Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4761
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 20 Wrzesień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

46 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

44468 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    @Nikas Jest to połączenie, arcadowego space fightera ze znakiem bio hazard na tle trybiku który może oznaczać myślenie. Statek i trybik oznacza zamiłowanie do gamedevu do gierek arcadowych a bio hazard występuje często w odniesieniu do muzyki z gatunków industrialu elektronicznego: EBM, power noise, dark electro, Aggrotech i w mocniejszym hardstyle też się pojawia a to są gatunki które najczęściej słucham. No i kolor loga oznacza mój ulubiony kolor po prostu.
  2. Galeria Grafik

    I myk, nowy awatarek
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    to odwróć jeszcze yscale
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Możesz to zrobić przecież, po prostu narysuj tą mapę na surface zamiast czyścić ją jednym kolorem (czarnym pewnie)
  5. Temat zbiorczy na drobnostki

    Ale jedno z drugim nie ma żadnego związku. W kodzie pewnie gdzieś masz napisaną jakąś zależność między jednym a drugim
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Zawsze można ukrywać jedynie gameplayowe obiekty a nie scenerię
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    drzewka fajne
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O już widzę potencjał na skrzynie do rozwałki
  9. ja pan§†ach

    No discord to taki underground gmclanu
  10. Surface - Optymalizacja

    No cóż lolik zachciało ci się prehistorycznego GMa to teraz cierp
  11. ja pan§†ach

    Najlepsze że Wojo na to wpadł a fejm zbiera Vader
  12. Surface - Optymalizacja

    To będzie raczej w dziale o tworzeniu dynamicznym zasobów
  13. Surface - Optymalizacja

    No w helpie raczej
  14. Surface - Optymalizacja

    A da się dynamicznie tworzyć tilesy w GM8? I jakie są opcje konwersji surface? To było około 10 lat temu jak używałem GM8 i nie wiem, sprawdź jakie są funkcje.
  15. Surface - Optymalizacja

    Jak dobrze pamiętam on to robi w GM8.1 a tam 200 pustych instancji na ekranie i już spadki fpsów są Z ciekawości zrobiłem mały test bo nigdy go nie robiłem go w GMS2, wygenerowałem 30000 instancji na ekranie które rysują jeden z 3 spritów: I ku mojemu zdziwieniu jeszcze trochę ich by tam weszło zanim by fps spadł poniżej 60. Weź to zrób w starszych GMach
×