Skocz do zawartości

Adriann

Użytkownicy
  • Zawartość

    1380
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Adriann w Rankingu w dniu 4 Październik

Adriann posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutralny

O Adriann

  • Tytuł
    Wesoły grubasek
  • Urodziny 12.07.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.add92.org

Previous Fields

  • Team
    Add games
  • Steam
    adriannn1992
  • GG
    444054
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kielce
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

27706 wyświetleń profilu
  1. Galeria Grafik

    Nieco go ulepszyłem, chyba gotowe:
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja już czekam na 'youtuberów' omawiających dramy:D
  3. Galeria Grafik

    @Up Eleganckie, szczególnie mi się podoba gość ze Stracrafta chociaż na drugim są fajne kolorki. Duży jest ten Freddie? Aa i przy okazji też coś podrzucę, co o tym myślicie? Taki mały plakacik
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O, to była oficjalna kontynuacja lf2?:o Trzeba zagrać. I JESZCZE bez ataków specjalnych;p
  5. Bod Blob 2

    Kupa zabawy! Prosta wciągająca mechanika, przyjemna oprawa..achh aż chciałoby się wrócić do tamtych czasów:)
  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    @up Tak, tzn wszyscy bohaterowie:) Statek elegancki, masz już może ruchomą wersję?:) Iiiii nagrałem szerszy gameplay z obecnego stanu gry:
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Jeszcze nie ale faktycznie powinien być pewien bonus do dmg:)
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dobry, co mylicie o nowym koniku?:) ps:tak to natarczywa reklama fejsbuka
  9. Drobne problemy z izometrią

    To ten..nie wiecie?:>
  10. Drobne problemy z izometrią

    Ale wtedy byłby odwrotny problem:D Podejrzewam że jest jakaś metoda, w końcu ludzie od wieków tworzyli rpgi czy rtsy w podobny sposób:d
  11. Witam serdecznie, mam do was nowe pytanie związane z głębią w bijatyce. Chodzi o to że przechodząc za obiekt wszystko działa odpowiednio, przechodząc przed niego czy z lewej też ale z prawej nie pokrywa go w odpowiedni sposób: Tak wyglądają maski i orgin: Kod na depth to depth=-y; Próbowałem depth=-y+x ale pojawił się jeszcze iny problem, tym razem wszelkie większe obiekty zupełnie się psują i nie działają jak powinny.
  12. Total Wojna !!!

    Widzę że pojawił się nowy kandydat na grę roku:3
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    To wygląda bardzo spoko ale..jak możesz się inspirować tym przeintelektualizowanym gównem?:o
  14. Górki w beatemupie

    Omujborze stary kocham Cię działa:d
  15. Górki w beatemupie

    Właśnie mniej więcej w ten sposób psuje się kolizja, tylko robiłem nieco odwrotnie //Kolizje horyzontalne if place_meeting(x+hspd_,y,objBLOK) && yy_jump>yy_high // yy jump wysokosc skakania uwzględniająca to gdzie stoimy a yy_high to wysokość bloczku z którym kolidujemy { while !place_meeting(x+sign(hspd_),y,objBLOK) { x+=sign(hspd_) } hspd_=0 } x+=hspd_;
×