Skocz do zawartości

Hill-666 (Wzgórze-666)


copoconaco

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Hill-666 (Wzgórze-666)

 

Gatunek: strzelanka

 

Opis:

Wojną wietnamską (zwana też drugą wojną indochińską) określa się działania militarne na Półwyspie Indochińskim w latach 1957-1975. Głównymi stronami konfliktu były z jednej strony komunistyczna Demokratyczna Republika Wietnamu (wspierana przez inne kraje komunistyczne, gł. Związek Radziecki i Chiny) oraz kontrolowane przez to państwo organizacje komunistyczne w Wietnamie Południowym, Laosie i Kambodży. Z drugiej strony Republika Wietnamu i wspierająca ją międzynarodowa koalicja obejmująca Stany Zjednoczone i ich sojuszników – Koreę Południową, Tajlandię, Australię, Nową Zelandię i Filipiny. De facto stronami konfliktu były również Kambodża i Laos. Walki toczyły się na terytorium Wietnamu Południowego, Laosu i Kambodży. Amerykańskie naloty bombowe objęły także terytorium Wietnamu Północnego. (Wikipedia) - tyle rys historyczny...

 

prowadzimy oddzial 4-7 zolnierzy, wykonujac misje wsrod malowniczej i uroczej scenerii lasu tropikalnego, podziwiajac naturalne piekno przyrody, etniczne i zabytkowe budowle. Spotykamy tez milych i pomocnych turystom tubylcow...

 

misje jak narazie sprowadzaja sie do oczyszczenia tereny z zolnierzy vietcongu

w/s/a/d + strzalki - sterowanie

mysz:

lewy-strzal / prawy-rzut granatem jesli takowy posiadamy

 

cyfry kolo celownika - liczba granatow

kropeczki kolo celownika - punkty zycia zolnierza prowadzacego oddzial.

 

Download:

UWAGA WERESJA ANOREKTYCZNA: http://www.gmclan.org/up3255_4_hill_666j.html

 

 

Autorzy:

Programowanie: Ja + przyklad AI ze strony http://64digits.com/index.php

Fabuła: Ja i USA

Grafika: Ja

Muzyka: dzwieki wyciachane z gry blitzkrieg

 

Screeny: (Screeny moga zawierac krew, sceny brutalne, sceny przemocy, zakrwawione zwloki (niepotrzebne skreslic))

gra:

https://gmclan.org/uploader/3255/hill_666d1.jpg

pierwsze 2 nagrobki na moim cmentarzu:

https://gmclan.org/uploader/3255/hill_666d2.jpg

 

mam nadzieje ze windows sie wam nie zbuntuje przy odpaleniu :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że wiązałem z tą grą spore nadzieje. :) Niegdyś grywałem w Cannon Foddera i chętnie zobaczyłbym remake (a sam przecież tyłka nie ruszę ^_^). W demie niewiele jest, ale zapowiada sie całkiem nieźle. Podoba mi się zwłaszcza efekt deszczu. Niestety kompletnie skopany jest system kolizji gracza. Postać klinuje się na drzewach i swoich towarzyszach. Popraw to, bo psuje rozgrywkę. =p Grafika wygląda ładnie, oprócz napisów w menu, które są po prostu ohydne. :( Ciekawy pomysł z trawą, ale w pewnym momencie od tego efektu zaczyna bolać głowa. Mam też nadzieję, że urozmaicisz roślinność

Cóż, czekam na jakąś obszerniejszą wersję. Życzę powodzenia w tworzeniu. :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajefajna gra 5/5

ta trawa wygląda jak pełzające robaki czasem jest troche wkurzająca.

i często mi sie zdarzało że jak chciałem się cofnąć to nie mogłem bo mi vwojsko przeszkadzało ale dawałem se rade xF

ogólnie gra jest badzio dobra! czekam na pełną wersje.

tylko daj więcej urozmaiceń bo już w 4-5 levelu zaczyna być nudne...

 

@edit: ha ha a ja mam tak dobrego kompa że mi sie nic nie zawiesza... muahuaha xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo! Jak zwykle wszystkie grafiki i dźwięki w exe co powoduje 10minutowe włączanie gry :thumbsup: Poza tym w drugiej misji gra mi się zaczęła wieszać (kursor zaciął się w miejscu, a z komp wydawał charakterystyczne piski ) - patrz EDIT :P. Używasz instance_deactivate? :) Tak więc nie oceniam - bo se zbyt długo nie pograłem. Mogę powiedzieć jedno - zero optymalizacji! Choć ogólne wrażenie i pomysł bardzo fajne ;)

 

EDIT: A w logach erorów miałem ze 30 takich 'czychś':

 

ERROR in

action number 13

of Step Event

for object obj_player:

 

Error in expression:shoot

position 1: Unknown variable shoot

 

 

ERROR in

action number 20

of Step Event

for object obj_soldier1:

 

Error in expression:obj_player.shoot

position 12: Unknown variable shoot

To wyjaśnia zawieche ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne wykonanie - Mimo, że nie mam słabego kompa miałem ten sam problem co Yoda, czyli:

Poza tym w drugiej misji gra mi się zaczęła wieszać (kursor zaciął się w miejscu, a z komp wydawał charakterystyczne piski )

Tyle, że ja miałem już to kiedy strzelałem.Ogólnie "efekt drzewek" to juz lekka przesada - owszem ładnie wygląda ale za dużo tego Borka i innych się naoglądaliście ;x Efekt desczu bardzo fajny - tylko czy aby nie zabiera dużo fps'ów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deszcz chyba jest zrobiony za pomocą jednego sprite'a więc za bardzo fpsy przy tym nie spadną :P Gra wygląda fajnie, i jest grywalna. Trzeba co nie co zoptymalizować ale na moim laptopie jakoś poszło bez większych problemów, choć czasami przycinało tak, że nie mogłem poruszyć kursorem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze nie narobilem nowych bugow...

 

-wykopalem animacje trawy

-instance_deactivate_all poza viewem

-zmniejszylem rozmiar kostek scian, juz bedzie obijania sie o sciany poza drzewami

-drzewa maja 0.6 alpha wiec bedzie widac wrogow pod nimi

-nawet sie rozmiar zmniejszyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo w sumie na to samo wychodzi :P

no drzewka mis ie bardzo podobają, śp ruchomej trawy niestety nie widziałem.

deszcz wygląda super ale brakuje jednej klatki czy dwóch do pełnego zapętlenia chyba

@UP

albpp wlasnie mozesz puszczac krople z krawędzi ekranu pojedyncze krople do srodka ekranu powinno byc tak samo tylko ładniej jak dobrze zaoperujesz image_xscale i image_angle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąłem, bo byłem cholernym fanem Cannon Fodera na amidze :D Moja ocena 3.5/5 już tłumaczę:

 

Grafika ładna, ale źle zoptymalizowana, bo ma spore wymagania, w dodatku ten deszcz po prostu jest słaby i miesza strasznie w głowie ( nie widać pocisków ).

Grywalność nie jest najgorsza, ale trochę za sztywo się gra, może więcej animacji postaci zrób, więcej dynamiki... np. efekty ognia z lufy broni itp.

Mimo wszystko widać, że masz pojęcie o tworzeniu gier i jeżeli się postarasz, to może wyjdzie z tego ciekawa gierka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...