Skocz do zawartości

pablo1517

Użytkownicy
  • Postów

    2 139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana pablo1517 w dniu 26 Stycznia 2024

Użytkownicy przyznają pablo1517 punkty reputacji!

O pablo1517

  • Urodziny 02.12.1988

O mnie

Ostatnie wizyty

9 209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pablo1517

  1. Ah, 39dll. Piękne czasy, mimo tego, że biblioteka miała leaki :D. Nie zaglądałem do GM'a baaaaardzo dawno ale zdaje się, że ogólna zasada działania tego co teraz jest wbudowane w GM jest całkiem podobne do 39dll. W sensie, to jak sie to kodzi.
  2. P4V ale to dlatego ze obecnie moje projekty to same projekty komercyjne 😕
  3. pablo1517

    Almora Darkosen

    Dobre czasy to były ^^
  4. pablo1517

    Almora Darkosen

    Uuuu no to gratki Ja pamietam jescze czasy jak Almora sie pojawiła jako MMORPG na 39dll i pierwszy loading screen zajmował 30 min
  5. A nie wystarczy potraktowac x i y jak vector2D? nx = postac_gracza.x + postac_gracza.hspeed; ny = postac_gracza.y + postac_gracza.vspeed;
  6. Aż sie wierzyć nie chce, że nigdy nie palnąłem nic na tyle głupiego by sie tu pojawić xD
  7. pablo1517

    Almora Darkosen

    Nie moge uwierzyć, że po tylu latach tu wracam i to wszystko nadal żyje :D
  8. Ależ paralaksa jest, po prostu do prototypowania leveli nie układamy ozdób.
  9. Brainstorm pomysłów na kolejne levele
  10. Gratki. Podchodziłem do was tam po kilka razy ale Anty'ego chyba nie było na stanowisku wcale?
  11. Konkurs dla programistów powiadasz... Brzmi jak jakiś straszny bieda design, jeśli idzie o level design. To chyba jedna z najgorszych praktyk ;) tak na marginesie. Ja się raczej nie skuszę, ale jestem ciekaw co powstanie.
  12. Nie wiem czy GM ma jakis własny bufor na te pakiety z TCP, ale np. w UE4 odradza sie wysyłanie pakietów po TCP (tam to sie nazywa reliable) tak często jak ty to robisz, bo w ich silniku może dojść do przepełnienia bufora i nawet crasha. Tak czy siak robiłem sporo gierek z sieciówką w GMie swojego czasu i nigdy nie potrzebowałem wysyłać pakietów "co stepa". W ogóle pozycje to raczej polecałbym po UDP, troche mniej niż 60 razy na sekundę i zastosować jakąs interpolacje/przewydiwanie ruchu.
  13. What? Pixel Heaven to taki konwent w Warszawie.
  14. Pytanie czy jak zrobisz ten swój wyciek, w stepie podobno to robisz, weź daj mu sie "nawyciekać" a potem zrób sobie pod klawiszem kod GML global.testowa = 0; i zobacz czy jak wcisniesz klawisz to to zużycie pamięci nagle spadnie
  15. A w jakim evencie masz ten kod? GML if global.minuty total == 60 { global.minuty_total -=60 global.godziny_total +=1 }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...