Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4733
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 13 Sierpień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Mała Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

43037 wyświetleń profilu
  1. No mi zdjęli gierkę która wisiała w sklepie już 3 lata. Powód był taki że w grze były reklamy a ja nie dałem Polityki Prywatności na czas, zignorowałem ostrzeżenie które wcześniej dali. Problem w tym że ja nie wiem jak to spisać a tak jak mówisz nie zlecę tego komuś bo i tak na grze nie zarabiałem mimo że te reklamy działały
  2. No właśnie też na ten problem trafiłem, cofnęli mi gierkę, jak się coś ruszy w tym temacie u ciebie to możesz napisać bo sam jestem ciekaw.
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @Wojzax Grałbym w coś takiego Liczę na to że ci się nie znudzi i ukończysz.
  4. Automatyczne namierzanie

    Znaczy się że wskazujesz palcem jakiś obszar i z niego jest wyszukiwane co jest bliżej gracza?
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zdaje się że jest taki już
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Wow ale napracowanie widać
  7. Galeria Grafik

    no fajne to ognisko wielkości domu
  8. Czy warto obecnie kupić GMS2?

    Fajny jest godot do 3D naprawdę, i nie aż taki trudny do przejścia z GM mi to zajęło 2 tyg i już coś tam potrafiłem ogarnąć sensownego.
  9. Latanie bokiem - drift

    Musisz znać odległość w poziomie od originu do wydechu ( tutaj 125 pixeli ), oraz w pionie ( tutaj 20 pixeli ) I wyliczyć length "L" oraz kąt "a" Z twierdzenia pitagorasa to zrobisz: L = sqrt(125*125+20*20) = 126pix w przyblizeniu a kąt możesz obliczyć z dowolnej funkcji trygonometrycznej bo znasz już wszystkie boki. np: atan(20/125) = 9 stopni http://www.wolframalpha.com/input/?i=atan(20%2F125) Jak masz L i a to wpisujesz to do funkcji lengthdir(): effect_create_below(ef_smokeup,x+lengthdir_x(126,image_angle+9),y+lengthdir_y(126,image_angle+9),0.2,c_blue) a jak dym się będzie obracał na odwrót to wtedy image_angle daj na minus: effect_create_below(ef_smokeup,x+lengthdir_x(126,-image_angle+9),y+lengthdir_y(126,-image_angle+9),0.2,c_blue)
  10. Latanie bokiem - drift

    Obrót samochodu i tak jest po okręgu. Więc i ta pozycja powinna być, chyba że w trakcie obrotu zmieniałby się origin. Przystaw sobie cyrkiel do dowolnego podłużnego obiektu, niech jedna noga cyrklu będzie originem tego obiektu a druga tym wylotem dymu i zacznij sobie ten przedmiot obracać.
  11. Latanie bokiem - drift

    Babol jest taki że zmieniasz pozycję dymu po elipsie a nie po okręgu. Wartość length musi być w obu osiach taka sama by obracał się po okręgu.
  12. Błąd w linii "-1" WTF?

    a spróbuj wyczyścić cache GMa w ustawieniach
  13. Latanie bokiem - drift

    No to chyba pora się przesiąść na nowszy. funckje z gms których nie ma w gm8 są tutaj: http://www.gmlscripts.com/script/clamp http://www.gmlscripts.com/script/angle_difference
  14. Latanie bokiem - drift

    Jak jest przypisane w ten sposób: image_angle = direction to nigdy nie będzie się ślizgać. Jakbyś zrobił lekka interpolację obrotu to by było wrażenie ślizgania ale to nie jest idealne: // obracanie sprita var diff = angle_difference(image_angle, direction); direction += diff*clamp(tireGrip, 0, 1); tireGrip sobie zdefiniuj w create, ta zmienna przyjmuje wartości od zera do jeden. Ale wpisz tam bardzo małe wartości np 0.01
  15. Latanie bokiem - drift

    A w jaki sposób rysujesz samochód? I czy masz gdzieś przypisany image_angle do direction?
×