Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ignatus

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    1.multipass_add- nie wiem co to za zmienne i za odpowiadają (wiem że opisałeś ale nie rozumiem w praktyce ) 2.w jaki sposób mam dodać obiekt który będzie możliwy o zabrudzenie a w jaki ten który brudzi 3.Po co są obiekt "dirt" i "dirty" 4.Załóżmy że mam obiekt blood który po uderzeniu w ścianę ma zostawić ten ślad i zniknąć, jak to uzyskać w tym przykładzie? 5.Co robi ten shader? 6.Prosiłbym krok po kroku instrukcję -dodawanie do listy obiektów które mają się brudzic -dodanie do listy obiektow ktore brudza -co potem żeby to działało?
    2 punkty
  2. PsichiX

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    Przykład z gotowymi skryptami bazowymi do zarządzania renderowaniem wieloprzebiegowym. Nazwa może być niezrozumiała, ale zasada działania jest dosyć prosta: pozwala to wyrenderować wiele wariantów tych samych obiektów zależnie od tego, jakie informacje sobie zażyczymy. W tym przykładzie jest to renderowanie informacji o obiektach, które mają się brudzić krwią oraz informacje o obiektach brudu - po wyrenderowaniu tych obu przebiegów otrzymujemy tekstury z tymi informacjami gotowe do uzyskania finalnego zabrudzenia krwią elementów pokoju jak i ścian. W razie niejasności lub niezrozumienia nie bać się, tylko pytać tutaj a ja na każde pytanie z chęcią odpowiem, bez odsyłania do jakichś linków - chcę aby każdy był w stanie na końcu rozumieć zasadę działania i potencjał multipass renderingu jak i cudownych możliwości, jakie ze sobą niesie. Co jakiś czas będę urozmaicał paczkę o nowe przykłady zastosowania, bo jest ich na prawdę masa! Aktualne efekty: Dirt (blood) Distortions (heat and water) Volumetric fog Download: http://storage.psichix.io/MultipassRendering.gmz
    1 punkt
  3. Threef

    Przemieszczanie struktur w ds_grid

    OK. No to dość proste. Czym są u ciebie puste dane? Możemy znać że to "0"? W takim razie pozycję x znajdujesz poprzez: _x=ds_grid_width(index); for(_x=ds_grid_width(index); _x>0; _x--) { if(ds_grid_get_min(index, _x, 0, _x, ds_grid_height(index))>0) { exit } } Y podobnie. Jeżeli operujesz na stringach to musisz zamiast ds_grid_get_min() zrobić znów for i przelecieć przez wszystko w y
    1 punkt
  4. PsichiX

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    pierwszy na serio powazny projekt forumowy, wielka inspiracja dla wielu projektow wiec dziwnym byloby zeby nie pamietano - to byly swietne czasy widzac jak ludziki ucza sie robic gry dzieki nawiazywaniu do rozwiazan almory : D
    1 punkt
  5. PsichiX

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    @Ignatus a wiem co powoduje ten blad i w nocy go naprawie - blad zwiazany z draw gui: miast rysowac surface jak jest, musze go zeskalowac do rozmiarow okna zeby byl zalezny od rozmiarow okna a co do niezrozumienia to po to tu jestem by wyjasnic to, co niezrozumiale, ale do tego potrzebuje abys mi powiedzial czego nie rozumiesz, a raczej dlaczego nie rozumiesz - czy to wina tego, ze nie rozumiesz komentarzy, a moze co innego? gorsze od niewiedzy jest strach przed zadawaniem pytan, wiec nie krepuj sie bo jestem w stanie wszystko opowiedziec ale musze wiedziec czego nie rozumiesz i co mam wytlumaczyc, inaczej jakakolwiek proba pomocy Tobie skonczy sie fiaskiem
    1 punkt
  6. gnysek

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ej, na telefony przecież jest od 3 lat dostępna. Może nie jako 100% pełna wersja, ale trochę rzeczy jest
    1 punkt
  7. PsichiX

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    @Uzjel @hgter wrzuciłem na inny uploader i ulepszyłem nieco przykład link w pierwszym poście oraz tu: http://storage.psichix.io/MultipassRendering.gmz
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...