I am Lord Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Tytuł: Maze Strategy Gatunek: Prosta strategia turowa. Opis: Miała to być gra na Tymon Challenge ale że Tymon zwiał to umieszczam ją tutaj. Udostępniam w paczce także kod źródłowy. AI nie jest ukończone, potrafi się tylko ruszać. Może kiedyś będzie mi się chciało do tego ponownie zajrzeć. W paczce są 2 exeki, AI_test to człowiek vs AI a ten drugi to możecie sobie z kolegą zagrać. Bo jest to człowiek vs człowiek. edit2: Wersja nr 102: AI: - zmiany w sposobie zapamiętywania drogi - zmiany w sposobie ustalania celu dla artylerii - częściej jeździ ścieżkami naokoło - może flankować bazę - częściej kupuje bardziej różnorodne jednostki - sprawniej przejmuje struktury Grafika: - nowa grafika murków i podłogi - poprawione łączenie ścian ( prośba Jakima ) - grafika ścian jest wczytywana z folderu Themes ( można dodawać własny wykrój ) Gameplay: - Kamera podczas sterowania komputera sama się porusza ( prośba Jakima ) - Hp pokazuje się na chwilę gdy zostaną zadane obrażenia W grze chodzi o zniszczenie bazy wroga. Dysponujemy 3 typami jednostek, działających na zasadach kamień papier i nożyce. Lekki zwiadowca jest szybki i mocniej bije haubicę. Haubice są wolne ale potrafią strzelać nad ścianami i mocniej biją czołgi. A czołgi są po środku jeśli chodzi o hp i prędkość. Mocniej biją zwiadowców. Levele są losowe, umieszczają się na nich baterie i generatory. Najechanie na nie myszką pokaże pasek balansu: przejmowania tych struktur. Aby przejąć trzeba wprowadzić na sąsiednie pole jakąś swoją jednostkę. Proces może trwać kilka tur. Zaznaczenie jednostki LPM uruchamia tryb ruchu, żeby się ruszyć trzeba narysować takiego patha: I zatwierdzić klikając jeszcze raz w ostatnie pole na tej ścieżce. Zaznaczenie jednostki PPM uruchamia tryb ataku. Kamerę się przesuwa przeciągając myszkę i trzymając PPM. Download: https://gmclan.org/up539_4_Strategy_Maze_102.html Download Source starej wersji: http://www.mediafire.com/download/3o8souaf...onChallenge.rar Rozmiar pliku: 3MB Screeny: Theme Metal Theme Marble Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 błagam Cię - przeportuj to w GM:Studio na androida - pragne w to zagrać, gra jest piękna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Listopada 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 To już PC too mainstream dla ciebie YXE? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Android jest poza moim zasięgiem. Raz że nie mam telefonu z androidem, dwa nie stać mnie na GM:studio z andkiem, który kosztuje 1000 pln. Jestem tylko poor studenciakiem bez roboty :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 anty: od bodajze 2 czy 3 miesiecy nie mam pc i raczej do konca roku miec nie bede na pewno, wiec moge grac i kodowac tylko na telefonie. huder: co prawda nie mam gm studio, ale po schroomsach moglbym sie zajac przeportowaniem z przyjemnoscia :) ewentualnie pogadaj z uzjelem, moze pomoze Ci z przeniesieniem na mobile w studio? :D bo gra jest piekna - ma szanse sie przebic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 [...]kodowac tylko na telefonie. :) Świetna gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Będę musiał dokończyć AI i się pomyśli co z tym dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Listopada 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 kodowac tylko na telefonie. nerd ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 smiejesz sie anty - przeportowalem tak xenona 3.0 na androida ;) topic: w takim razie oczekuje gry niezmiernie, bo pewnie do czasu az zostanie wydana, dorobie sie chociaz lapka - pracuj dalej! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Listopada 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jeśli gra będzie gotowa, z dobrym gameplayem i nie korzysta z DLLek, mogę przenieść na studio, za jakis niewielki procent z zysków ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Nie korzysta z dllek. Wy chyba serio myślicie że to ma szanse się przebić? Skoro tak to włożę w to więcej serca i może na desurę poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszan88 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Android jest poza moim zasięgiem. Raz że nie mam telefonu z androidem, dwa nie stać mnie na GM:studio z andkiem, który kosztuje 1000 pln. Jestem tylko poor studenciakiem bez roboty :D To nikogo nie ruszy Stary! Powinieneś dodać, że nie śpisz bo trzymasz kredens. Wtedy ludzie zrzuciliby się na GM:S z wszystkimi dodatkami i nawet zgłaszaliby się na warty żeby trzymać kredens uwalniając Twoje ręce pod programowanie :D Nie cierpię tych waszych wielkich okien które nie mieszczą mi się na ekranie. <_< Moje jedno pytanie. (rozłożone w przestrzeni, żeby oddać jego dramaturgię) Dlaczego.. to.. jest.. po... polsku??! Nie podbijesz świata grą w tym języku :D Już lepiej hiszpański, niemiecki xD Kłamliwy Edit(2) Jak testowałem demko ukradli mi spod bloku auto. Daję 1/10 :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 To chyba oczywiste że gdybym miał to rozgłosić w świat to było by po angielsku. Mam nadzieje że to było pytanie retoryczne :D O rozdzielczości faktycznie nie pomyślałem, wszystkie moje gry były robione w 1024x768 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie podobają mi się kropki w tych pustych przestrzeniach. Gra wygląda naprawdę nieziemsko, dokończ ją, bo jeżeli gra się tak jak wygląda (nie próbowałem, ale wierzę w to, co napisał Sernat), to może stać się jedną z najlepszych "małych gier" 2013 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hans1121 Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Aż boję się pomyśleć co będzie, jak dodasz do tego sztuczną inteligencję :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Nowa wersja dodaje 7 Tier jednostek i AI które w końcu strzela xD AI jeszcze będę musiał dopracować. Dodatkowo wprowadziłem taką małą zmianę że wyprodukowana jednostka stale zabiera 3 energii z incoma. W parametrach skrótu gry można podać -CvC -CvP -PvC lub -PvP ustala to kto kontroluje jaki kolor jednostek. Czy komputer czy gracz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Fajnie tobie to wyszło, teraz jest dużo lepiej i super się gra. W parametrach skrótu gry można podać -CvC -CvP -PvC lub -PvP ustala to kto kontroluje jaki kolor jednostek. Czy komputer czy gracz. Nie prościej zrobić Launcher który uruchamia program z parametrem i gracz wybiera tryb gry? Ta funkcja była by tu przydatna wg mnie. ========@EDIT======== kaszan88 Dlaczego.. to.. jest.. po... polsku??! A powiedz mi kaszan88 dlaczego każda gra musi kręcić się wokół tego głupiego angielskiego. Polskich gier nie jest dużo na rynku światowym, polski język również jest oryginalny i jak patrze na gry angielskie to odechciewa mi się grać - taki odruch i to nawet ze znajomością anglika. Polskie produkcje właśnie są dobre tylko trzeba je dostrzec. Koniec w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Niech jeszcze podczas tury oponenta kamera faktycznie wskazuje, co się dzieje. Nie podobają mi się kropki w tych pustych przestrzeniach. Popieram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Te kropki to taka mała wada mojego mega uproszczonego algorytmu łączenia ścian. Który wygląda następująco: GML image_index = 0; if ( instance_place( x + 1, y, o_solidWall ) ) image_index |= 1; if ( instance_place( x - 1, y, o_solidWall ) ) image_index |= 2; if ( instance_place( x, y + 1, o_solidWall ) ) image_index |= 4; if ( instance_place( x, y - 1, o_solidWall ) ) image_index |= 8; Algorytm nie sprawdza ukosów i stąd ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Możesz to łatwo poprawić, a warto - jestem przekonany, że będzie to ładniej wyglądać bez tych kropeczek :). Także poczekam na następną wersję :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dobra zrobiłem nową wersję ( i ostatnią w GM8.1 ) teraz czeka mnie portowanie na GMSa więc wrzucam to co do tej pory zrobiłem już teraz bo kolejna wersja pewnie szybko nie powstanie. Portowanie zajmie mi sporo czasu i nerwów :D. Nowa wersja dodaje AI: - zmiany w sposobie zapamiętywania drogi - zmiany w sposobie ustalania celu dla artylerii - częściej jeździ ścieżkami naokoło - może flankować bazę - częściej kupuje bardziej różnorodne jednostki - sprawniej przejmuje struktury Grafika: - nowa grafika murków i podłogi - poprawione łączenie ścian ( prośba Jakima ) - grafika ścian jest wczytywana z folderu Themes ( można dodawać własny wykrój ) Gameplay: - Kamera podczas sterowania komputera sama się porusza ( prośba Jakima ) - Hp pokazuje się na chwilę gdy zostaną zadane obrażenia Tak więc dodałem opcję robienia własnych wykrojów mapek, wystarczy wrzucić odpowiedni plik .gmspr do folderu Themes. Te 2 dostępne narazie w grze można spokojnie otworzyć w GM8.1 by zmodyfikować lub dodać. ( i tak wiem że nikomu się nie będzie chciało nic robić ale taką miałem zachciankę na modowanie ) gmspr musi być wielkości 32x32 wycentrowany na 16x16 i mieć 63 klatki by się wczytał. Oba nowe motywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tak więc dodałem opcję robienia własnych wykrojów mapek, wystarczy wrzucić odpowiedni plik .gmspr do folderu Themes. Trochę utrudnione to modowanie. A nie lepiej byłoby wykorzystać w tym celu backgrounda jako tileseta - oraz aby był wczytywany z formatu png? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Właśnie nie mogłem tego zrobić na szybko bo nie doszukałem się funkcji która by dodawała sprit z png stripa. Znalazłem tylko funkcję która tworzy stripa z istniejącego sprita. Musiałbym więc się bawić w wycinanie pojedyńczych klatek z surface, a tego już mi się nie chciało xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 A powiedz mi kaszan88 dlaczego każda gra musi kręcić się wokół tego głupiego angielskiego. Polskich gier nie jest dużo na rynku światowym :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Huder, wykończ gierę, proszę, czekam na nią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Ta gra wymaga solidnej przebudowy gameplayu co się wiąże z robieniem jej na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jest tego warta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Myślałem nad tym by gra turowa rozgrywała się w kosmosie (coś ala Master of Orion) a walki w czasie rzeczywistym na planetach. Wysyłało by się oddziały na podbijanie kolejnych planet. Czy coś w ten deseń ale nie wiem jak z fabułą ruszyć. Czy wcale jej nie robić :/ No i raczej ciężko będzie mi wytłumaczyć czemu na tych planetach były by labirynty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Kij z fabula, jakbym chcial fabuly, to odpalilbym sobie Dragon Age'a albo Planescape: Torment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Popieram, skup się na tym, co istotne dla rozgrywki! Masz moje miecze i łuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się