Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4871
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    32

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 14 Grudzień 2019

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

89 Złoty Człowiek

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

46783 wyświetleń profilu
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O kurde, nawet nie wiesz ile ja rzeczy pamiętam twoich, nawet ten klip wasz Gripa pierwszy
  2. obrót "bilbordu"3d w stronę wroga

    ale skąd mamy wiedzieć czym są global.camsin i global.camcos. ?
  3. Obracające się drzwi 3d

    To tylko zalążek macierzy. Dużo bardziej rozbudowali to dopiero w GMS2
  4. Obracające się drzwi 3d

    A tak po za tym to "ruchdrzwi" zdefiniowałeś jako stopnie a funckja sin() za parametr kąta przyjmuje radiany. funkcja dsin() przyjmuje stopnie
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Docelowo chcę zaprojektować jakieś fajnie działające zawieszenie do tego żeby społeczność mogła robić samochody.
  6. Glorious: Companions

    Nie wiedzialem że już wypuściliście to. Dodałem do listy życzeń
  7. Ogon węża

    No było, sam nawet robiłem binarne łączenie murów której kod mieścił się w 4 linikach tylko ale cholera wie gdzie to jest
  8. loading bar - pasek ładowania

    Nic nie stoi na przeszkodzie żeby taki wskaźnik zrobić też na spritach. Tylko trzeba wyłączyć automatyczną animację i zmieniać klatki ręcznie w zależności od postępu ładowania.
  9. Glorious: Companions

    ooooooo
  10. Quake 2

    @exp nie chcesz może dorobić więcej utworów? Chętnie posłucham
  11. Quake 2

    No jak widać miejsce na którym Korodzik stracił cierpliwość mi też sporych problemów przysporzyło. A i ten detal z samolotami za oknem ❤❤❤❤
  12. Quake 2

    No clip hehe A tak na poważnie to ZAJEBISTA ROBOTA CHŁOPIE. Muzyka 💙💙💙 przestałem grać żeby sobie ją posłuchać haha. Fajna wersja tych soundtracków, gdzie znalazłeś je? Gameplay trudny ale idzie wyczuć i jest satysfakcjonujący, mapy rozpoznawalne Wgle to Tank Guardian mi się podobał bo lepszy niż ten w orginale
  13. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    🤣🤣🤣🤣 + mam pomysł na gierkę jak ktoś by chciał może dołączyć do robienia Apo Mekhanes Theos rok 2100. Ludzkość polega na cyberwszczepach i żyje w wielkiej symulacji komputerowej. Koleś o imieniu Max bierze czerwoną pigułkę i budzi się w komorze kriogenicznej w której został zamrożony przez sztuczną inteligencję wyprodukowaną przez firmę Googol. Jego zadaniem jest wydostać się z siedziby firmy Googol walcząc z maszynami i wysoko zaawansowanymi robotami.
  14. Znana gra w innym wydaniu

    Kurde mnie CTR NitroFueled pochłonął że zapomniałem
×