Skocz do zawartości

dyzmek

Użytkownicy
  • Postów

    600
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    18

Ostatnia wygrana dyzmek w dniu 17 Marca

Użytkownicy przyznają dyzmek punkty reputacji!

O dyzmek

  • Urodziny 11.02.1994

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Tak

O mnie

  • Skąd
    Bolesławiec
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www
  • Hobby
    Nauka programowania GML.

Ostatnie wizyty

33 180 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dyzmek

  1. Wielkie dzięki , cieszę się że mimo wszystko grało się całkiem spoko jak tworzę swoje produkcję to właśnie jest mój cel aby grało się bardzo dobrze i by gracz był ciekawy co będzie dalej
  2. Ktoś jeszcze grał w tę produkcję i chciał by się podzielić swoją opinią ?
  3. Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul . Fabuła - Dyzmek . Gatunek - akcja , top-down shooter , scfi Programowanie - Dyzmek ( z drobną pomocą chat gpt jak sam nie wiedziałem jak coś zrobić ) Muzyka - dyzmek Grafika - dyzmek postacie , mury , podłogi , oświetlenie , wrogowie / nie które pozostałe Ai. Link do zwiastuna gry - Screen 1 - Screen 2 - sc Screen 3 - Screen 4 Screen 5 Link do pobrania gry https://dyzmek.itch.io/my-duty-balls-andhumans Gra po aktualizacji v 1.0.0 Poprawiono następujące rzeczy - bardziej widoczny kontrast w pomieszczeniach między podłoga a obiektami otoczenia jest dostrzegalna znaczna różnica . - nowy system poruszania się postacią aby się nie blokowała jak wcześniej. - czytelniejsze widoczne napisy ( wcześniej rysowały się poza ekranem ) - dodano trening room aby nauczyć się grać i sterować Gra bez instalatora wystarczy wypakować i grać
  4. dyzmek

    My Duty

    Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul . Premiera gry planowana na 2025 rok lecz dokładna data jeszcze nie jest znana. Gatunek - Akcja, scfi , shooter. Screen - Screen 2 Wideo fragment - Wideo 2 Uwaga ! Screeny jak i wideo z gry pochodzą z wersji testowej ( Alpha) która ciągle jest rozwijana , zamieszczone materiały finalnie mogą się różnić od tych w wersji finalnej ( na premierę gry ) . Za całokształt odpowiada Dyzmek , jedynie drobna pomoc chatgpt przy pisaniu kodu oraz kilku grafikach . W jednym elemencie gry który będzie widoczny otrzymałem pomoc od użytkownika Huder-a któremu bardzo dziękuję za okazaną pomoc w tym jak że ważnym elemencie Premiera gry planowana jest na rok 2025. Twórca projektu Dyzmek .
  5. Czesc, o ile wiem to game maker studio 1.4 tworzy instalator , czy jest możliwość zrobienia jak w game maker 8 samego pliku exe ?
  6. Opis - Seid powraca po wielu wielu latach , minęło ich wiele od czasów Seid to jeszcze nie koniec 1 . Jakiś głos mu mówi by odważył się zebrał siły na ostatnie zadanie , po drodze okazuje się że może uda się odnaleźć maske , czy staruszek Seid sobie poradzi ? Tego się dowiemy grając w te odsłonę !!!!!! Gatunek - akcja , przygodowe , przesmiewcze, platformowka 2d Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Wideooo zwiastunem Link do pobraniaaaa znowuuuu https://dyzmek.itch.io/seid-to-jeszcze-nie-koniec-ii
  7. Dziś dalej popracowałem nad Seidem produkcja jest coraz bliżej ukończenia , jednak cały czas mam pomysły na rozwinięcie wątków itd , oczywiście wiadomo że jest to gra tworzona na tak zwanym ludzie i nie próbuje udawać czegoś czym nie jest to produkcja prosta która ma rozbawić , dostarczyć rozrywki wszystko jest tworzone po najniższej linii oporu aby zachować seidowość , gra będzie się dziać 42 lata po wydarzeniach z Seid to jeszcze nie koniec czyli kolejność jest taka Seid do pobrania - Seid 2 , Seid to jeszcze nie koniec , Seid to jeszcze nie koniec 2 , Później dopiero jest Seid 3 sen na jawie , chodzi o to że Seid 3 to sny Seida rzeczy które nigdy nie miały miejsca ale nigdy nie ukazano jak to się stało że miał takie sny i dlaczego o nich śnił oraz jak zapadł w ten właśnie sen , gra będzie się dziać jak mówiłem po Seid to jeszcze nie koniec 1 ale przed Seid 3 snem na jawie :)
  8. Owszem miał być ostatni przy początkowych założeniach a teraz można założyć że to jeszcze nie koniec :)
  9. Efekt śnieżenia zależny jest od poziomu staminy Seida , ogólnie gra idzie w kierunku jak kiedyś wielu mnie inspirowało abym poszedł w tę stronę , a mianowicie bullet hella, pociski będą lecieć raczej wolniej te większe dodając trochę arkaidowosci będziemy mogli niszczyć np wróg wystrzeli z działa kule lecąca w naszym kierunku będziemy mogli ją zniszczyć lub przeskoczyc , zależy ile będzie amunicji czy będzie wystarczająco staminy na skok gra będzie zabarwiona śmiesznymi tekstami jak w dawnych Seidach , nie zawsze ale nie będzie aż nadto poważna ani przesadnie zabawna bardziej zrównoważona, ma być połączeniem akcji , zręczności w formie platformowej .
  10. Podczas akcji oraz w pewnych momentach gry , kamera przybliża się bądź oddała w zależności od wykonywanej akcji . Taka jest moja wizja tej przyszłej gry :)
  11. Temat poświęcony projektowi Seid to jeszcze nie koniec II tu jak i na discordzie możemy rozmawiać o pracach nad projektem Seid to jeszcze nie koniec 2, projektu który póki co jest na etapie tworzenia mechanik , dopiero później będzie tworzona sama gra . Seid będąc w podeszłym wieku ma robotę do wykonania , gra w starym stylu jednakże z nowymi prostymi może się wydawać mechanikami . Ps Jest kilka zasad które warto znać już przy zapowiedzi gry tzn - gra może wyglądać jak dawne seidy i ktoś powie eee zrobione byle jak . - Seid i proste bugi to jedność . - Seid nie mierzyć by strzelać . - stamina poziom zmęczenia i zdrowia to jedno , musimy zbierać puszki z energetykiem czy czymś aby się regenerowali . - podczas gry będzie to przypomniane te wymienione zasady. - gra zrobiona prosto lecz taki był zamysł . - nie czepiajcie się seida to on pod gradem pocisków leci wykonać ostatnie zadanie które zlecił mu glso w głowie który siedział w nim i czekał na ten dzień . - Seid wie co robić jednak jeżeli się zablokuje daj mu szansę naciskając R zresetuj poziom . - nie chce zdradzać fabuły ale seid ma do pokonania hordę włoskich neo nazistów tak mówi mu głos więcej dowiemy się grając już w przyszłym roku . Wideoooo
  12. Tytuł - Survival Matters II Deep Story. Gatunek - Akcja , przygodowa , fabularne. Opis - w Drugiej części gry cofamy się do korzeni rodziny Libertów gdzie Rax Libert oraz jego żona Riśina prowadzą próby badań na ludziach i chcą wprowadzić w codzienne życie swoje maszyny tlenowe by cały świat był od nich zależny . Gra jest jak już mówiłem prequelem pierwszej części , przemierzamy korytarze głównie , alternatywnego świata w którym technologia rozwinęła się znacznie szybciej niż w świecie teraźniejszym który znamy , w grze podobnie jak w części pierwszej korzystając z kilku rodzajów broni , będziemy walczyć i poznawać prawdę o tym co się dzieje co najważniejsze będziemy próbować powstrzymać zło które nie cofnie się przed niczym . Ps. Na końcu gry wyskakuje blad , jednak jest to jedyny błąd który znalazłem . Bardzo przepraszam za ten że błąd , jest on spowodowany wprowadzeniem pewnego elementu do projektu . Screen 1 Screen 2 Screen 3 Link do pobrania gry https://dyzmek.itch.io/survival-matters-ii-deep-story-full
  13. Opis -Przerobiona wersja Survival Matters. w grze sterujemy bohaterem, który został porwany, nie wiemy dlaczego ani przez kogo. zmiany w stosunku do pierwszej wersji gry. szybszy bohater. więcej amunicji i broni. dodano nowe ester eggi dodano przedmioty kolekcjonerskie (sekrety), gdy gracz je znajdzie, czeka go niespodzianka. nowy typ wrogów. fabuła gry pozostaje taka sama jak w Survival Matters. Tworząc produkcję inspirowałem się różnymi grami , filmami ale ubrane to wszystko we własne pomysły .Zapraszam do gry i oceny. możesz wesprzeć moją pracę poprzez symboliczną wpłatę subskrybuj udostępnij kanał dyzmek . Screen 1 screen 2 Screen 3 Gatunek Retro , akcja, boomer shooter story . Link do pobrania https://dyzmek.itch.io/survival-matters-ridoks
×
×
  • Dodaj nową pozycję...