam nadzieję że Nowa Almora będzie lepiej napisana ;) Bo wydajność była największym mankmentem 'jedynki' :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 No właśnie - mam nadzieję że Nowa Almora będzie lepiej napisana ;) Bo wydajność była największym mankmentem 'jedynki' :P To ja Borka nieco sypnę (chociaż w sumie to napisał to w poście, tylko inaczej) - powiedział, że podobno wie co jest przyczyną takiego mulenia Almory (ale nie podał co... więc przez następne 100 lat nadal będziemy robić niewydajne gry) i teraz zarówno przy mapce wielkości okna, jak i takiej naprawdę dużej (dużo większej niż w Almorze) nie ma być różnicy - jeżeli tak faktycznie mu się udało, to tylko pogratulować i cieszyć się, że Almora ToD nie będzie tak siorbać po ramie :D (jeszcze będą takie czasy, ze GM 8 będzie pod kątem Almory optymalizowany, zobaczycie :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Szkoda , że zastosowania jakie widze bardziej zbliżają do Mu online - pustynie , alaski , podziemia. Oj szkoda szkoda :( (i gildie i premium) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Szkoda , że zastosowania jakie widze bardziej zbliżają do Mu online - pustynie , alaski , podziemia. Oj szkoda szkoda :( (i gildie i premium) Setki gier ma takie coś... ja np. w Mu nie grałem i nie uważam, żeby Almora nawiązywała jakoś znacząco do innych gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Mam tylko nadzieje, ze silnik bedzie bardziej zoptymalizowany, aby gra mogla ruszyc takze na 'staruszkach' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubx Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Ooo bardzo się zdziwiłem tym projektem, Almora wciąż żywa :) Bardzo fajnie, że kontynuujesz "udany" (nie pod względem technicznym) projekt. Pytanie: czy Almora (tzn. serwer) będzie dla wszystkich? (chociaż w większym stopniu mnie to nie obchodzi ale pytam z ciekawości) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Mam nadzieję, że serwer będzie bardziej przenośny pomiędzy różnymi systemami operacyjnymi =]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 (tzn. serwer) będzie dla wszystkich? (chociaż w większym stopniu mnie to nie obchodzi ale pytam z ciekawości) Mysle ze jak Borek napisal ze beda konta zwykle i premium ( platne ) to raczej nie widze wiekszego sensu aby server byl udostepniony , a dlaczego chyba nie musze mowic . Moge sie jednak mylic . Ogolnie fajnie , jak tylko server wytrzyma duza liczbe graczy , to zycze Ci duzo wiecej fanow i graczy . Mam nadzieje ze system pvp bedzie dobry , bo chyba to jest najwazniejsze w mmorpg . Ciekawi mnie najbardziej jakie zabezpieczenia uzyles przed deko.. ( nie dokoncze bo juz wczoraj dokonczylem w shoucie :P ) gry . Nie chodzi mi , zeby sobie ktos nie pomyslal ze chce hacknac , tylko sam poprostu szukam jakis sposobow do zabezbieczenia wlasnej gry . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Mysle ze jak Borek napisal ze beda konta zwykle i premium ( platne ) to raczej nie widze wiekszego sensu aby server byl udostepniony , a dlaczego chyba nie musze mowic . Moge sie jednak mylic . Hmm, nie było by kont premium na serwerach prywatnych ? Skoro będzie możliwość tworzenia questów przez właściciela serwera, co wyżej wyraźnie Borek napisał, to dla mnie to jest jednoznaczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Hmm, nie było by kont premium na serwerach prywatnych ? Skoro będzie możliwość tworzenia questów przez właściciela serwera, co wyżej wyraźnie Borek napisał, to dla mnie to jest jednoznaczne. To w takim razie musze troche skrytykowac ten pomysl , A po reszta nie ma co spekulowac , zobaczy sie to wszystko jak juz bedzie dokonczone , o :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 ...Zawsze wiedziałem, że jednak sentyment przebije nad lenistwem i Borek w końcu weźmie się za to. Jednakże tak nieco od siebie: czy zastanawiałeś się nad dowaleniem trybu single? Tzn. jak ktoś będzie chciał albo nie może bo nie ma netu, może sobie pograć gdzieś w swoim zaciszu (Oczywiście poblokuj przedmioty i lokacje, żeby były tylko "multi" exclusive), albo po prostu przetrenować i sprawdzić różne warianty rozwoju postaci. To na pewno doda grze nowego wymiaru, i zwiększy ilość fanów. Nie wszyscy lubią siekać wraz z innymi ludźmi w obawie przed patologiami typu PK czy co innego. Po za tym - w ramach tego konta "premium" można by dodać premiowe przedmioty - pod jednym warunkiem, że będą one tylko małym puszczeniem oka w stronę płacących, a nie faktycznym wspomagaczem. Powinny być gorsze od unikatowych, ale lepsze od zwykłych, ale i też ciekawe - typu Nailgun, Bfg9000, Sheep Launcher... ;) Oczywiście kosztowały by niemały (wirtualny) szmal, ale zaszpanować warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Jednakże tak nieco od siebie: czy zastanawiałeś się nad dowaleniem trybu single? Tzn. jak ktoś będzie chciał albo nie może bo nie ma netu, może sobie pograć gdzieś w swoim zaciszu (Oczywiście poblokuj przedmioty i lokacje, żeby były tylko "multi" exclusive), albo po prostu przetrenować i sprawdzić różne warianty rozwoju postaci. To na pewno doda grze nowego wymiaru, i zwiększy ilość fanów. Nie wszyscy lubią siekać wraz z innymi ludźmi w obawie przed patologiami typu PK czy co innego. Tak, myślałem nad tym. Tylko to nie jest takie proste mieszać MMORPG'a z single-player RPG. Jeżeli przemyślę wszystko dokładnie to może się uda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Tak, myślałem nad tym. Tylko to nie jest takie proste mieszać MMORPG'a z single-player RPG. Jeżeli przemyślę wszystko dokładnie to może się uda :) Wiesz, nie naciskam specjalnie, i tak będę grał przez neta tak czy siak. (No chyba że net mi padnie albo będę miał taką chętkę na SP.) Ale gdyby doszło do dodania singleplayera, import postaci z serwera byłby bardzo przyjemny. Można na sucho wtedy przetestować możliwe drogi rozwoju bez marnowania punktów na serwerze albo przynajmniej bezpiecznie kumplom się pochwalić (może np. taki sprzedać ci wszystkie przedmioty albo rozdać innym gdy pójdzie się do kibla. ;) ). A teraz kolejne propozycje - co powiesz na uberquesty, odpalające się pod wpływem nietypowych zdarzeń, np. sprzedanie w sklepach odpowiedniej ilości rzadkiego itemu lub zabicie wielu wrogów pod rząd. Po tym czymś można by rzucić na graczy superpotężną wariację potwora, z powiedzmy 10x większymi statsami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 co powiesz na uberquesty coś mi tu śmierdzi diablo, ale pomysł całkiem całkiem Ale powiem tak...: ZAJEFAJA NA MAKSA JUŻ NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ TEJ ALMORY, ZAWSZE W NIĄ GRAŁEM I WIERZYŁEM CHOĆ BYŁA TAKA UBOGA W UROZMAICENIE MAM PROŹBĘ, POŚPIESZ SIĘ>>>chyba jestem największym fanem almory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 A teraz kolejne propozycje - co powiesz na uberquesty, odpalające się pod wpływem nietypowych zdarzeń, np. sprzedanie w sklepach odpowiedniej ilości rzadkiego itemu lub zabicie wielu wrogów pod rząd. Po tym czymś można by rzucić na graczy superpotężną wariację potwora, z powiedzmy 10x większymi statsami. O widzisz Borek, to się pokrywa z tym co mówiłem na temat Chain-ów :P Za zabijanie tylko jednego rodzaju przeciwnika nalicza się licznik Chain i dostajemy dzięki temu z większą częstotliwością itemy, nieco więcej EXP, a z czasem jesteśmy nawet delikatnie uleczeni, ale gdy tylko zabijemy innego przeciwnika, licznik zeruje się i cała przygoda zaczyna się od nowa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 @up Ja u siebie trochę inaczej to zrobiłem, jeżeli z 30 lvlem expimy na potworkach dla newbie dostajemy mało expa bo w walce z nimy jesteśmy doświadczeni. W swojej grze mam też dziennik potworów gdzie pokazane jest w jakim stopniu doświadczeni jesteśmy w zabijaniu jakich stworów. Np od iluś tam procent możemy zdejmować skóry a przy 100% zdobywamy trofeum do domku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 zapowiada się ciekawie tylko mam nadzieje że ta wersja nie będzie miała bugów. A i Borek postaraj się ''od mulić Almore '' bo ja nie mogłem zagrać ( zacinało się przy ładowaniu ) tak że trzymam kciuki i z całego serca wierzę że ''Almora'' trafi kiedyś do sklepów ( albo przynajmniej do gazet ) :thumbsup: x100 mam pomysł(y) !! -może zrobisz bestariusz w którym będą opisane potwory które wcześniej się napotkało i będzie tam opisane gdzie występują,ich taktyka ,i jak zabić( to może być przy bossach którym zwykłe machanie mieczem nie wystarczy) -i jeszcze drzewko rozwoju gdzie za zdobyte ( tylko nie punkty doświadczenia(to takie pospolite))będzie można kupować ulepszenia i umiętności (np.:naprawa broni ,odbijanie strzał , oskórowanie i inne ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jeśli projekt ma być tak wielki, rozbudowany i ma zawierać "Premium Accounty" dostępne za pieniądze to musisz dać naprawdę duży nacisk na zabezpieczenie aplikacji przed atakami crackerów/kolesiami używającymi zautomatyzowanych narzędzi do "rozbioru" i modyfikowania clienta skoro projekt ma być w GM. Najlepiej, gdyby serwer sprawdzał czy klient przez którego gracz połączył się, jest oryginalny (np. przez sprawdzenie rozmiaru pliku - najprościej heh :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dobra a co z Darkosen jeżeli nazwa tej drugiej proukcji widnieje w tytule Almroy 2(chyba mogę ją tak nazwać) to domyślam się że chodzi tu o przeniesienie Almory na silnik Darkosen czyż nie? Mam racje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Od siebie: Wierzcie we mnie, to mi pomoże ;) Aktualny stan 5% + 20% skryptów pomocniczych z Almory 1 Co z innymi projektami? - Nie ma, przeistoczyły się w Almora ToD i koniec kropka. Gear-studio.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Rob’a Westwood’aKtoś tu niedawno wlepiał warny za ortografię... :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No postawiles sobie dosc duze zadanie do wykonania, powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Już się nie mogę doczekać na nową Almorę :D Oby wszystko posło Ci jak najlepiej. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 czyzby w almorze mialy zapanowac zimowe lokacje? (wnioskując z logo).. juz sobie wyobrażam te białe poruszające sie na drzewie choinki, leniwie pruszący z nieba śnieg.. ehh nawet jesli braknie dzieci robiacych kulig i rzucających snieżkami to może być pięknie :D a tak na serio to trzymam kciuki. ta gra nie moze sie nie udać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Przecież to widomo że gra musi się udać. Trzymam za was kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi