Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
- Dzisiaj
-
Tytuł: Orbital Patrol - Demo Gatunek: top-down space arcade Opis: Gra zręcznościowa z widokiem top-down: sterujemy statkiem transportowym w małym układzie planetarnym. W demie jest kilka zadań do wykonania, podstawową sprawą jest zmaganie się z działaniem grawitacji, trzeba rozważnie manewrować bo paliwo szybko ubywa! Download: demo opublikowanie na GX.games: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/ Autorzy: programowanie, grafika, muzyka i sfx: Przemysław Kępa Silnik gry: GameMaker Screeny:
-
pk100 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
- Wczoraj
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Nad czym aktualnie pracujesz?
- Ostatni tydzień
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Klub Nostalgii GMC
-
Robię klona pierwszego poziomu z Wolfenstein 3D w pygame z użyciem raycastingu Póki co to bardzo okrojona zawartość w porównaniu do tego co zaserwowało id Software, ale nawet nie przymierzam się do pokonania Wolfensteina 3D bo wiem, że już na starcie jestem przegrany w tym starciu
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Klub Nostalgii GMC
-
Klub nostalgii? Niebo zmarzło, kamrat zmartwychwstał.
-
Bartek (Kamrat) zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
- Wcześniejsza
-
Murrri zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Prace idą po woli do przodu, kolejna wersja, dodane sporo rzeczy. Statek ma już pełne sterowanie z silnikami manewrowymi w każdym kierunku. Jest otwierana ładownia, żeby coś złapać musi być otwarta. W ładowni są dwa sloty na ładunek, można je przełączać i spacją wystrzeliwać zawartość - miny, satelitę, z czasem dojdą inne rzeczy. Satelitę można złapać do ładowni i potem polecieć i umieścić na orbicie innej planety czy gwiazdy. Dodane są już ikony systemów, radar i status to na razie szablony. Póki co systemy odpalane są z klawiatury ale dodam możliwość włączania ikon systemów również myszą. W planach sporo rzeczy jeszcze do zrobienia, zobaczę co uda się zrobić i jak je zrealizować. Demo na GX do testowania: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/
-
Można by powiedzieć, że dwa totalnie różne style graficzne, ogromna różnica między nowym a starym. Chociaż nie wiem, czy starsza wersja nie była dla mnie bardziej czytelna - ale to wszystko jeszcze zależy od tego, jak w grze będą oznaczane (czy może podświetlane?) miejsca które możemy odwiedzić, bo to od tego zależeć będzie finalna czytelność.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
Hideman zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią
-
0001-0120-ezgif.com-crop-video.mp4 takie tam low poly
-
Poprawiłem link powyżej do nowszej wersji i na GX bo linki do Dropboxa straszą wirusami. Doszło trochę poprawek: statek startuje teraz na orbicie Planety 2, trzeba złapać paliwo i dotrzeć do Planety 3, wejść na orbitę i uważając na asteroidy wylądować na stacji gdzie uzupełnimy zapas min. Asteroid jest teraz więcej więc można popróbować je powysadzać uwalniając odpowiednio miny z ładowni. Ogólnie w zamyśle miałem taki plan by zrobić kilka poziomów do przejścia. W każdym byłoby coś innego do zrobienia z odpowiednio coraz większym poziomem trudności.
-
Demko projektu o którym już tu wspominałem: Orbital Patrol - kto ma chęć spróbować lądowania na stacji? https://gx.games/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/ Taka zabawa z grawitacją, można sobie polatać, spróbować wylądować na stacji - statek musi mieć podobny kierunek i prędkość jak stacja (jest mały margines), wtedy jak będzie nad lądowiskiem to stacja zapali się na zielono, klawisz L uruchamia procedurę lądowania. Po wylądowaniu L uruchamia procedurę startu. Stacja uzupełnia paliwo i miny. Operując odpowiednio prędkością i kierunkiem lotu można wchodzić na orbity, system ma 3 planety, jedną z księżycem oraz gwiazdę, wlatując w koronę gwiazdy można zatankować byle nie wyrżnąć w gwiazdę bo będzie koniec :D. Generalnie trzeba uważać na paliwo i prędkość, oszczędnie operować silnikiem głównym, rozrzucone jest trochę zbiorników z paliwem do zebrania na orbitach, dałem też na próbę na orbicie Planety 3 dwie asteroidy - można je spróbować zniszczyć uwalniając z ładowni miny. Nie dawałem ograniczenia prędkości - do póki jest paliwo można rozpędzać statek ale jak się nie zostawi tyle samo paliwa na hamowanie albo wypali wszystko to wiadomo co będzie...
-
Kwadraty powinny być przy powiększaniu, przy zmniejszaniu i używaniu jakiejkolwiek interpolacji powinno być spoko. Jak za bardzo zniekształca to możesz też spróbować zmniejszać po kilka razy, żeby lepiej wyliczało pośredni kolor - np. za każdym razem max o 50%.
-
Kurde a jakiś może ai program który rysuje w mniejszej rozdzielczości z duzego formatu ?
-
Kurcze, miałem nadzieję na photoshopa, tam chyba jest najsensowniej Tylko wiesz że taka różnica w skali zawsze skończy się kwadratami?
-
W gimpie probowalem i jakieś różne programy do skalowania patrzelem teraz nie pamiętam nazw ale ciągle kwadraty wychodzą
-
W jakim programie to skalujesz?
-
Hej ma ktoś jakieś narzędzie albo ai które z dużej rozdzielczości zeskaluje do malutkiej ? W sensie jak mam grafike 4000 x 3500 i chciałbym je zeskanować do 256x128 to czy istnieje metoda aby to zrobić ? Bo jak skaluje programami to wychodzą same kwadraty
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: czemu nie pracujesz w branży
-
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
dyzmek odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Wielkie dzięki , cieszę się że mimo wszystko grało się całkiem spoko jak tworzę swoje produkcję to właśnie jest mój cel aby grało się bardzo dobrze i by gracz był ciekawy co będzie dalej -
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
I am Lord odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd. Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała. Plusy + Lektor AI - jest spoko podoba mi się + Muzyka ambientowa + Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok + Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest + Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP + Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii + Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani + Końcówka zaskoczyła Minusy - Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI - Czasami są polskie litery czasami nie - Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku - Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga - Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci - Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient - Pociski się nie obracają do kierunku ruchu - Bronie nie przechodzą do następnej planszy - Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją -
U mnie to różnie, ale zazwyczaj daję na publiczne. I tak to nie jest coś wybitnego, a niech sobie ktoś z tego skorzysta jeśli ma ochotę.
-
Ja trzymam rzeczy prywatnie głównie dlatego, że mi wstyd to pokazywać publicznie.
-
No ja bym nie chciał, zeby mi pomysły podkradziono (lub grafikę) nawet z własnych projektów Nie mówiąc o tym, ze czasem na wczesnym etapie uzywam assetów których w sumie nie powinienem gdy gra stanie się komercyjna (np. licencja jest free do uzytku prywatnego), wiec takie publiczne trzymanie mogłoby prowadzić do łamania takiej licencji, dopóki coś jest placeholderem.
-
W moim przypadku: jeżeli NDA mnie nie obowiązuje to trzymam projekt w publicznym repozytorium, nawet jeżeli jest komercyjny. Uważam, że mój kod jest bezwartościowy, tj. sam z siebie nie stanowi wartości. Liczy się to, czy ktoś umie z niego skorzystać, uruchomić skompilować. Dodam tutaj, że staram się trzymać assety gry w osobny repo niż kod. Oczywiście nie mam 100% separacji, jakieś tekstury/mockupy itp. muszę trzymać w repo z `*.yyp`, ale takie rzeczy jak levele (mapy, poziomy) konfiguracje (gameplay, mob, npc) tekst (dialogi, labelki) muzyka tekstury itp. Trzymam w osobnym repozytorium. Dzięki temu mogę mieć jedno repo publiczne, z samym "silnikiem gry", a to co czyni grę danym tytułem, czyli jej zawartość, mogę trzymać w repo prywatnym.
-
Uzjel obserwuje zawartość Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
-
NDA ¯\(°_o)/¯
-
Zachęcam do uzasadnienia swojego wyboru w tym wątku.
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi