Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4820
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 3 Styczeń

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

70 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

44812 wyświetleń profilu
  1. Seid-Chronicles

    Pokaż coś, jakieś postępy
  2. Sezon #2, Tura #1

    Nie ma jakiegoś buga? Na głównej się wyświetla zegar do głosowania a głosowanie jest zakończone remisem
  3. Zastanawiam się jak to z nim jest że wchodzi raz na ruski rok wrzuca zapowiedź i wychodzi na kolejny ruski rok.
  4. Sezon #2, Tura #1

    Zagłosowałem na @Korodzik z Catch the Clown (Note: Clown Has Lasers), głównie dlatego że można to przejść choć dość krótkie ale nawet posiada jakiś tam gameplay. Aha i bolały mnie niskie fpsy, nie wiem czy to było 30 czy mniej nawet. Drugim moim faworytem był @Uzjel za świetny klimacik
  5. Sezon #2, Tura #1

    Ale gierek wow, nie spodziewałem się.
  6. Sezon #2, Tura #1

    Sly, dobra gierka. Nawet trochę przy niej posiedziałem
  7. Sezon #2, Tura #1

    Ukończone
  8. Sezon #2, Tura #1

    Chyba śnisz
  9. Sezon #2, Tura #1

    Robi ktoś coś?
  10. Zatrzymanie gry

    Ale to jest coś hardcodowanego w runnerze GMa więc tego nie odtworzysz.
  11. Zatrzymanie gry

    Wtedy oczywiście wszystko zniknie z ekranu ale i na to jest rozwiązanie by redrawować cały screen do surface i ten popup by sobie go rysował.
  12. texture_set_interpolation

    Czyli co zamiast pełnego zakresu UV mapy, trzeba zabrać z niej z każdego krańca po połowie pixela? A wyłączenie texture_repeat nie dawało nic? Ewentualnie można tak narysować textury by te miały na krawędziach takie same pixele po jednej i drugiej stronie.
  13. texture_set_interpolation

    Jakieś 2 lata temu było darmowe GMS1 a teraz to nawet nie idzie go kupić
  14. texture_set_interpolation

    Nie działają
  15. texture_set_interpolation

    No to nic się nie poradzi to stary GM i ma błędy swoje
×