copoconaco Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Tytuł: Hill-666 (Wzgórze-666) Gatunek: strzelanka Opis: Wojną wietnamską (zwana też drugą wojną indochińską) określa się działania militarne na Półwyspie Indochińskim w latach 1957-1975. Głównymi stronami konfliktu były z jednej strony komunistyczna Demokratyczna Republika Wietnamu (wspierana przez inne kraje komunistyczne, gł. Związek Radziecki i Chiny) oraz kontrolowane przez to państwo organizacje komunistyczne w Wietnamie Południowym, Laosie i Kambodży. Z drugiej strony Republika Wietnamu i wspierająca ją międzynarodowa koalicja obejmująca Stany Zjednoczone i ich sojuszników – Koreę Południową, Tajlandię, Australię, Nową Zelandię i Filipiny. De facto stronami konfliktu były również Kambodża i Laos. Walki toczyły się na terytorium Wietnamu Południowego, Laosu i Kambodży. Amerykańskie naloty bombowe objęły także terytorium Wietnamu Północnego. (Wikipedia) - tyle rys historyczny... prowadzimy oddzial 4-7 zolnierzy, wykonujac misje wsrod malowniczej i uroczej scenerii lasu tropikalnego, podziwiajac naturalne piekno przyrody, etniczne i zabytkowe budowle. Spotykamy tez milych i pomocnych turystom tubylcow... misje jak narazie sprowadzaja sie do oczyszczenia tereny z zolnierzy vietcongu w/s/a/d + strzalki - sterowanie mysz: lewy-strzal / prawy-rzut granatem jesli takowy posiadamy cyfry kolo celownika - liczba granatow kropeczki kolo celownika - punkty zycia zolnierza prowadzacego oddzial. Download: UWAGA WERESJA ANOREKTYCZNA: http://www.gmclan.org/up3255_4_hill_666j.html Autorzy: Programowanie: Ja + przyklad AI ze strony http://64digits.com/index.php Fabuła: Ja i USA Grafika: Ja Muzyka: dzwieki wyciachane z gry blitzkrieg Screeny: (Screeny moga zawierac krew, sceny brutalne, sceny przemocy, zakrwawione zwloki (niepotrzebne skreslic)) gra: https://gmclan.org/uploader/3255/hill_666d1.jpg pierwsze 2 nagrobki na moim cmentarzu: https://gmclan.org/uploader/3255/hill_666d2.jpg mam nadzieje ze windows sie wam nie zbuntuje przy odpaleniu :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Ladne 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 A ja dam najwyżej 4+/5 =D Może być, fajna gra i dużo krwi :twisted: Albo dam 5/5, ponieważ nie ma oceny 4+/5 i z racji, że to demo :] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Muszę przyznać, że wiązałem z tą grą spore nadzieje. :) Niegdyś grywałem w Cannon Foddera i chętnie zobaczyłbym remake (a sam przecież tyłka nie ruszę ^_^). W demie niewiele jest, ale zapowiada sie całkiem nieźle. Podoba mi się zwłaszcza efekt deszczu. Niestety kompletnie skopany jest system kolizji gracza. Postać klinuje się na drzewach i swoich towarzyszach. Popraw to, bo psuje rozgrywkę. =p Grafika wygląda ładnie, oprócz napisów w menu, które są po prostu ohydne. :( Ciekawy pomysł z trawą, ale w pewnym momencie od tego efektu zaczyna bolać głowa. Mam też nadzieję, że urozmaicisz roślinność Cóż, czekam na jakąś obszerniejszą wersję. Życzę powodzenia w tworzeniu. :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 musze przyznać że niespodziewałem się tak dobrej grafiki :D a gre ocenilbym na 4- ale za grafe masz 5 xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 uuuu... zapowiada sie ladny remake CFa :) oczywiscie jest nad czym popracowac dokladniej napisze jak wytrzezwieje :D Jak na demko zapowiada sie bardzo ladnie wiec daje 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 zajefajna gra 5/5 ta trawa wygląda jak pełzające robaki czasem jest troche wkurzająca. i często mi sie zdarzało że jak chciałem się cofnąć to nie mogłem bo mi vwojsko przeszkadzało ale dawałem se rade xF ogólnie gra jest badzio dobra! czekam na pełną wersje. tylko daj więcej urozmaiceń bo już w 4-5 levelu zaczyna być nudne... @edit: ha ha a ja mam tak dobrego kompa że mi sie nic nie zawiesza... muahuaha xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Brawo! Jak zwykle wszystkie grafiki i dźwięki w exe co powoduje 10minutowe włączanie gry :thumbsup: Poza tym w drugiej misji gra mi się zaczęła wieszać (kursor zaciął się w miejscu, a z komp wydawał charakterystyczne piski ) - patrz EDIT :P. Używasz instance_deactivate? :) Tak więc nie oceniam - bo se zbyt długo nie pograłem. Mogę powiedzieć jedno - zero optymalizacji! Choć ogólne wrażenie i pomysł bardzo fajne ;) EDIT: A w logach erorów miałem ze 30 takich 'czychś': ERROR in action number 13 of Step Event for object obj_player: Error in expression:shoot position 1: Unknown variable shoot ERROR in action number 20 of Step Event for object obj_soldier1: Error in expression:obj_player.shoot position 12: Unknown variable shoot To wyjaśnia zawieche ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Muhahahaaaa... zgubilem jedna zmienna :blink: Z ta deaktywacja niezly pomysl, moze nie bedzie takiej rzezni na poczatku jak niemal wszystkie wietnamce szturmuja nasze pozycje btw, jak wam sie podoba cmentarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 I przede wszystkim wywal duże grafiki z exeka- i ładuj je dopiero po włączeniu gry ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Ładne wykonanie - Mimo, że nie mam słabego kompa miałem ten sam problem co Yoda, czyli: Poza tym w drugiej misji gra mi się zaczęła wieszać (kursor zaciął się w miejscu, a z komp wydawał charakterystyczne piski ) Tyle, że ja miałem już to kiedy strzelałem.Ogólnie "efekt drzewek" to juz lekka przesada - owszem ładnie wygląda ale za dużo tego Borka i innych się naoglądaliście ;x Efekt desczu bardzo fajny - tylko czy aby nie zabiera dużo fps'ów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Deszcz chyba jest zrobiony za pomocą jednego sprite'a więc za bardzo fpsy przy tym nie spadną :P Gra wygląda fajnie, i jest grywalna. Trzeba co nie co zoptymalizować ale na moim laptopie jakoś poszło bez większych problemów, choć czasami przycinało tak, że nie mogłem poruszyć kursorem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 mam nadzieje ze nie narobilem nowych bugow... -wykopalem animacje trawy -instance_deactivate_all poza viewem -zmniejszylem rozmiar kostek scian, juz bedzie obijania sie o sciany poza drzewami -drzewa maja 0.6 alpha wiec bedzie widac wrogow pod nimi -nawet sie rozmiar zmniejszyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Po poprawkach gra jeszcze gorzej mi zamula ;x Teraz to się czuję jakbym grał w Obliviona na Duronie 800 z 64 ramu ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 dodalem osobna wersje bez cieni i przezroczystych drzew cmentarz po pierwszych testach z zakresu poziomu trudnosci: https://gmclan.org/uploader/3255/hill_666_c.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 1.Wygląd postaci nie pasuje do wyglądu drzew itp. 2.Szybko orbi się monotonna. 3.Duże wymagania. Z powodu tych 3 problemów 4/5. (dałbym 3.5, ale się nie da) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 bardzo fajne i przyjemne ;) 4/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Jak wywalisz efekt deszczy to będzie git(strasznie mi się tnie)A gra fajna. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 przyznaj sie - efekt deszcze zrobiles w 3d maxie? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Nie, w cinema 4d, tak samo jak drzewka i ś.w.p. ruchoma trawe. Z deszczem pokombinuje jeszcze, moze da sie uzyskac zadowalajacy efekt skromniejszymi metodami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 noo w sumie na to samo wychodzi :P no drzewka mis ie bardzo podobają, śp ruchomej trawy niestety nie widziałem. deszcz wygląda super ale brakuje jednej klatki czy dwóch do pełnego zapętlenia chyba @UP albpp wlasnie mozesz puszczac krople z krawędzi ekranu pojedyncze krople do srodka ekranu powinno byc tak samo tylko ładniej jak dobrze zaoperujesz image_xscale i image_angle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Ściągnąłem, bo byłem cholernym fanem Cannon Fodera na amidze :D Moja ocena 3.5/5 już tłumaczę: Grafika ładna, ale źle zoptymalizowana, bo ma spore wymagania, w dodatku ten deszcz po prostu jest słaby i miesza strasznie w głowie ( nie widać pocisków ). Grywalność nie jest najgorsza, ale trochę za sztywo się gra, może więcej animacji postaci zrób, więcej dynamiki... np. efekty ognia z lufy broni itp. Mimo wszystko widać, że masz pojęcie o tworzeniu gier i jeżeli się postarasz, to może wyjdzie z tego ciekawa gierka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amadeo Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 fajne! 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Zrobił bys wersje bez deszczy bo mam wtedy fps 1 ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 https://gmclan.org/up3255_4_hill_666g.html niema deszczu animacja drzewek obcieta o polowe, moze sie krzaczyc przy przechodzeniu z 3 misji do 4. Ale zato jakie chude :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Nie mam czasu teraz grać więc tylko 2 misje zagrałem, ale jest nieźle. Tylko zrób coś, żeby grafiki żołnierzy mniej odstawały od terenu, bo to wygląda zbyt sztucznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 hmm nie moge przesuwać kursorem o.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 znaczy co? kursor nie porusza sie? (sterowanie strzalki/wsad, przewijanie komunikatu - spacja) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Bardzo fajne... :] 4/5 Bardzo podoba mi się efekt drzew i wody... :P Ale wykryłem, jak grałem buga... :( Koleś "w krzaku xD" szedł do mnie przez wodę... o0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 copoconaco coś w stylu "lagów" celownik mi sie porusza co 5 sek a jak wcisnę klawisz ruchu to mi sie przesuwają kolesie ale jak później puszcze to dopiero po 5 sek sie zatrzymują(tak jest od 2 lvla) Acha z zarazą jest identycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się