Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Można by powiedzieć, że dwa totalnie różne style graficzne, ogromna różnica między nowym a starym. Chociaż nie wiem, czy starsza wersja nie była dla mnie bardziej czytelna - ale to wszystko jeszcze zależy od tego, jak w grze będą oznaczane (czy może podświetlane?) miejsca które możemy odwiedzić, bo to od tego zależeć będzie finalna czytelność.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
- Wczoraj
-
Hideman zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
- Ostatni tydzień
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Galeria Grafik
- Wcześniejsza
-
trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią
-
0001-0120-ezgif.com-crop-video.mp4 takie tam low poly
-
Poprawiłem link powyżej do nowszej wersji i na GX bo linki do Dropboxa straszą wirusami. Doszło trochę poprawek: statek startuje teraz na orbicie Planety 2, trzeba złapać paliwo i dotrzeć do Planety 3, wejść na orbitę i uważając na asteroidy wylądować na stacji gdzie uzupełnimy zapas min. Asteroid jest teraz więcej więc można popróbować je powysadzać uwalniając odpowiednio miny z ładowni. Ogólnie w zamyśle miałem taki plan by zrobić kilka poziomów do przejścia. W każdym byłoby coś innego do zrobienia z odpowiednio coraz większym poziomem trudności.
-
Demko projektu o którym już tu wspominałem: Orbital Patrol - kto ma chęć spróbować lądowania na stacji? https://gx.games/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/tracks/590c8654-ca98-497d-90a9-7ee6f3e8a0ae/ Taka zabawa z grawitacją, można sobie polatać, spróbować wylądować na stacji - statek musi mieć podobny kierunek i prędkość jak stacja (jest mały margines), wtedy jak będzie nad lądowiskiem to stacja zapali się na zielono, klawisz L uruchamia procedurę lądowania. Po wylądowaniu L uruchamia procedurę startu. Stacja uzupełnia paliwo i miny. Operując odpowiednio prędkością i kierunkiem lotu można wchodzić na orbity, system ma 3 planety, jedną z księżycem oraz gwiazdę, wlatując w koronę gwiazdy można zatankować byle nie wyrżnąć w gwiazdę bo będzie koniec :D. Generalnie trzeba uważać na paliwo i prędkość, oszczędnie operować silnikiem głównym, rozrzucone jest trochę zbiorników z paliwem do zebrania na orbitach, dałem też na próbę na orbicie Planety 3 dwie asteroidy - można je spróbować zniszczyć uwalniając z ładowni miny. Nie dawałem ograniczenia prędkości - do póki jest paliwo można rozpędzać statek ale jak się nie zostawi tyle samo paliwa na hamowanie albo wypali wszystko to wiadomo co będzie...
-
Kwadraty powinny być przy powiększaniu, przy zmniejszaniu i używaniu jakiejkolwiek interpolacji powinno być spoko. Jak za bardzo zniekształca to możesz też spróbować zmniejszać po kilka razy, żeby lepiej wyliczało pośredni kolor - np. za każdym razem max o 50%.
-
Kurde a jakiś może ai program który rysuje w mniejszej rozdzielczości z duzego formatu ?
-
Kurcze, miałem nadzieję na photoshopa, tam chyba jest najsensowniej Tylko wiesz że taka różnica w skali zawsze skończy się kwadratami?
-
W gimpie probowalem i jakieś różne programy do skalowania patrzelem teraz nie pamiętam nazw ale ciągle kwadraty wychodzą
-
W jakim programie to skalujesz?
-
Hej ma ktoś jakieś narzędzie albo ai które z dużej rozdzielczości zeskaluje do malutkiej ? W sensie jak mam grafike 4000 x 3500 i chciałbym je zeskanować do 256x128 to czy istnieje metoda aby to zrobić ? Bo jak skaluje programami to wychodzą same kwadraty
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: czemu nie pracujesz w branży
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: czemu nie pracujesz w branży
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
-
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
dyzmek odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Wielkie dzięki , cieszę się że mimo wszystko grało się całkiem spoko jak tworzę swoje produkcję to właśnie jest mój cel aby grało się bardzo dobrze i by gracz był ciekawy co będzie dalej -
dyzmek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
-
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
I am Lord odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Przeszedłem, no ci powiem że zrobiłeś duży postęp, ta gra wygląda jak eksperyment są etapy z kulkami, etapy z ludźmi w zimie a potem w jakimś piekle. No jeżeli przyjąć że taka była wizja (jakby symulacji czy experymentu) no to może być. W innym przypadku bym pomyślał że to błąd. Nie wiem czy coś robiłem bossowi, który puszczał ogromne kule ale etap się skończył, nie widziałem jego śmierci a jakaś by się przydała. Plusy + Lektor AI - jest spoko podoba mi się + Muzyka ambientowa + Ograniczenie widoku jak na ciebie jest ok + Implementacja cieniowania i oświetlenia z lamp sufitowych, bardzo prymitywna ale przynajmniej jest + Jest efekt na ekranie jak mało mamy HP + Jest klimacik, efekty pary i ognia nadają odpowiedniego szczegółu scenerii + Podoba mi się etap z grubymi rurami w którym woda wlewa się do otchłani + Końcówka zaskoczyła Minusy - Interpunkcja tekstu - NIE STAWIA SIE SPACJI PRZED KROPKAMI I PRZECINKAMI - Czasami są polskie litery czasami nie - Dźwięk machania do poprawki, bo trwa dłużej niż animacja ataku - Postać zatrzymuje się na ścianach a nie ślizga - Pasek staminy i liczba amunicji są przykryte ścianami i a pasek zbyt daleko postaci - Dźwięki zbyt głośne w porównaniu do muzyki, zagłusza mi fajny ambient - Pociski się nie obracają do kierunku ruchu - Bronie nie przechodzą do następnej planszy - Nie było czasem słychać pani lektor bo efekty zagłuszały ją -
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
-
U mnie to różnie, ale zazwyczaj daję na publiczne. I tak to nie jest coś wybitnego, a niech sobie ktoś z tego skorzysta jeśli ma ochotę.
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
-
Ja trzymam rzeczy prywatnie głównie dlatego, że mi wstyd to pokazywać publicznie.
-
No ja bym nie chciał, zeby mi pomysły podkradziono (lub grafikę) nawet z własnych projektów Nie mówiąc o tym, ze czasem na wczesnym etapie uzywam assetów których w sumie nie powinienem gdy gra stanie się komercyjna (np. licencja jest free do uzytku prywatnego), wiec takie publiczne trzymanie mogłoby prowadzić do łamania takiej licencji, dopóki coś jest placeholderem.
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
-
W moim przypadku: jeżeli NDA mnie nie obowiązuje to trzymam projekt w publicznym repozytorium, nawet jeżeli jest komercyjny. Uważam, że mój kod jest bezwartościowy, tj. sam z siebie nie stanowi wartości. Liczy się to, czy ktoś umie z niego skorzystać, uruchomić skompilować. Dodam tutaj, że staram się trzymać assety gry w osobny repo niż kod. Oczywiście nie mam 100% separacji, jakieś tekstury/mockupy itp. muszę trzymać w repo z `*.yyp`, ale takie rzeczy jak levele (mapy, poziomy) konfiguracje (gameplay, mob, npc) tekst (dialogi, labelki) muzyka tekstury itp. Trzymam w osobnym repozytorium. Dzięki temu mogę mieć jedno repo publiczne, z samym "silnikiem gry", a to co czyni grę danym tytułem, czyli jej zawartość, mogę trzymać w repo prywatnym.
-
Uzjel obserwuje zawartość Czemu repo twojego projektu jest prywatne?
-
NDA ¯\(°_o)/¯
-
Zachęcam do uzasadnienia swojego wyboru w tym wątku.
-
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
Wojo odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Fajna muzyka i fajnie wykombinowałeś to z tymi dialogami czytanymi bo to dodaje mocniejszego klimatu. Muzyka jakoś szczególnie mi się spodobała bo kojarzy mi się z filmami na VHS z lat 90 i głos tej kobitki co czyta jest miły dla uszu. Widać że bardzo się przy tym starałeś bo dodałeś efekt ciemnego terenu i inne efekty graficzne. Klimat gry jest mocny, mroczny i przypomina straszne sny i kojarzy mi się trochę z doom 3, half life, postal brain damaged i z jakimiś grami kojimy (nie grałem za dużo w nie). Najmocniejsze wrażenie zrobiły na mnie te ściany z gębami i strzelanina w prosektorium. Ogólnie gra ma duży potencjał według mnie bo fajną fabułę obmyśliłeś. Jeśli chodzi o rzeczy, które mi się nie podobają to zmiana broni (nie wiem jak to zrobić), o co chodzi w niektórych poziomach (nie wiem jak je przejść), w niektórych momentach jest aż zbyt ciemno, ale bardzo podobają mi się te takie masowe strzelaniny jak w alien shooterze albo serious samie i rozumiem zamysł. Jeśli chodzi o dźwięk to jest bardzo nierówny bo dialogi się nakładają za siebie albo są za głośne i trochę trudno zrozumieć co się dzieje w hałasie. Nie wiem czy to był jakiś błąd, ale jak zamieniamy się w żołnierza to gra z trybu pełnoekranowego zmienia się w okienko (chyba że ja coś nacisnąłem przypadkiem). Fajnie przemyślałeś też motyw z regeneracją życia jak w nowszych gierkach więc to na plus, a grę przeszedłem całą obowiązkowo 😉 Także Dyzmek dobra robota i czekam na więcej produkcji od Ciebie (choć ja najbardziej czekam na jakieś boomer shootery jak survival matters, ale rozumiem że gra tego formatu wymaga ogromnego nakładu pracy, wyrzeczeń itp. więc najlepiej jak będziesz robił to co ci w duszy zagra i dalej się rozwijał, realizował cele i spełniał swoje marzenia) i pamiętaj, że jesteś mega wporzo gość i życzę ci sukcesów oraz powodzenia! -
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
dyzmek odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Ktoś jeszcze grał w tę produkcję i chciał by się podzielić swoją opinią ? -
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
Konrad-GM odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Trochę pograłem i ogółem nie polecam, masa błędów, jest ich tutaj chyba nawet więcej jak w jakimkolwiek seidzie, postać blokuje się o wszystko i o nic, a wrogowie sobie przechodzą przez ściany, i czasami gubimy ręce na korytarzu, w pewnym momencie okno przeskakuje i zostaję jakimś bandytą/żołnierzem - a myślałem, że gra zcrashowała - doszedłem do momentu jak braun coś gada ale imo za głośna muzyka w tle gra bo ledwo co słychać dialogi. Takie 2/5 w skali seid, popraw blokowanie się postaci bo ciasne korytarze tylko potęgują problem -
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
gnysek odpowiedział(a) na dyzmek temat w Gotowe gry i programy
Hint: jak ktoś nie chce instalować gry, wystarczy zmienić nazwę pliku na .zip i wypakować -
My Duty v 1.0.0 po aktualizacji do pobrania teraz znowu :D
dyzmek opublikował(a) temat w Gotowe gry i programy
Opis - Jest rok 2087 technologia jest bardzo rozwinięta, wiele firm między narodowych jak i prywatnych chce jak najlepszych broni militarnych i jak najmniejszych strat ludzkich , powstaje maszyna która może przeprowadzać przeniesienie ludzkich części do mechanicznych form głównie robotów w kształcie "kul" , eksperymenty nie idą jednak jak trzeba i wiele maszyn buntuje się chcąc zniszczyć świat , maszyna kontrolująca znajduje się na pokładzie łodzi podwodnej "Abbys Submarine" jedna z maszyn nie zostaje zarażona wadliwym oprogramowaniem a jej ludzkie wspomnienia motywują inne do próby powstrzymania dalszej robotyzacji oraz zatrzymania tego co się dzieje czyli chaosu , anarchii i totalnego kataklizmu , przedostaje się on na pokład owej Łodzi gdzie znajduje się prototyp który stworzył pierwsze tysiące mechanicznych kul . Fabuła - Dyzmek . Gatunek - akcja , top-down shooter , scfi Programowanie - Dyzmek ( z drobną pomocą chat gpt jak sam nie wiedziałem jak coś zrobić ) Muzyka - dyzmek Grafika - dyzmek postacie , mury , podłogi , oświetlenie , wrogowie / nie które pozostałe Ai. Link do zwiastuna gry - Screen 1 - Screen 2 - sc Screen 3 - Screen 4 Screen 5 Link do pobrania gry https://dyzmek.itch.io/my-duty-balls-andhumans Gra po aktualizacji v 1.0.0 Poprawiono następujące rzeczy - bardziej widoczny kontrast w pomieszczeniach między podłoga a obiektami otoczenia jest dostrzegalna znaczna różnica . - nowy system poruszania się postacią aby się nie blokowała jak wcześniej. - czytelniejsze widoczne napisy ( wcześniej rysowały się poza ekranem ) - dodano trening room aby nauczyć się grać i sterować Gra bez instalatora wystarczy wypakować i grać
-
Ostatnie aktualizacje statusu
-
Byłeś tu tylko 4 dni... Ale to wystarczyło. Kiedy raz wchodzisz na GMClan, GMClan będzie w tobie już zawsze.· 2 odpowiedzi