Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4837
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    27

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 27 Styczeń

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

74 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

45269 wyświetleń profilu
  1. świat kręcący się wokół kamery

    Już pisałem swój krzyk w szybkiej odpowiedzi po za tym liczysz 2 takie same działanie z takim samym wynikiem podwójnie bo osobno dla obu osi zamiast wyciągnąć to przed funkcję i tylko podstawiać wynik.
  2. świetna sprawa
  3. O wow, jak doszło do takiej współpracy? Jak w ogóle wyglądała współpraca, to zgranie na taką odległość, co było pierwsze? bo raczej nie twój wokal
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No ewidentnie obcięli im jaja
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Animacja idealna pod Neandertali
  6. Draw GUI pod spodem

    odejmij pozycję x i y view od x i y backgrounda to ci się nie będzie ruszać.
  7. Shadow Mines - Darmowa Paczka Grafik 2D do gry

    do robienia prototypów takie assety niedokończone jak najbardziej się przydadzą
  8. Galeria Grafik

    mi się skojarzyła z Medievil, tylko ten pendrive w nosie :D:D:D
  9. Poruszyła was jakaś scena w grze 2D?

    Osobiście smutłem na polskim Darkwoodzie kiedy pomagałem Piotrkowi: zbierać części na rakietę kosmiczną przez całą prawie grę. By potem odnaleźć jego rakietę roztrzaskaną gdzieś w jakimś polu po jego odlocie w kolejnym akcie gry:
  10. Dodałem proste kolizje i poprawiłem obliczanie wektora ruchu. EXE: https://drive.google.com/file/d/1DuEUUeTXmgxkSqQ0RHCLEP4gMoH4l8Uz/view?usp=sharing SOURCE: https://drive.google.com/file/d/1rHtEyvo2XdAWSMG50uF0sqqAhBgwLel0/view?usp=sharing
  11. Nie zdążyłem na ligę ale robię temat o tej gierce, póki co pozbawionej gameplayu. Chcę wam udostępnić source do GMS2, możliwe że będę rozwijał dalej. EXE: https://drive.google.com/file/d/1froxXXFHze4dn3GfR_LpS5qzv66LCTX3/view?usp=sharing SOURCE: https://drive.google.com/file/d/1zJRhQF9d6PM1bGDvvTveU8uGgoLrD93u/view?usp=sharing
  12. Pochodna przyciągania wielu obiektów

    No asteroida będzie miała 2 takie siły obie są skierowane w stronę tych obiektów tylko o różnej sile wynikającej z dystansu i masy. Po prostu raz przesuwasz w stronę ziemi o sile takiej jaka dla niej wyszła i potem przesuwasz drugi raz w stronę księżyca ponownie o sile takiej jaka dla niego wyszła. Edit: tutaj jest source mojej gierki która ma takie przyciąganie bo to jej główny element gry.
  13. Pochodna przyciągania wielu obiektów

    Ale po co jakieś maski. Lepiej będzie sobie ustalić jakiś maxymalny zasięg działania obiektów i każdy z nich by sobie z pozostałymi sprawdzał jaką ma odległość. A potem podstawić to pod wzór na grawitację: sila_przyciagania = (masa1*masa2)/(dist*dist)*jakasStalaDoregulacjiSily
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zombi jak malowany xd
  15. Krabonszcz

    Nie ładne
×