Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4815
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    26

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 3 Styczeń

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

68 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

44794 wyświetleń profilu
  1. Sezon #2, Tura #1

    Ukończone
  2. Sezon #2, Tura #1

    Chyba śnisz
  3. Sezon #2, Tura #1

    Robi ktoś coś?
  4. Zatrzymanie gry

    Ale to jest coś hardcodowanego w runnerze GMa więc tego nie odtworzysz.
  5. Zatrzymanie gry

    Wtedy oczywiście wszystko zniknie z ekranu ale i na to jest rozwiązanie by redrawować cały screen do surface i ten popup by sobie go rysował.
  6. texture_set_interpolation

    Czyli co zamiast pełnego zakresu UV mapy, trzeba zabrać z niej z każdego krańca po połowie pixela? A wyłączenie texture_repeat nie dawało nic? Ewentualnie można tak narysować textury by te miały na krawędziach takie same pixele po jednej i drugiej stronie.
  7. texture_set_interpolation

    Jakieś 2 lata temu było darmowe GMS1 a teraz to nawet nie idzie go kupić
  8. texture_set_interpolation

    Nie działają
  9. texture_set_interpolation

    No to nic się nie poradzi to stary GM i ma błędy swoje
  10. texture_set_interpolation

    A bo ty nie masz włączonego advanced mode, to sobie włącz gdzieś w opcjach czy pod Files to było. Już nie pamiętam
  11. texture_set_interpolation

    A zobacz czy oprócz włączenia iterpolacji, włączenie jeszcze texture_set_repeat(true) cos zmienia a i wyłącz też "smooth edges" w ustawieniach sprita czy tam backgorunda
  12. texture_set_interpolation

    No drzewko folderów jak kto gdzie -.- Sprites Backgrounds Sounds Scripts itd
  13. texture_set_interpolation

    GM8 chyba też miał "use as 3D texture" ale zdaje się że musisz ją w drzewku backgrounds umieścić
  14. Glorious: Companions

    To ten online był w 2011 o kurde jaki szmat czasu
  15. texture_set_interpolation

    A to jakich rozmiarów jest ta textura?
×