Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4874
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 14 Sierpień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

91 Złoty Człowiek

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

48213 wyświetleń profilu
  1. feeling przy strzelaniu

    Kiedy sam byłem na serwerze chodziłem, strzelałem i tylko słuchałem tego koncertu zniszczeń. Tak dobry był feeling Alienów Borka.
  2. wspólna gra

    To zróbcie sobie harmonogram, jeden tydzień pracuje jedna osoba, drugi tydzień inna
  3. Sezon #2, Tura #1

    tutaj https://gmclan.org/index.php?liga24&act=rounddetails&zm=179
  4. VALHALLA TO NIE OFICJALNA POMOC TECHNICZNA

    Te przewody są lakierowane dlatego cyna nie łapie, spróbuj do rozpuszczalnika wsadzić końcówki na jakiś czas, powinno pomóc. Chyba że ta miedź jest z domieszką czegoś jeszcze.
  5. pole widzenia

    Po co te zaokrąglenia? wow
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O kurde, nawet nie wiesz ile ja rzeczy pamiętam twoich, nawet ten klip wasz Gripa pierwszy
  7. obrót "bilbordu"3d w stronę wroga

    ale skąd mamy wiedzieć czym są global.camsin i global.camcos. ?
  8. Obracające się drzwi 3d

    To tylko zalążek macierzy. Dużo bardziej rozbudowali to dopiero w GMS2
  9. Obracające się drzwi 3d

    A tak po za tym to "ruchdrzwi" zdefiniowałeś jako stopnie a funckja sin() za parametr kąta przyjmuje radiany. funkcja dsin() przyjmuje stopnie
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Docelowo chcę zaprojektować jakieś fajnie działające zawieszenie do tego żeby społeczność mogła robić samochody.
  11. Glorious: Companions

    Nie wiedzialem że już wypuściliście to. Dodałem do listy życzeń
  12. Ogon węża

    No było, sam nawet robiłem binarne łączenie murów której kod mieścił się w 4 linikach tylko ale cholera wie gdzie to jest
  13. loading bar - pasek ładowania

    Nic nie stoi na przeszkodzie żeby taki wskaźnik zrobić też na spritach. Tylko trzeba wyłączyć automatyczną animację i zmieniać klatki ręcznie w zależności od postępu ładowania.
  14. Glorious: Companions

    ooooooo
×