Skocz do zawartości

SeaSoft

Użytkownicy
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SeaSoft

  • Urodziny 11.08.1988

O mnie

Osiągnięcia SeaSoft

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Widzę, że niektórzy trochę zbyt agresywnie wyrażają swoją opinię o programistach tu obecnych... Wiecie, czym się różni programista samotny od zespołu np. Crytek? Tym, że Crytek ma o wiele więcej takich ludzi. Ni e mówiąc o zarządzaniu projektem. Na dobry efekt pracy składa się wiele czynników, najważniejszym jest profesjonalna organizacja projektu. Nauczyć się paru sztuczek jak np. efekt glow (używany ostatnio w zbyt dużych ilościach) czy innych efektów, których w sieci są tony, to naprawdę nie problem. Tak samo z poziomem programowania. Moim zdaniem niczym nie różni się samotny programista mający staż 10-15 lat od programisty z Cryteku czy innej profesjonalnej firmy deweloperskiej. Stworzenie Crysisa zawdzięczamy bowiem dobrze zrobionemu projektowi oraz świetnie zgranego zespołu, w skład którego wchodzi setka osób: programistów, dźwiękowców, grafików, testerów. Sztuka tworzenia gier to nie jest tylko pisanie w C++/układanie w GameMakerze. Co, pewne osoby myślą, że przyjdzie tu jakaś osoba i zapoda Dooma 3 napisanego w pojedynkę? Wtedy będzie łaskawie równała się skillem z programistami z id Software?
  2. SeaSoft

    Killaway

    Inne, tzn.? Nowy screen: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=2130 (prace nad roślinnością postępują ;) ) Kiedyś, jak będzie bardziej zaawansowany postęp, pokażę to w ruchu ;).
  3. SeaSoft

    Killaway

    Jeszcze trochę pooptymalizuję, myślę :). Całość jest pisana w C++, więc pewno jeszcze można znaleźć kilka niepotrzebnych operacji ;). Pracuję właśnie nad dokończeniem systemu roślinności, efekty pracy będą przedstawione niebawem (czyli może dziś, może jutro, albo za kilka dni :) ).
  4. SeaSoft

    Killaway

    Spokojnie, Fraps ograniczał mi licznik klatek do max. 30, więc tyle by było nawet na high-endowym kombajnie (nie chciałem nagrywać na większej ilości klatek, bo 30 do filmu wystarczy). Normalnie jest tak: Rozdzielczość 800x600, najwyższe detale: Na sprzęcie 1,4 GHz, GeForce FX 5500 -> 60 FPS Na sprzęcie Pentium D 2x2,6 GHz, GeForce 7300GT -> 140-190 FPS (na tym nagrywałem) Gra działa nawet na GeForce 2, jednak FPS na najwyższych detalach nie jest wówczas zbyt wysoki (18 FPS). Na jakości światła o połowę niższej (jakość tekstury oświetlenia) można na tej karcie osiągnąć 25 FPS (procesor 1 GHz, rozdziałka 640x480). Więc raczej sprzęt, na którym można zagrać w pełnej jakości bez zaciachów, nie jest chyba specjalnie potężny. Prawdziwy mój FPS widać na screenie na gamedevie :).
  5. SeaSoft

    Killaway

    Dobrze, że o kupowaniu mówisz, bo gra będzie finalnie dość rozbudowana... i chyba shareware :) (wiem, teraz wszyscy cofną to, co powiedzieli :P)
  6. SeaSoft

    Killaway

    To jeszcze nic, potrafi strzelać głazami... Oczywiście jest to tylko test, a prostokąt gracza jest tymczasowy. Tak, cała seria Blow Everything Up jest naszego autorstwa. Myślę, że trochę to widać na filmiku :P
  7. SeaSoft

    Killaway

    Raczej singleplayer, choć o trybie online pomyślę - ale już w bardziej zaawansowanej fazie projektu.
  8. SeaSoft

    Killaway

    Tytuł: Killaway Gatunek: strzelanka/skradanka 2D (side-scrolling) Opis: Jeżeli ktoś grał w BEU i mu się spobodało, to prawdopodobnie spodoba mu się Killaway. Znów staniemy do walki z różnymi przeciwnikami, jednak tym razem nie jako uzbrojona po zęby maszyna do zabijania, lecz jako zwykły człowiek walczący o przetrwanie. Świat będzie bogaty w interakcje fizyczne, pojawią zmiany pogody (te gwałtowniejsze będą miały wpływ na otoczenie gracza). Pojawią się także rozbudowane pomieszczenia. Informacje o fabule na razie zachowam w gronie zespołu. Projekt jest w fazie tworzenia engine gry. Jeżeli chodzi o zespół tworzący, to kilka rzeczy jeszcze się musi poukładać, więc nie zdradzę na razie wszystkich osób, które współpracują ze mną. Zmiany w tym miejscu będę edytował. Autorzy: Programowanie: Sebastian Krośkiewicz Fabuła: Grafika: Sebastian Krośkiewicz, Arklas Muzyka: Sebastian Krośkiewicz, Ludzix Screeny: Admini mnie zamordują, ale dam dla odmiany 2 filmiki z niektórych efektów engine. - test oświetlenia - test zmian pogody Jeden (na razie) screen jest na stronie http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&id=474 (dla zainteresowanych: tam info będą najaktualniejsze) Środowiska docelowe: Windows, Linux
  9. Można prosić o wysłanie kopii gierki na contact.seasoft<at>gmail.com? Hostniemy na VictoryGames.eu, bo widzę, że ze stroną są kłopoty.
  10. No i...? Tak bardzo Ci na tym zależy?
  11. No to wejdźcie se o 19:00, może uda mi się wyrwać wcześniej z egzaminu (tzn. po egzaminie :P) i dołączę do Was.
  12. To co? Wchodzicie dziś po 20:00? Bo ja jestem pewien, że po egzaminach nie dam rady uczyć się dziś do następnych :P.
  13. Każda broń jest groźna :twisted: Z maszynowych najlepiej strzelać pojedynczymi strzałami, są najcelniejsze. A Glockiem najlepiej w głowę, Przypominam o plebiscycie, zachęcam do głosowania na BEU: http://www.victorygames.eu/graroku.php
  14. W takich sytuacjach wystarczy gościa namierzyć i się chować szybko za przeszkody. Wystarczy potrenować skille. Jeżeli po uzyskaniu odpowiedniego skilla nadal uzyskuje się przewagę jakąś bronią - powiedzcie, to postaram się ją lepiej wyważyć.
  15. Jak uzbierasz 100% adrenaliny (ta fiolka pływającego, zielonego czegoś). Rozumiem, że w ferworze walki nie zauważyłeś okienka po prawej stronie, na górze :P?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...