Skocz do zawartości

Adriann

Użytkownicy
  • Zawartość

    1408
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Adriann w Rankingu w dniu 3 Luty

Adriann posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

68 Duża Cegła Społeczności

O Adriann

  • Tytuł
    Wesoły grubasek
  • Urodziny 07/12/1992

Contact Methods

  • Website URL
    www.ClockworkMustache.com

Previous Fields

  • Team
    Clockwork Mustache
  • Steam
    adriannn1992
  • GG
    444054
  • Nagrody
    🏆Gra roku (CA 2017)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kielce\ Kraków
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

29244 wyświetleń profilu
  1. Szukam programu

    Ja używam LICEcap ale nie jest idealny
  2. 12 Prac Herkulesa

    Muszę przyznać że ta gra przypomniała mi środowisko Game Makera z roku 2009 czyli z czasów kiedy zaczynałem:) Brakuje tu takich gier. A jeśli chodzi o samą recenzję to mogę tylko powiedzieć że jest to bardzo urocza mała gra z absolutnie świetnym lektorem tworzona przez bardzo początkujący zespół. Jest sporo błędów w poruszaniu się i kolizjach, np z tego co widzę to prawdopodobnie twórcy nie korzystają w ogóle z masek dla postaci. Jednak są to spokojnie sprawy do poprawienia w najbliższych wersjach
  3. Błąd z "or"

    if floor(obj_gracz_widoczny.image_index) = (0 or 4) //a w ten sposób jest jakaś różnica?:)
  4. Witam was serdecznie Napotkałem bardzo dziwny problem na komputerze w domu rodzinnym, dźwięk na pewnym kanale YT nie działa poprawnie, jest cicho i mocno trzeszczy. Problem byłby dość łatwy do rozwiązania gdyby nie to że po pierwsze wszelkie inne filmy czy muzyka działają a po drugie sam kanał na YouTube śmiga na pozostałych sprzętach jak telefony czy drugi laptop. Na Operze, Firefoxie i Internet Explorerze jest tak samo. Macie pomysł co może być przyczyną?
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Obawiam się że musisz przerobić jeszcze kilka tutoriali:) Swoją drogą co sprawiło że tam się wszystko tak rozpadło?:o
  6. Krabonszcz

    Bardzo ładnie
  7. Achh racja, mogłem na to wpaść;) Dziękuję pięknie!
  8. Uszanowanko Mam taki drobny problem, tworzę obiekt który produkuje przeciwników grupkami(np fala 10ciu wrogów leci w dół) i chcę znaleźć sposób na wykrywanie tego że gracz zabił wszystkich z tego konkretnego oddziału. Takich oddziałów składających się z takich samych obiektów może być oczywiście kilka. Macie pomysł jak najłatwiej do tego podejść?
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Aaaa ja majstruję takie cuś;>
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Uroczo wygląda;) Co to za gierka?
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Postać wygląda fantastycznie!:) Nieco gorzej z tą mgłą wojny która wygląda po prostu źle, jest niepotrzebna i drażni
  12. Jest w draw_gui bo w zwykłym drawie rysowanie shadera kończy się czarnym ekranem:P
  13. Obiekt z shaderem ma -999, jak obiekt rysujący ustawię na -9999 to nie zniekształca a jak np -99 to w ogóle nic nie rysuje. Przypominam jedno i drugie znajduje się w Draw_GUI. A co do poprawności shaderu to nie wiem, chyba ok skoro działa wszystko poza tym jednym eventem;) Całość działa mniej więcej tak: if shader_on=1 { surface_set_target(surf0) draw_surface_part(application_surface, 0, 0, 400, 256,view_xview[0],view_yview[0]) surface_reset_target() shader_set(shd_xbr_0); shader_set_uniform_f(uni_0_resolution, var_view_width*1, var_view_height*1); surface_set_target(surf1) draw_surface_stretched(surf0, 0, 0, var_view_width*scale, var_view_height*scale); surface_reset_target() shader_reset(); shader_set(shd_xbr_1); shader_set_uniform_f(uni_1_resolution, var_view_width*scale, var_view_height*scale); surface_set_target(surf2) draw_surface(surf1, 0, 0); surface_reset_target() shader_reset(); shader_set(shd_xbr_2); shader_set_uniform_f(uni_2_resolution, var_view_width*scale, var_view_height*scale); surface_set_target(surf3) draw_surface(surf2, 0, 0); surface_reset_target() shader_reset(); shader_set(shd_sharper); shader_set_uniform_f(uni_sh_resolution, var_view_width*scale, var_view_height*scale); draw_surface_stretched(surf3, 0, 0, var_view_width*force_scale, var_view_height*force_scale); shader_reset(); view_surface_id[0]=surf0 } else { draw_surface_stretched(surf0, 0, 0, var_view_width*force_scale, var_view_height*force_scale); view_surface_id[0]=surf0 }
  14. Uszanowanko misiaczki! Mam malutki problemik, a dokładniej dodałem shader modyfikujący grafikę, znajduje się on w najbardziej wysuniętym do przodu obiekcie. Wszystko działa doskonale do momentu dodania drugiego obiektu rysującego coś również w Draw_Gui, kiedy znajduje się nad shaderem to nie działa a pod w ogóle się nie rysuje. Zwykłe draw w stylu animacji gracza czy tekstem nad nim działa wyśmienicie. Co poradzić mogę na to?
×