Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • Uzjel

      Nowa wersja forum   05.08.2017

      Pewnie widać, że wprowadziliśmy nową wersję forum. Skok z wersji 2 do 4 był dosyć trudny i musimy tu trochę posprzątać. Dajcie nam trochę czasu ~Administracja
    • Uzjel

      GMClan wrócił!   12.08.2017

      GMClan.org już działa, więc jeżeli ktoś wchodził przez adres forum.gmclan.org to może już wrócić do starych zwyczajów. Jeżeli strona wam się nie wyświetla to wyczyście cache i ciasteczka.

Adriann

Użytkownicy
  • Zawartość

    1358
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Adriann

  • Tytuł
    Master of Posts
  • Urodziny 12.07.1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Steam
    adriannn1992
  • GG
    444054
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Kielce
  • Płeć
    Male
  1. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Eee pod czapką?;d
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie ma plecaka a musi gdzieś trzymać te wszystkie rzeczy;>
  3. Warlocks 2: God Slayers

    No cóż mogę powiedzieć
  4. Sterowanie TOP DOWN SHOOTER

    Ośmiokierunkowe nie ogranicza sterowania do klawiatury i myszki!:p
  5. !Odczytanie dmg! Jednak dalej aktualne!

    Oto jedyny kod którym różnią się gracze: GML player_id[0]=instance_create(objPlayer_spawner.x,objPlayer_spawner.y,objPlayer); player_id[0].player_id=0; player_id[0].Team=1; player_id[0].draw=1;//rysowanie HUDa player_id[1]=instance_create(objPlayer_spawner.x+50,objPlayer_spawner.y,objPlayer); player_id[1].player_id=1; player_id[1].Team=2; player_id[1].draw=2; player_id[2]=instance_create(objPlayer_spawner.x+100,objPlayer_spawner.y,objPlayer); player_id[2].player_id=2; player_id[2].Team=3; player_id[2].draw=3; player_id[3]=instance_create(objPlayer_spawner.x+150,objPlayer_spawner.y,objPlayer); player_id[3].player_id=3; player_id[3].Team=4; player_id[3].draw=4; A mimo to nikt nie może zaatakować gracza 1go a będąc z nim w teamie drugi gracz nie może atakować innych:o Jak poczeba to zastosowałem ten kod na obrywanie: GML ///HURT/////////////// //Odczytanie tego id var en_id=collision_rectangle (phy_position_x-13, phy_position_y-6,phy_position_x+13,phy_position_y+6, objPlayerSword, false, true ); if HP<0 then HP=0;//Utrzymanie 0 hp jesli umar if en_id!=noone {if en_id.Team!=Team { //Jesli nie jestesmy w teamie z przeciwnikiem if place_meeting(x,y,objPlayerSword) && DEF=0 && sword_coll=0 //Nie bronimy sie ani juz nie obrywamy to { sword_coll=1;//obrywamy } ///////////////////*******************************************/////////////////////////// //Kolizja if sword_coll=1 && DEF=0// //Jak obrywamy {if hurt_anim=0 hurt_anim=choose(s_hurt1,s_hurt2)//losuje animacje if hp_can=0 //zabiera hp { HP-= en_id.DMG//zabiera ilosc hp dopasowana do ilosci dmg przeciwnika hp_can=1; } Poz='hurtA'//Animacja action=0;//Konczymy atak kl=0;//jw. draw_atk=0;//jw. if alarm[4]=-1 alarm[4]=20//stoper if place_meeting(x,y,objPlayerSword) && DEF=0 image_blend=c_red } }//wiadomo, chwilowe wizualne odrożnienie else image_blend=c_white; } ok poprawione
  6. !Odczytanie dmg! Jednak dalej aktualne!

    Działa! Dziękuję bardzo:)
  7. Witam serdecznie Mam pewien problem z atakami między graczami a dokładniej mam objGracz i połączony z nim objMiecz które mają przypisaną tą samą wartość dmg. Jak mogę najprościej odczytać tę wartość w kolizji kiedy graczy na jednym obiekcie jest kilku? Próbowałem w objGracz: jeśli kolizja to HP-= objMiecz.DMG ale tylko pierwszy gracz mógł atakować. Macie może jakieś sprawdzone rozwiązania na takie rzeczy?
  8. Roosh me!

    @Lord Trzeba
  9. Roosh me!

    Game Maker studio nie jest już darmowe, nowi nie mogą się zalogować:/
  10. Pac-Man Revenge

    No nareszcie!
  11. Galeria Grafik

    I ja bazgram coś nowego, co Wy na to? wip. http://gmclan.org/uploader/6054/18644444_1...6131_726451.png EDIT: Poprawione
  12. Suspearia

    To znooowu ja;> Dostałem wstępną propozycję motywu przewodniego do gry, co o tym sądzicie? https://soundcloud.com/pawelpenksa/main-theme-demo-2/s-ehljt I nieco nowsze: https://soundcloud.com/pawelpenksa/main-theme-2/s-R6ltq
  13. Koszmar Sarmaty

    Zobaczymy jutro, w ogóle gdybyś chciał żeby ktoś przetestował przed premierą czy coś to ja bardzo chętnie!:D
  14. Koszmar Sarmaty

    Na wstępie chciałem powiedzieć że ja nie wiem kiedy Ty to wszystko robisz, szalenie szybko ogarniasz nowe projekty, podziwiam:) Ogólnie to niestety trailer mnie nie przekonał, wygląda na bardzo niedopracowane, niektóre animacje są mocno średnie i ogólnie całość wygląda bardziej jak wczesna beta aniżeli gotowa gra ale to wciąż 2 tyg:o Byłoby super gdybyś posiedział nad tym z miesiąc, znając Twoje poprzednie prace mogłoby wyjść z tego coś bardzo dobrego:3 System walki będzie zbliżony do tego ze Spartana?
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ciężko coś o tym powiedzieć, poka w ruchu czy coś:3
×