Skocz do zawartości

Dudeski

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Dudeski w dniu 28 Lipca 2021

Użytkownicy przyznają Dudeski punkty reputacji!

Osiągnięcia Dudeski

Chicken

Chicken (1/13)

1

Reputacja

  1. Cieszę się, że gra się podoba Po urlopie planuję dodać kilka nowości w grze (np. tryb wyzwań :)) Jeżeli ktoś nie ma telefonu z Androidem a chciałby zagrać na komputerze to zamieszczam link: https://andrzejkowol.itch.io/move-or-fire-space-desire
  2. Tytuł: Move or Fire: Space Desire Gatunek: Shoot 'em up Opis: Move Or Fire: Space Desire to gra mobilna inspirowana grą Asteroids. Unikaj rakiet, niszcz asteroidy i latające spodki. Pamiętaj jednak - gdy się poruszasz, nie strzelasz. Naprzemiennie steruj statkiem kosmicznym i celownikiem aby osiągnąć jak najlepszy rezultat w kilkunastu kategoriach punktowych. Download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AndrzejKowol.MoveorFireSpaceDesire https://andrzejkowol.itch.io/move-or-fire-space-desire Rozmiar pliku: ok 40 MB Autorzy: Programowanie: Andrzej Kowol Grafika, Muzyka: http://dudeski.host-hermer.pl/docs/MoveOrFire_credits.pdf Screeny:
  3. Jeżeli chodzi o wersje na Androida to zwiększyłem obszar pola dotykowego dla graczy Wersja PC jest dostępna tutaj: https://andrzejkowol.itch.io/turbopong
  4. Dzięki za opinie Cieszę się, że gra się podoba a uwagi wezmę pod uwagę przy następnej aktualizacji Jeżeli chodzi o odległość paletki od ściany (po zwiększeniu odległości w opcjach) to jest to celowe działanie, dodanie elementu ryzyka. Nieudana próba odbicia piłki może się źle dla gracza skończyć
  5. Tytuł: Turbo Pong Gatunek: Zręcznościowa Opis: Turbo Pong to dynamiczna gra zręcznościowa inspirowana klasyczną grą Pong. Rozegrać mecz można zarówno z komputerem jak i innym graczem. Możliwa jest zmiana ilości piłek, potrzebnych punktów do zdobycia, odległości paletki od ściany, rozmiaru paletki a także dodanie UFOków mających wpływ na rozgrywkę :) Gra przeznaczona na telefony z Androidem. Życzę miłej zabawy :) Download: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AndrzejKowol.TurboPong [PC] https://andrzejkowol.itch.io/turbopong Rozmiar pliku: 17MB Autorzy: Programowanie: Andrzej Kowol Fabuła: Andrzej Kowol, oczywista inspiracja grą Pong Grafika: Andrzej Kowol Muzyka: Kevin MacLeod Screeny:
  6. Dudeski

    Nasze strony

    www.andreas.comyr.com - moja strona. Są tam komiksy z Keyserem, gry których nie ma na tu na GMClanie ukazanych oraz sporo innych rzeczy www.mynetplay.pl - strona, której ideą jest umawianie się na grę w sieci z innymi graczami. Gramy na emulatorach, konsolach czy też PC. W planach turnieje z nagrodami smile.gif Nie są to jakieś nagrody pokroju obiecanego przez Orange BMW, ale nagroda to nagroda a liczy się przede wszystkim dobra zabawa smile.gif Piszę jeszcze raz o mynetplay.pl bo mamy teraz turniej Goal 3 z nagrodami :P
  7. Dzięki za pozytywne opinie :) Powiem tak. Gra pierwotnie miałabyć walką robotów na arenie, ale z racji faktu, że grafikiem nie jestem a znajomy 'grafik' robi mi te 2 sprity od dwóch lat, to odrzuciłem projekt na dłuższy czas. Potem pomysł był taki, aby wprowadzić Kunia. Co do postów odnośnie ulepszenia gry, to miałem taki zamysł aby zrobić z tego 'turniej' (8 postaci do wyboru - każda ma inną siłę ataku, inną szybkość ładowania paska, inną początkową wartość życia no i boss na końcu) ale nie wiedziałem, czy gra się przyjmie. Teraz jak są pozytywne opinie to w wolnej chwili biorę się do pracy :) A co myślicie o możliwości zagrania z kimś online? Osobiście powiem, że nigdy nie robiłem żadnej gry, w którą można grać online, ale jakby byli jacyś chętni to może bym coś pokombinował...
  8. Dudeski

    Nasze strony

    www.mynetplay.pl - strona, której ideą jest umawianie się na grę w sieci z innymi graczami. Gramy na emulatorach, konsolach czy też PC. W planach turnieje z nagrodami :) Nie są to jakieś nagrody pokroju obiecanego przez Orange BMW, ale nagroda to nagroda a liczy się przede wszystkim dobra zabawa :)
  9. Tytuł: River City Fighters Gatunek: Bijatyka strategiczna? Opis: Zasady gry są proste, choć mogą się wydawać skomplikowane. Naszym zadaniem jest pokonanie przeciwnika szybciej niz on nas oraz zdobycie większej ilości punktów. Pod naszą postacią znajdują się trzy liczniki: Chance: Jest to procentowa szansa na zadanie ciosu. Im bliżej 100 tym większa szansa. Licznik ładuje się cyklicznie Health: Ilość punktów życia. Każdy cios powoduje utratę 10 punktów. Energy: Ilość możliwych do zadania ciosów. Po wyzerowaniu należy czekać na ponowne przeładowanie Oraz licznik dotyczący obydwu graczy... Bonus: Licznik premiowych punktów, które dostaniemy po zakończonym pojedynku. Licznik maleje cyklicznie. 2) Sterowanie 1. Gracz - przyciski Q/A/Z/Spacja - jest to ten sam cios, więcej klawiszy dodane dla wygody 2. Gracz - przyciski P/O/K/M/Enter - j/w 3) Tryby gry Można grać zarówno samemu jak i z drugim graczem. Wyboru dokonujemy w menu przy pomocy myszki 4) Liczba punktów Punkty = Bonus + Życie + Energia Dodam, że jeżeli ktoś rozpoznaje bohaterów tejże produkcji i kojarzą mu się oni z pewną brutalną grą sportową na Pegasusa, to zapraszam na kunio.pl lub na goalup.fora.pl (lub na mynetplay.pl - zawsze można pograć online) :) I bardzo fajnie gra się na dwóch. Z kuzynem zawsze gramy w to, Zombie Run, no i Metal Sluga :) Autorzy: Programowanie: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Fabuła: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Grafika: Technos Muzyka: Technos Screeny: https://gmclan.org/up6833_5_screen_rcr.html Download: https://gmclan.org/up6833_3_River_City_Fighters.html - mirror numero uno http://www.andreas.comyr.com/index.php?nr=river - mirror numero due
  10. Wersja 2.0 http://www.gmclan.org/up6833_3_Squares2.html Dodałem trzy bonusy: -mnożnik punktów przez 2 -500 punktów -spowolnienie zielonego Przesunąłem o 5i5 pikseli napisy Oraz tryb na dwóch graczy :)
  11. Musisz mieć ponad 1000 punktów.
  12. Zmniejszyłem prędkość zielonego kwadrata i nałapałem kilka tysięcy punktów. Nie grało się zbyt przyjemnie :( Wielkość zielonego kwadrata nie ulegnie zmianie. Wszystko jest 32x32 a zbyt łatwa gra nie jest przyjemna. Dorobię bonusy takie jak wspomniane wcześniej mnożnik punktów na 5 sekund, spowolnienie zielonego na 3, +500 punktów Co 10 sekund będą pojawiać się bonusy Co do dodatkowych poziomów to myślałem o tym, ale nie jestem zbyt dobry w projektowaniu poziomów :) W "Heli Retro" raczej losowo wstawiałem przeszkody niż z zamysłem artystycznym :P http://games.softpedia.com/get/Freeware-Ga...eli-Retro.shtml A i dodam jeszcze tryb dla dwóch graczy ... Pozdrawiam
  13. Dzięki za opinie :) Tak piszecie o tych bonusach, że w wolnej chwili je dorobię. Tylko jakie proponujecie? Ja wymyśliłem takie - 2x - Po jego zebraniu zdobywane punkty są mnożone przez 2 przez 5 sekund -Spowolnienie - przez 5 sekund zielony kwadrat wolniej się porusza -Zmiana ruchów - po zebraniu ruchome-niebieskie kwadraty zmieniają ruch z horyzontalnego na vertykalny i odwrotnie Co jeszcze mogłoby być? Pozdrawiam :)
  14. Tytuł: Squares Gatunek: Zręcznościowa Opis: Za pomocą myszki sterujemy białym kwadracikiem. Mamy za zadanie jak najdłużej wytrzymać na planszy oraz zdobyć jak największą ilość punktów. Jeżeli zdobędziemy więcej niż 1000 punktów będziemy mogli dopisać się do listy najlepszych wyników. Na pomysł gry wpadłem sprzątając dysk :) Życzę miłej gry. Aby rozpocząć klikamy na biały kwadrat. Download: http://www.gmclan.org/up6833_3_Squares.html http://www.andreas.comyr.com/index.php?nr=squares Rozmiar pliku: 1.40 MB Autorzy: Programowanie: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Fabuła: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Grafika: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Muzyka: z różnych gier (m.in Perfect Cherry Blossom, Mega Man X, Shatterhand...) Screeny: http://www.gmclan.org/up6833_6_squares.html
  15. @up: To zależy od wyobraźni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...