Skocz do zawartości

Hideman

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hideman

  • Urodziny 22.08.1995

O mnie

  • Skąd
    Opole
  • Płeć
    Male
  • Hobby
    Dostałem 16 knebla na innym forum....<br /><br /><br />Szpan.

Osiągnięcia Hideman

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. 1) Godzina 00:46, muszę jeszcze dzisiaj wstać o godzinie 6 by na 7 zdążyć do szkoły. 2) Mam dzisiaj jeszcze 2 sprawdziany oraz 1 kartkówkę. 3) Jak zwykle - gram w Seida. 4) I po raz kolejny dochodzę do wniosku że Dyzmaken niszczy system. Brakuje tylko tutaj takiego dynamicznego zwrotu akcji np. ruchu ręką bohatera w menu.
  2. kurde! to ja po półgodzinnym siedzeniu na 4chan/mlp/ wchodzę na gmclan, żeby oderwać się od kucyków, a tu taki psikus ;]

  3. Dzięki Sminer, o to mi chodziło ! Działa, tak jak chciałem :D A co do zatrzymywania, to już sam przeanalizuję kod, i zrobię ;
  4. Witam, z uwagi na hobby GM robię sobie co jakiś czas jakąś gierkę, ale mam problem z obiektem dającym osobno ujemne pole grawitacyjne: Mam podstawową postać, i chcę by zbliżając się do jakiegoś obiektu zostawała by odpychana. Próbowałem robić z distance_to_object, ale jedynie postać po osiągnięciu odległości wyznaczonej stawała w miejscu, i nic się nie dało zrobić... I moje pytania rodzące się to: 1) Czy da się zrobić to z funkcją instance_nearstep 2) Jak ta funkcja w ogóle działa ? :o PS. Wiem, troszkę bez ładu, ale inaczej tego napisać nie potrafiłem :/
  5. To tak: mam najprostszy healthbar: GML draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1); Oczywiscie nowy objekt z opcja draw... I mam drugi objekt o innej nazwie, ale nie wiem jak przypisać do niego kod aby to był po prostu osobny, inaczej liczony healthbar... Da się takowy zrobić, aby był np. pasek niżej (pasek pod paskiem oczywiście) ? ED2: A i jak się pozbyć "kwadratowości" postaci ponieważ mam postać 32x16 i jak podchodzę skierowany ku górze do ściany, to odczytuje mi jak bym ciągle latał zwrócony w prawo >.> @dół: http://img585.imageshack.us/img585/7323/blad1.png - i sory za "dotąt" ale jeszcze mózg mi nie wstał ;/ Opcję draw dodałem, zmieniła to iż postać się po prostu obraca... ED3: Co mnie napadło aby siedzieć do 4 w nocy nad GM ? -.-
  6. Dark Team: Dzięki właśnie tego potrzebowałem ;D Zapisuję cię, zobaczysz się w credsach za jakieś pare tygodni/miesięcy ;P
  7. Ala GTA 1 lub 2 (tak te najstarsze) . Czy jest możliwość wprowadzenia ataku mieczem lub bijatykę wręcz. Myślę nad tym już od dłuższego czasu, ale nic nie chce wyjść ;/ Za odp. creds-y oczywistka.
  8. Dobra, już wiem dzięki wam udało mi się to "wprowadzić" Temat do zamknięcia, jeszcze raz dzięki :D
  9. ...na niego, i ustawienie jednego id potworka ;/ Mam problem taki że nie chcę robić każdego potworka z osobna i dodawać kolejnych skryptów do tego objektu. Czy istnieje skrypt dzięki któremu ustawia się jedno id dla wszystkich potworów naraz ? if(other.id=1)tekst="1"; if(other.id=2)tekst="2"; if(other.id=3)tekst="3"; if(other.id=4)tekst="4"; if(other.id=5)tekst="4"; if(other.id=6)tekst="5"; Czy jest taka możliwość ?
  10. Pytanie mam: Dla czego jak wejdziesz do policyjnego auta masz magiczną moc przejeżdżania przez radiowozy ? :o Ja też chcę tak, ale czołgiem :D Wdł. mnie gra tak do poprawki daję 3/5 przez błędy kolizji, pojawiania się ludzi w zakresie widzenia (gracza) policjanci się pojawiają koło mnie, i bardzo ciężko tam zdobyć 1 gwiazdkę ;x ED: WOOOOO 5 strona, nie zauważyłem poprzednich 3 xD
  11. Łał, jedna z lepszych gier jakie widzę od jakiś 1-2 dni (nie licząc Seida i innych dziwno-megainteligentnych gier licząc xP ) tylko pasek akcji (atak, poruszanie się ) za wolno jak dla mnie się ładuje. A i jeszcze jedno: Nie zabija się czarnych, tylko Afroamerykanów, bo określenie "czarni" jest obraźliwe :P Ogółem w porządku gierka, miła na wolne chwile/oderwanie się od codzienności :) Jak dla mnie 4/5 dałbym 5/5 ale jestem upierdliwy i nie dam 5/5 :D @dół: Czekaj zastanawiam się jaką walnąć ripostę aby cię zagiąć. wiem! Wtedy.. wtedy... wtedy...(wtedy... xX^35) są z... Afryki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...