Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4851
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 12 Kwiecień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

78 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

45599 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    O wow ale to jest ładne, a próbowałeś tak robić długopisem? Ja kiedyś w czasach gimnazjum na lekcjach próbowałem cieniować sobie długopisem i też efekt super.
  2. Sprzedaż aplikacji - 2 pytania

    google play daje możliwość wrzucania nieukończonych gier w wersji testowej, one się nie pojawiają w sklepie ale można je pobierać jak dasz link
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Bo złapał go inny algorytm niż te pozostałe
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobra decyzja bo muzyka autorska jest więc automat nie wykryje. Może po samym obrazie nie zablokuje się
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    oojjjj Bandai już zablokowali film, nie zdążyłem obejrzeć
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O kurde to mnie zachęciłeś Odpalę sobie netflixa
  7. No to trzeba zrobić inaczej, zamiast klocka "create random" daj tam klocek "Execute Code" i wpisz w nim: /// losowanko instID = instance_create(0, 0, choose(objDiamond, objCoin, objGold, objPooison)); instID.persistent = true;
  8. Aha że mają przejść do nastepnego rooma te poprzednie ale oprócz tego mają dodatkowo pojawić się kolejne losowe?
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tak, ja chcę ten opening mieć jako "standalone" haha można sobie posłuchać
  10. Alarm 1 możesz całkowicie usunąć, jak chcesz ponownie odpalić "Alarm 0" to zrób to w nim, on może sam siebie ponownie odpalić. Ty chcesz zrobić to samo ale tak żeby w nowym roomie losował się inny zestaw obiektów niż w pierwszym? Niejasno to napisałeś. A może chcesz żeby one się pojawiały w losowych miejscach? No to wtedy w polu x wpisz: random_range(0, room_width) a w polu y wpisz: random_range(0, room_height) Relative ma być odznaczony
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Hahaha zajebiste :DDDDDDDDDDD
  12. Glorious: Companions

    Życzę ci żeby streamer Wonziu odkrył tę grę, on lubi turówki a jak u niego materiały się pojawią to zaraz jego kumple z TVgry podchwycą temat i sukces przynajmniej w Polsce murowany, o ile gra będzie dobra Bo on surowo turówki ocenia.
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No ale to robisz raz podczas loadingu więc się nie przejmuj obciążeniem procka. A przynajmniej tak powinieneś to zrobić.
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A może lepiej byłoby zrobić tak jak w roblox hexaria
  15. Tak nie w temacie losowości to dostrzegłem tutaj błąd logiczny że blok: if generator != false { los = irandom_range(0, 15); if los < 15 { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } if los = 15 { if pustynia > 0 { instance_create(x, y, obj_biom_pustynia); pustynia += 1; } else { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } } } Nigdy się nie wykona bo wyżej zawsze ustawiasz generator = false
×