Skocz do zawartości
gnysek

Sezon #2, Tura #1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w drugim sezonie Ligi 24!

 

Po ostatnich zmianach na stronie, wprowadziłem możliwość "sezonowości" ligi, przy czym może być kilka na raz :) Nic nie stoi wiec na przeszkodzie, żebyśmy ustalili jakiś większy konkurs z nagrodami, jak już przetestujemy obecną ligę.

 

Obecny temat: Catch the Clown!

 

Gra, od której każdy musi zacząć, a ponieważ testujemy działanie wielosezonowej Ligi 24, to zacznijmy od czegoś prostego (w razie gdyby jednak coś nie działało).

 

Kto nie wie o co chodzi - Catch the clown to gra w której mamy 1 room, poruszają się po nim losowo 2-3 głowy klaunów i dostajemy punkty za klikanie na nie (co przenosi je w inne randomowe miejsce).

 

20190117_e1e0344c01a9a9d555a72e79dbf2906

 

Dodatkowe zasady gry, czy dodatkowe poziomy wymyślcie sami.

 

Czas trwania - piątek 18:00 do poniedziałku, 00:00.

 

Gra może być zrobiona w innych programach niż GameMaker.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem, bo musiałem sprawdzić ten uploader. Najwyżej wygram chociaż raz! :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Super!

 

Poprawiłem też zliczanie punktów, wcześniej nie zauważyłem, że gry z innych sezonów wliczały się w punktację obecnego. SQL do tych punktów jest tak zagmatwany, że chyba tylko Tymon by na to wpadł, no ale metodą prób i błędów naprawiłem (nie przypuszczałem że dodanie AND w LEFT JOIN zamiast WHERE może zmienić wynik zapytania, ale to pewnie przez te jego dziwne DISTINCT w COUNT...).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W zipie jest produkcyjny build ale prościej jest wejść tutaj -> https://ctc.moskowcy.com/

- klauny uciekają po 10 sekundach, wcześniej zaczynają migać na czerwono

- poziom wzrasta po 10 złapanych klaunach

- na każdym parzystym poziomie dochodzi kolejny klaun

- do 7 poziomu wzrasta prędkość poruszania się klaunów (o 50ms na poziom, od 1000 do 700)

- za złapanie klauna dostaniemy (100 * mnożnik) punktów - mnożnik startuje od 5 i spada co sekundę o 0.5, złapanie klauna przywraca mnożnik do 5

- gra kończy się gdy uciekną nam 3 klauny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To co @Konrad-GM odstawił w swojej grze, zasługuje na zwycięstwo :D Właśnie po to jest liga 24. Nie dość, że zrobił to w innym edytorze niż GM, to jeszcze... a nie będę spojlerował. Warto zagrać: https://gmclan.org/index.php?liga24&act=rounddetails&zm=179

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zagłosowałem na @Korodzik z Catch the Clown (Note: Clown Has Lasers), głównie dlatego że można to przejść choć dość krótkie ale nawet posiada jakiś tam gameplay. Aha i bolały mnie niskie fpsy, nie wiem czy to było 30 czy mniej nawet.

Drugim moim faworytem był @Uzjel za świetny klimacik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, gnysek napisał:

To co @Konrad-GM odstawił w swojej grze, zasługuje na zwycięstwo :D Właśnie po to jest liga 24. Nie dość, że zrobił to w innym edytorze niż GM, to jeszcze... a nie będę spojlerował. Warto zagrać: https://gmclan.org/index.php?liga24&act=rounddetails&zm=179

 

Przyznam, że to "gra żart", ale super, że się koncept spodobał. Chociaż miałem okazję przetestować Godot 3.1 Beta. BTW widziałem też, że w akademii jest sekcja Godot, może udałoby mi się napisać jakiś artykuł bądź dwa. :D

 

Ja zagłosowałem natomiast na grę @Uzjel, ciekawie wygląda, fajny klimat a i fajnie się gra, do tego bonusy, chociaż brakuje oddzielnego licznika punktacji ogólnej, bo za wszystko się płaci punktami. Gra @Korodzik też jest super, pewnie jakby nie wyświetlanie punktów w tabeli podczas głosowania, zagłosowałbym na tę grę, ale IMO podium dla @Uzjel też się należy za fajną grę :P 

 

Bonus: mały hack w grze @SLy :D

setInterval(() => { Array.from(document.getElementsByClassName('clown')).forEach(clown => clown.click()) }, 250)

 

Fajnie, że liga ożyła, oby tak było co najmniej do następnego sezonu :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Konrad-GM napisał:

Fajnie, że liga ożyła, oby tak było co najmniej do następnego sezonu :D 

 

Generalnie, jeśli ktoś ma pomysł na cykl z nagrodami, można robić kilka "sezonów" na raz (w sensie osobny konkurs). Jedno nie blokuje drugiego i mamy teraz tą możliwość, która była od lat przygotowywana (którą podobno Tymon zrobił, ale zawsze albo "usunął" albo miał na "starym dysku", albo "to się do niczego nie nadawało, brzydki kod miało"). Na pewno można by milion rzeczy poprawić (już zasugerowano zwiększenie limitu rozmiaru gier, czy też możliwości dodawania linków do stron zamiast paczek ZIP - co planuję zrobić).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, gnysek napisał:

 

Generalnie, jeśli ktoś ma pomysł na cykl z nagrodami, można robić kilka "sezonów" na raz (w sensie osobny konkurs)

 

W sumie mam kilka gier z bundli, Samorost 3, Warhammer: End Times - Vermintide z jakimś DLC, Verdun a nawet Solstice i jeszcze parę - z możliwością wysłania jako gift na steam, nawet mam Game Maker Studio 1 Pro z Android Exportem. Ale to stary GM , to nie wiem, czy się nadaje na ligę. Bundle kupowałem specjalnie dla jakichś pojedynczych gier czy eksportów do GMa, więc większość kluczy nawet nie aktywowałem i nie wiem do końca, co w nich jest, musiałbym jeszcze przejrzeć.

 

Też nie wiem, jak jest z żywotnością tych kluczy na steam, czy nie przedawniają się po jakimś czasie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jakiegoś buga? Na głównej się wyświetla zegar do głosowania a głosowanie jest zakończone remisem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No, tak to wygląda. Zerknę przed południem.

 

Btw. w przypadku remisu jest zasada, że wygrywa ten, kto oddał grę wcześniej (tak był zawsze napisany kod).

 

 

Edit: yep, bug. Jak poprawiałem, żeby się liga 24 pokazywała na 48 przed startem, to zakończenie głosowania na głównej też się na 48 przestawiło :P Już poprawiłem kod.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×