Skocz do zawartości

Blow Everything Up Net 2007


SeaSoft

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Blow Everything Up Net 2007

 

Gatunek: strzelanina multiplayer

 

Opis:

Blow Everything Up Net 2007 jest ostatnią strzelaniną ze znanej Wam z czasopisma CD-Action serii Blow Everything Up.

 

Blow Everything Up Net 2006 nie wyczerpywał możliwości, jakie niósł i niesie nadal za sobą silnik tej gry. Dlatego postanowiłem skupić wszelkie siły na tym, by wykorzystać cały, duży, według wielu osób, potencjał drzemiący w produkcji. Dlatego przedstawiam Wam prawie pełną wersję Blow Everything Up Net 2007.

 

Najważniejsze cechy

Lina - pewnie na pierwszy rzut oka pomysł dziwny, ale sprawdza się dotychczas. Umożliwia pro-graczom takie wytrenowanie, że poruszanie się z dużą prędkością po mapie staje się możliwe. Od wersji 1.7.3 podczas używania liny nie można strzelać.

Zoom kamery - wraz z szybkością postaci zwiększa się wysokość kamery, a co za tym idzie, pole widzenia. Pomysł zaczerpnięty z GTA 1.

Lepszy celownik - nowy wygląd celownika umożliwi precyzyjniejsze celowanie. Zlikwidowałem cofanie się celownika na rzecz jego powiększania się (rozrzut pocisków).

Koniec pustych map - zapomnijcie o mapach, które nie mają przeszkód.

Granat-mina - po czasie 1 sekundy uzbraja się, kontakt z granatem-miną kończy się dla wroga tragicznie ;].

Wyważona broń - dzięki testom jeszcze lepiej wyważyliśmy broń, więc wygrana mniej zależy od szczęścia, więcej od umiejętności, niezależnie od trzymanej broni. Różne rodzaje uzbrojenia są natomiast efektywne w różnych sytuacjach.

Konsola - podczas gry wciśnij ~ i możesz zrobić prawie wszystko (w pełnej wersji, teraz na razie działa bindowanie).

Podtryby (modyfikacje, mutratory) - ich liczba wynosi 5: InstaGib, NoRope, RocketFrenzy, LastManStanding, KnifeEncounter. Umożliwiają one postawienie serwerów na 36 odmian rozgrywki.

Rag-dolle - ciała, na które działają zasady fizyki (trochę bugów jeszcze jest).

+ wiele innych

 

Download:

Wersja full (z muzyką): http://seasoft.robal.org/download/beunet2k7-178.zip

Wersja lite (bez muzyki): http://seasoft.robal.org/download/beunet2k7-178lite.zip

Rozmiar pliku: full: 47 MB, lite: 25 MB

 

Manual:

http://seasoft.victorygames.info/Manual/pl/manual.html

 

Autorzy:

Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, jak po prostu zalinkuję do creditsów: http://seasoft.victorygames.info/about.php

 

Screeny:

Pochodzą z gamedev.pl:

1 2 3

 

Trailer: http://pl.youtube.com/watch?v=nuQ2uJPWMIM

 

Dodam jeszcze, że gra została nominowana w plebiscycie na Grę Miesiąca w serwisie Victorygames.eu!

 

Jeżeli Wam się gra podoba, zachęcam do głosowania: http://www.victorygames.eu/graroku.php

 

Jeszcze dam link do recenzji: http://www.victorygames.eu/Blow-Everything-Up-Net-2007

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie przejmuj się, u nas znajdziesz dużo chętnych - grałem chyba w wcześniejszą(?) wersję albo podobną grę ale mi się podobała, tak więc dzisiaj zasysamy a jutro(tzn. Dzisiaj) gramy xD

 

Popatrzyłem na ostatniego screena i nic więcej nie musze mówić, albo grałem w tą gre wcześniej albo we wcześniejszą wersje tego, miodna i grywalna gierka - Coś mi wtedy z sewerami nie chciało łączyć, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;) Dla mnie bomba 5/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Ludzix! Jak pewnie wiecie z creditsów, Ludzix pomaga w robieniu muzyki :). Aha, nie w C++, a w Delphi.

 

Zachęcam też do głosowania na BEU, może to pomoże w szukaniu graczy :).

 

http://www.victorygames.eu/graroku.php

 

Gra ma 3 serwery dedykowane, ale mi (na Neostradzie) czasem laguje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... no to ja jednak nie byłbym taki pewny co do jej szybkości :D

 

Na max detalach chodzi wolno (50-70 FPS), ale wyświetla efekty odbić i załamań w wodzie. Na średnich, bez wody, osiąga u mnie na 1024x768 ok 160 FPS (Radeon 9550, procesor dobry, Pentium D 2x2,66, ale trochę mniej się liczy, bo to głównie efekty ciążą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, muszę powiedzieć że moje odczucia nie są lepsze niż po GMie, FPSów max 10 miałem :D heh, jednak to delphi nie jest tak wydajne :] Ano, poczekam jak mi na dniach nowy komp przyjdzie, to zagram ;)

Czy mi się wydaje czy GM kompiluje do object pascala? Poza tym delphi jest dobre do aplikacji użytkowych.

Zasysam full edition.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietam jak ciorałem w BEU 1 kiedyś, fajna gierka byłą. w neta jeszcze nie grałem, ale przeważnie mi brakuje zajawki na gry po sieci. ale obiecuje ze sciągne, zagram i ocenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie zachęcam jeszcze do głosowania na BEU w tym plebiscycie, bardzo mi zależy na jak najwyższej pozycji: http://www.victorygames.eu/graroku.php

 

Może dzięki temu będzie więcej zainteresowanych...

 

BTW: Zapomniałem dodać info o manualu:

http://seasoft.victorygames.info/Manual/pl/manual.html

 

Może komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pograłem. Świetna grafika, należy sie 5/5, przynajmniej tak mi sie wydaje bo grałęmtylko z botami, ale widać ze wszystko przemyślane i dopracowane.

Blees I :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
Czy mi się wydaje czy GM kompiluje do object pascala? Poza tym delphi jest dobre do aplikacji użytkowych.

Zasysam full edition.

 

GM nie kompiluje, skrypty równie dobrze można wczytywać z zewnętrznego pliku - jak mówiłem nie raz GML to taki JavaScript dla Delphi - nie jest kompilowany i przetwarzany jest na język maszynowy dopiero po dopaleniu i w trakcie działania - co jest jednym z powodów mulenia - taka jakby ciągła kompilacja w tle :P Dlatego nawet jak nic w grze nie ma, to plik exe zajmuje ponad 1mb, bo zawiera instrukcje jakie funkcje jak wysyłać do procesora - tak w skrócie obrazowo to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pascal i Object Pascal kompilują do kodu wykonywalnego, tak jak każdy inny kompilator. Jedyne, co wówczas muli, to słabsza niż w kompilatorach C, C++ optymalizacja kodu. Wielkość exeka też zależy od użytych przez programistę modułów, resource'ów a także bibliotek, jeżeli ładowane są statycznie. Programy w Delphi zajmują dużo, jeżeli stawiamy na tworzenie foremek wyposażonych np. w grafikę, która nie musi być czytana z pliku. Ma to swoje wady, ale i pewne zalety. No i niektóre kompilatory wciskają na siłę do exeka różne śmiecie, których 90% programów nie używa (ale to w zasadzie też zależy od użytych bibliotek, które mogą mieć zdefiniowane stałe napisowe, które z kolei muszą znaleźć się później w pliku wykonywalnym).

 

W BEU w resource'ach zapisuję jedynie splash-screen, ale chyba jedna z użytych przeze mnie bibliotek (nie pamiętam dokładnie, ale chyba ICS) tuczy exeka do 3 MB.

 

Cieszę się, że na tym forum są ludzie pozytywnie nastawieni, bo w niektórych miejscach w sieci widziałem pogardliwe komentarze typu "klon CS2D" (co jest oczywiście bzdurą, ale psuje opinię). Wy doceniacie 1,5-roczny nakład pracy zarówno mój, jak i zespołu SeaSoft i za to dziękuję Wam bardzo :thumbsup: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...