Ah, 39dll. Piękne czasy, mimo tego, że biblioteka miała leaki :D. Nie zaglądałem do GM'a baaaaardzo dawno ale zdaje się, że ogólna zasada działania tego co teraz jest wbudowane w GM jest całkiem podobne do 39dll. W sensie, to jak sie to kodzi.
Konkurs dla programistów powiadasz...
Brzmi jak jakiś straszny bieda design, jeśli idzie o level design. To chyba jedna z najgorszych praktyk ;) tak na marginesie.
Ja się raczej nie skuszę, ale jestem ciekaw co powstanie.
Nie wiem czy GM ma jakis własny bufor na te pakiety z TCP, ale np. w UE4 odradza sie wysyłanie pakietów po TCP (tam to sie nazywa reliable) tak często jak ty to robisz, bo w ich silniku może dojść do przepełnienia bufora i nawet crasha.
Tak czy siak robiłem sporo gierek z sieciówką w GMie swojego czasu i nigdy nie potrzebowałem wysyłać pakietów "co stepa". W ogóle pozycje to raczej polecałbym po UDP, troche mniej niż 60 razy na sekundę i zastosować jakąs interpolacje/przewydiwanie ruchu.
Pytanie czy jak zrobisz ten swój wyciek, w stepie podobno to robisz, weź daj mu sie "nawyciekać" a potem zrób sobie pod klawiszem kod
GML
global.testowa = 0;
i zobacz czy jak wcisniesz klawisz to to zużycie pamięci nagle spadnie