Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Konrad-GM

    Optymalizacja Światła

    Jeżeli chodzi o mikro-optymalizacje, to przełączanie stanu karty graficznej np. `gpu_set_blendmode` wyrzuciłbym poza loopa, ale to pewnie niewiele zmieni i tak. Tego typu fog of war można też zrobić na tablicach, większe komórki i aktualizowałbyś je jedynie gdy jednostka przekroczy jej granicę. A rysować mógłbyś też tylko wycinek takiej tablicy na surface bez znaczenia ile jednostek jest na ekranie. Minus taki, że byłoby to bardziej "rozpikselowane", ale możesz spróbować wygłądzić krawędziie jakimś shaderem.
    1 punkt
  2. gnysek

    Optymalizacja Światła

    Dziwne, że przy tylu obiektach laguje, robiłem już testy, gdzie 10000 obiektów daje radę, zresztą dobrym przykładem jest Forager - https://www.yoyogames.com/en/blog/forager-optimization-in-gamemaker
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...