SeaSoft Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Tytuł: Blow Everything Up Net 2007 Gatunek: strzelanina multiplayer Opis: Blow Everything Up Net 2007 jest ostatnią strzelaniną ze znanej Wam z czasopisma CD-Action serii Blow Everything Up. Blow Everything Up Net 2006 nie wyczerpywał możliwości, jakie niósł i niesie nadal za sobą silnik tej gry. Dlatego postanowiłem skupić wszelkie siły na tym, by wykorzystać cały, duży, według wielu osób, potencjał drzemiący w produkcji. Dlatego przedstawiam Wam prawie pełną wersję Blow Everything Up Net 2007. Najważniejsze cechy Lina - pewnie na pierwszy rzut oka pomysł dziwny, ale sprawdza się dotychczas. Umożliwia pro-graczom takie wytrenowanie, że poruszanie się z dużą prędkością po mapie staje się możliwe. Od wersji 1.7.3 podczas używania liny nie można strzelać. Zoom kamery - wraz z szybkością postaci zwiększa się wysokość kamery, a co za tym idzie, pole widzenia. Pomysł zaczerpnięty z GTA 1. Lepszy celownik - nowy wygląd celownika umożliwi precyzyjniejsze celowanie. Zlikwidowałem cofanie się celownika na rzecz jego powiększania się (rozrzut pocisków). Koniec pustych map - zapomnijcie o mapach, które nie mają przeszkód. Granat-mina - po czasie 1 sekundy uzbraja się, kontakt z granatem-miną kończy się dla wroga tragicznie ;]. Wyważona broń - dzięki testom jeszcze lepiej wyważyliśmy broń, więc wygrana mniej zależy od szczęścia, więcej od umiejętności, niezależnie od trzymanej broni. Różne rodzaje uzbrojenia są natomiast efektywne w różnych sytuacjach. Konsola - podczas gry wciśnij ~ i możesz zrobić prawie wszystko (w pełnej wersji, teraz na razie działa bindowanie). Podtryby (modyfikacje, mutratory) - ich liczba wynosi 5: InstaGib, NoRope, RocketFrenzy, LastManStanding, KnifeEncounter. Umożliwiają one postawienie serwerów na 36 odmian rozgrywki. Rag-dolle - ciała, na które działają zasady fizyki (trochę bugów jeszcze jest). + wiele innych Download: Wersja full (z muzyką): http://seasoft.robal.org/download/beunet2k7-178.zip Wersja lite (bez muzyki): http://seasoft.robal.org/download/beunet2k7-178lite.zip Rozmiar pliku: full: 47 MB, lite: 25 MB Manual: http://seasoft.victorygames.info/Manual/pl/manual.html Autorzy: Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, jak po prostu zalinkuję do creditsów: http://seasoft.victorygames.info/about.php Screeny: Pochodzą z gamedev.pl: 1 2 3 Trailer: http://pl.youtube.com/watch?v=nuQ2uJPWMIM Dodam jeszcze, że gra została nominowana w plebiscycie na Grę Miesiąca w serwisie Victorygames.eu! Jeżeli Wam się gra podoba, zachęcam do głosowania: http://www.victorygames.eu/graroku.php Jeszcze dam link do recenzji: http://www.victorygames.eu/Blow-Everything-Up-Net-2007 Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Trzeba ściągać =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Pobieram :) Jutro zagram i ocenię :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Życzę Wam, byście mieli z kim pomielić po necie. Bo trochę cienko z tym czasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Nie przejmuj się, u nas znajdziesz dużo chętnych - grałem chyba w wcześniejszą(?) wersję albo podobną grę ale mi się podobała, tak więc dzisiaj zasysamy a jutro(tzn. Dzisiaj) gramy xD Popatrzyłem na ostatniego screena i nic więcej nie musze mówić, albo grałem w tą gre wcześniej albo we wcześniejszą wersje tego, miodna i grywalna gierka - Coś mi wtedy z sewerami nie chciało łączyć, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;) Dla mnie bomba 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Tylko nie ściągajcie wersji Lite! :D Będzie się trzeba na jakieś pr0sesyjki umawiać, bo naprawdę jest ciężko ze znalezieniem serwera do gry ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 to w gmie robione??? proponuję zawody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Nie, w C++ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 BEU Net, to super gierka. Sporo grałem swojego czasu jeszcze we wcześniejszą wersję :) Gra nie jest zrobiona w GM, może to i dobrze, bo w GM nie wiadomo jak szybko by chodziła <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Siemka Ludzix! Jak pewnie wiecie z creditsów, Ludzix pomaga w robieniu muzyki :). Aha, nie w C++, a w Delphi. Zachęcam też do głosowania na BEU, może to pomoże w szukaniu graczy :). http://www.victorygames.eu/graroku.php Gra ma 3 serwery dedykowane, ale mi (na Neostradzie) czasem laguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Gra nie jest zrobiona w GM, może to i dobrze, bo w GM nie wiadomo jak szybko by chodziła dry.gif Nie w C++, a w Delphi. Hmmm... no to ja jednak nie byłbym taki pewny co do jej szybkości :D Na pewno szybciej niż w GM ;) Borek A no, szybciej na pewno B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Hmmm... no to ja jednak nie byłbym taki pewny co do jej szybkości :D Na max detalach chodzi wolno (50-70 FPS), ale wyświetla efekty odbić i załamań w wodzie. Na średnich, bez wody, osiąga u mnie na 1024x768 ok 160 FPS (Radeon 9550, procesor dobry, Pentium D 2x2,66, ale trochę mniej się liczy, bo to głównie efekty ciążą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dobra, co będę mędrkował - ściągnę se B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 PS - trailer był robiony na średnich detalach :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Buu a ja muszę ściągać od nowa bo jak zminimalizowałem to mi wywaliło errora a potem nie chciało sie uruchomić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Buu a ja muszę ściągać od nowa bo jak zminimalizowałem to mi wywaliło errora a potem nie chciało sie uruchomić Jak to? Spróbuj pogrzebać w configu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 jak tylko chce coś użyć t error dobra ściągnęło się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 No, muszę powiedzieć że moje odczucia nie są lepsze niż po GMie, FPSów max 10 miałem :D heh, jednak to delphi nie jest tak wydajne :] Ano, poczekam jak mi na dniach nowy komp przyjdzie, to zagram ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 No, muszę powiedzieć że moje odczucia nie są lepsze niż po GMie, FPSów max 10 miałem :D heh, jednak to delphi nie jest tak wydajne :] Ano, poczekam jak mi na dniach nowy komp przyjdzie, to zagram ;) Czy mi się wydaje czy GM kompiluje do object pascala? Poza tym delphi jest dobre do aplikacji użytkowych. Zasysam full edition. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja tam mam koło 100 fps zazwyczaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maskow Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Fajna gierka. Tylko szkoda że tak mało ludzi na serwerach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 pamietam jak ciorałem w BEU 1 kiedyś, fajna gierka byłą. w neta jeszcze nie grałem, ale przeważnie mi brakuje zajawki na gry po sieci. ale obiecuje ze sciągne, zagram i ocenie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ponownie zachęcam jeszcze do głosowania na BEU w tym plebiscycie, bardzo mi zależy na jak najwyższej pozycji: http://www.victorygames.eu/graroku.php Może dzięki temu będzie więcej zainteresowanych... BTW: Zapomniałem dodać info o manualu: http://seasoft.victorygames.info/Manual/pl/manual.html Może komuś się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 pograłem. Świetna grafika, należy sie 5/5, przynajmniej tak mi sie wydaje bo grałęmtylko z botami, ale widać ze wszystko przemyślane i dopracowane. Blees I :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Czy mi się wydaje czy GM kompiluje do object pascala? Poza tym delphi jest dobre do aplikacji użytkowych. Zasysam full edition. GM nie kompiluje, skrypty równie dobrze można wczytywać z zewnętrznego pliku - jak mówiłem nie raz GML to taki JavaScript dla Delphi - nie jest kompilowany i przetwarzany jest na język maszynowy dopiero po dopaleniu i w trakcie działania - co jest jednym z powodów mulenia - taka jakby ciągła kompilacja w tle :P Dlatego nawet jak nic w grze nie ma, to plik exe zajmuje ponad 1mb, bo zawiera instrukcje jakie funkcje jak wysyłać do procesora - tak w skrócie obrazowo to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 @gnysek: Tak samo jest jak w Pascalu jak i w innych podobnych językach ;) Co do gry, fajny pomysł z liną ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Pascal i Object Pascal kompilują do kodu wykonywalnego, tak jak każdy inny kompilator. Jedyne, co wówczas muli, to słabsza niż w kompilatorach C, C++ optymalizacja kodu. Wielkość exeka też zależy od użytych przez programistę modułów, resource'ów a także bibliotek, jeżeli ładowane są statycznie. Programy w Delphi zajmują dużo, jeżeli stawiamy na tworzenie foremek wyposażonych np. w grafikę, która nie musi być czytana z pliku. Ma to swoje wady, ale i pewne zalety. No i niektóre kompilatory wciskają na siłę do exeka różne śmiecie, których 90% programów nie używa (ale to w zasadzie też zależy od użytych bibliotek, które mogą mieć zdefiniowane stałe napisowe, które z kolei muszą znaleźć się później w pliku wykonywalnym). W BEU w resource'ach zapisuję jedynie splash-screen, ale chyba jedna z użytych przeze mnie bibliotek (nie pamiętam dokładnie, ale chyba ICS) tuczy exeka do 3 MB. Cieszę się, że na tym forum są ludzie pozytywnie nastawieni, bo w niektórych miejscach w sieci widziałem pogardliwe komentarze typu "klon CS2D" (co jest oczywiście bzdurą, ale psuje opinię). Wy doceniacie 1,5-roczny nakład pracy zarówno mój, jak i zespołu SeaSoft i za to dziękuję Wam bardzo :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Super. Mnie się podoba ale mało osup* do gry zagra ktoś teraz? *specjalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeaSoft Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 OK, dziś chyba możemy zagrać. Dla tych, którzy chcą z kimś zagrać: bądźcie na IRC gry (po kliknięciu w Multiplayer) dziś o ok. 16:00. Zbieramy paczkę do meczyka :P. Do wyboru CTF, DM i Last Man Standing (IMHO najlepszy ostatni). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 OK, ja wbijam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się