pablo1517 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ranmus, świetnie opisałeś to jak wygląda gadka z moją dziewczyną xD tylko wtedy ja byłbym Micanserem a ona mikim i anacondą na raz... zawsze jak nie ma racji to zaczyna mi coś wkręcać ze wedlug niej to jest ok i koniec xD Taka gadka typu: -masz pożyczyć karty do gry? -no mam, masz. -ale to naklejki z pokemonami -a tam ty sie nie znasz, ja bym zagrał i takimi... sorry za offtop xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Micanser: Potrzebuję zieloną farbę Miki77: Proszę, zostało mi trochę takiej. Micanser: No ale to jest niebieska farba. Jak nie wiesz jak wygląda kolor zielony, to wyjdź na dwór i popatrz na trawę. Anaconda: Ej Mic, sądzisz, że jest tylko jeden prawdziwy kolor zielony? Człowieku, przecież są różne odcienie i w ogóle! Zero wspólnego :P Ludzie pytali się Micansera o dokładny kąt nachylenia w jego rzucie izometrycznym by smok mógł pasować do reszty grafiki. On na to, że jak nie wiemy co to rzut izometryczny to niech sobie zobaczymy Diablo - no to ja mu odpisałem, że nie ma tego jedynego kąta/rzutu izometrycznego więc niech nie podaję gry w której jest po prostu rzut izometryczny :P Z resztą następnym razem przeczytaj dokładnie post osoby którą próbujesz zgnoić bo dalej napisałem: Przecież można pod różnym kątem coś narysować - co powinno z całym postem wyjaśnić sprawę. A ty tutaj wyskakujesz z jakąś Tibią o której nic nie wspomniałem i jeszcze próbujesz mnie ośmieszyć - że niby wyskoczyłem jak filip z konopii w tym temacie :P Oj Ranmus... zastanów się lepiej następnym razem =] Rozwiązanie zagadki: Nie ma nic wspólnego z tematem PS. Lepiej zakończmy spam w tym temacie nie na temat gry bo się Micanser zdenerwuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Mic ma smoka narazie tylko czarno-białego, może troche przy gruby ale niech będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Zero wspólnego tongue2.gif Ludzie pytali się Micansera o dokładny kąt nachylenia w jego rzucie izometrycznym by smok mógł pasować do reszty grafiki. On na to, że jak nie wiemy co to rzut izometryczny to niech sobie zobaczymy Diablo - no to ja mu odpisałem, że nie ma tego jedynego kąta/rzutu izometrycznego więc niech nie podaję gry w której jest po prostu rzut izometryczny tongue2.gif Z resztą następnym razem przeczytaj dokładnie post osoby którą próbujesz zgnoić bo dalej napisałem: Guzik prawda, bo post Micansera odnosił się do powyższej wypowiedzi Willa, tylko, że zamiast "wiesz" napisał sobie ogólnie "wiecie". Micanser nie podawał żadnych dokładnych kątów, a żeby było jeszcze konkretniej, to gra Micansera ma lekko inne kąty rzutowania izometrycznego niż właśnie Diablo - to świadczy o tym, że on doskonale wie, że nie ma tylko jednego rodzaju kąta rzutowania, a Diablo posłużyło tylko i wyłącznie jako jeden z podstawowych wzorów rzutowania izometrycznego. A Ty mu starasz się właśnie wytłumaczyć coś o czym doskonale wie. I do tego piję. :] Widzisz? Tak naprawdę nie ja, ale Ty nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi Micansera. Zasugerowałeś się tylko jednym słówkiem, kóre miało być ku przestrodze innym pokroju Mikiego! Shame on you! :) A rozwiązanie zagadki: Ostatni konwersant wyskakuje ze swoją wiedzą, tak jakby reszta nie wiedziała o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jestem ciekawe skąd wiesz Ranmus kto dobrze zrozumiał wypowiedź Micansera? Rozmawiałeś z nim? :] Z resztą Micanser potem napisał: NO ale 99% gier w widoku izometrycznym ma taki kąt. Co oznacza, że coś jednak w tym co napisałem jest :P Micanser, a mógłbyś tak mniej więcej opisać jak chcesz by ten smok wyglądał? Może znajdź w internecie obrazek smoczka który by ci pasował. Bo tak to nie wiem zbytnio jak się zabrać do takiego smoka... EDIT: No to teraz pewnie Ranmus powie, że przecież każdy wie jak wygląda smok i wyskakuję z "niewiadomoczym" w konwersacji ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 No sorry nie czytałem ;P A po co ten smok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 @up To ma być niespodzianka od Mica. Jak umiesz narysuj smoka w widoku izometrycznym ze wszyskimi animacjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dobra już skończyłem ze smokiem ale tylko z frontu zostało tylko animacje i reszta kierunków. A to smok:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Maja 2007 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jestem ciekawe skąd wiesz Ranmus kto dobrze zrozumiał wypowiedź Micansera? Rozmawiałeś z nim? emot11.gifNie, ale temacie był ukazany tylko jeden przykład izometrii - Tibia i do tego błędny, więc Micanser jako przykład podał Diablo. Kurcze, czy on miał podać całą plejadę gier byś się nie przyczepił? ;) Co oznacza, że coś jednak w tym co napisałem jest tongue2.gifAle o co Ci chodzi? Śmiem twiedzić, że jemu chodziło także o gry typu Nox itd., gdzie kąt patrzenia jest trochę inny. :P Nigdzie nie zaprzeczył przecież, że wcześniej pokazany smok nie jest w izometrii (tylko napisał, że zbyt podobny do tego z Tibii). No to teraz pewnie Ranmus powie, że przecież każdy wie jak wygląda smok i wyskakuję z "niewiadomoczym" w konwersacji smile2.gifNie wyskoczę. Micanser po prostu chce by smok pasował do stylu graficznego jego gry i nie był podobny do tego od Tibii jak zaznaczył. Czy to tak trudne do zrozumienia? ;) Tak wygląda smok w Tibii: http://powielacz.pl/catalog/images/users/R...00/492_4606.jpg Dobra, koniec offtopa. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dobra już skończyłem ze smokiem ale tylko z frontu zostało tylko animacje i reszta kierunków. A to smok:. nie musisz się już meczyć, wolał bym jakby miał trochę krótsze nogi oraz szerszą szyję i pyszk. Sprubuje przewrobić twojego smoka na takiego jak potrzebuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Aha, to mam robic jak idzie w góre po twojemu czy mojemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Widzę że czas almory minął... teraz ludzie robią userbary z nnog. Ja powiem tak. Pograłem w tę grę 3 minuty od razu jak wbiłem przypomniała mi się tibia nie diablo chodź miałem okazje przejść je 5 razy :D dał bym ci 3 gwiazdki za wysiłek i za to że lubisz BG :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Mic nie trudz się już zrobilem tak jak chcesz. (chyba) . Edit: Zrobilem już w góre została tylko animacja:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Niestety - wada Game Maker'a. @down OMG, to wada Game Maker'a, że gra spowalnia mu się, nawet jeśli gra online. Zaprzeczasz samemu sobie w następnym quote - wcześniej mówiłeś że to nie jest normalnie. Bo czemu w lineage 2, jeśli mój komputer jest za słaby, aby w którymś momencie pokazać wszystko co się dzieje w polu mojego widzenia, wcale postać mi nie zwalnia, tylko jest lekka przycinka i zaraz zobaczę postać stojącą trochę dalej niż przed przycinką? Bo L2 została stworzona w porządnym języku programowania. Tam postać by mu nie zwolniła To raczej wina programisty niz GMa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ano, GM nie ma z tym nic wspólnego. To, o czym mówicie, to po prostu brak "dynamicznego" dopasowania wydarzeń do FPSów. Kiedy obiekt ma sztywnego speeda np. 5, to z każdą klatką przemieszcza się o 5, niezależnie od ilości klatek na sekundę. Powoduje to, że gdy gra zwalnia z 30 do 10 klatek na sekundę, obiekt przemieszcza się trzy razy wolniej. W offline'owych grach takie zwolnienie zachowujące płynność okazjonalnie bywa lepszym rozwiązaniem, ale zaburza koordynację przy łączności między kilkoma komputerami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Mi nie zależy na płynności bo do tych przycinek to sie przyzwyczajiłem, zależy mi na nieoszustwie. Smok z tyłu ma skrzydłe pod mniejszym kontem niż z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Mic nie trudz się już zrobilem tak jak chcesz. (chyba) . Edit: Zrobilem już w góre została tylko animacja:. Nie musisz robić animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumex Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 teraz lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Poniewarz smok gumexa nie dokońca był taki jak chciałem, postanowiłem go przerobić, jednak zanim to zrobiłem, uznałem że może sam sprubuje (zawsze mi nie wychodziło) i okazało się że to wcale nie jest takie trudne, dlatego dam wam mojego smoka do oceny (chce wiedzieć co poprawić, bo chyba troche nogi mi nie wyszły) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Hmm troche kwadratowa glowa i nogi a tak to spox :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dla mnie on przypomina jakiegos robota w ksztalcie smoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ogon jest zbyt zgiety i taki troche nie kształtny :) stopy są zbyt rozpłaszczone i tamta z tyłu zbyt zlewa sie z brzuchem głowe tez trzeba poprawić a reszta jest gits :P xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki77 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Taki "kwadratowy" ten smok. Mi on przypomina jaszczurkę :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ale ja właśnie wole aby miał troche kwadratowy łeb (jak jaszczurka), a nie ostry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mi to przypomina jakiegoś psa-robota ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Hmm Micanser - zbyt kwadratowy :) Spróbowałem go trochę podrasować i zaokrąglić tu i ówdzie. Oto efekt mojej pracy: Jak chcesz to użyj tego smoczka :) EDIT: london -> nie wszystkie "mają" (bo ponoć nie istnieją) xD Każdy może wymyślić jakiego chce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Jest spoko. Nada się. Myślę teraz nad zrobieniem strony internetowej. Propouję żęby wszscy którzy znają się na HTMLu albo na grafikowaniu dodali cośod siebie i wspólnie stworzymy stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Nie chciałbym się czepiać, ale smoki chyba mają skrzydła? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rryk2 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 nie wszystkie Pograj w L2 i zobaczysz tam są smoki i mają skrzydła ale jak jakiś ja wiem maluśki kurczak nie lot chyba że jesteś cl'em to wtedy ma;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matis3 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Hmm Micanser - zbyt kwadratowy :) Spróbowałem go trochę podrasować i zaokrąglić tu i ówdzie. Oto efekt mojej pracy: Jak chcesz to użyj tego smoczka :) EDIT: london -> nie wszystkie "mają" (bo ponoć nie istnieją) xD Każdy może wymyślić jakiego chce... bardzo fajny smoczek, chętnie ujrzałbym go w tej grze :), można by jeszcze dodać 2 rodzaje dark dragona i normalnego po 2 stronach drużyn choć nie wiem jakby się je wpasowało w grę w końcu nie ja ją robię Edit : oczywiście nie jako postacie te smoki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się