Skocz do zawartości

Anaconda

Użytkownicy
  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Anaconda

  • Urodziny 05.09.1991

O mnie

Osiągnięcia Anaconda

Major User

Major User (5/13)

0

Reputacja

  1. Anaconda

    Galeria Grafik

    Prawda Japanstache, ale już taki rum Pheonixa to przesada, wygląda badziewnie i nie widzę w tym nic wartego pokazywania na forum.
  2. Dobrze napisał Shocker51374. Wybierzcie coś z tematu Best of GMC, po to chyba został stworzony? Tylko, w mordę. Pierwszy raz go widzę, i o ile się nie mylę są tam 2 (2!!!!) moje (moje!!!) gry.
  3. Anaconda

    Galeria Grafik

    Jakim cudem za krawędź? Jeśli dobrze widzeęto rączka kończy się gdzieś koło samego szczytu hełmu, gdzie tam do licha są krawędzie?
  4. Anaconda

    Galeria Grafik

    Niezłą siłę ma albo bardzo szorstkie (dlatego będą chwytne!) łapeczki, bo trzyma hełm od wypukłej strony. Nieźle.
  5. Pytanko: Czemu ta naga pani ma jakieś spazmy a w sekunde nagle znajduje się w krzaczorach i podgląda masko-badguya? Jak na animacje do gry zrobionej amatorsko (niekoniecznie w Game Makerze) - miodzio. Co do robienia filmu by sprzedać to - czy nie trochę za prędko na to?
  6. Drzewka widziałeś zapewne na pix.art.pl Jest tam artykuł jak krok po kroku takie stworzyć. Gry jeszcze nie ściągnąłem, zaraz się poprawie ;)
  7. Hmmm, może dlatego napisałem w czasie przeszłym? Niee, niemożliwe.
  8. Przede wszystkim koncepcja gry jest bardzo archaiczna, niestety przyszło mi do głowy także słowo prymitywna, ale to jednak za mocno powiedziane by było. Takie chodzenie i strzelanie było (albo i jest, nie wiem) w przykładach w GMie. :( Animacji praktycznie nie ma, te 2 pixelki nóżek nie liczą się, chociaż chodzenie po drabinie by się przydało i strzał zajedwabistą magiczną kuleczką szczęścia . Może się mylę, mimo wszystko na mnie wrażenia nie wywarło. A graficzka na screenach ma swój klimat ;) BTW To rozjaśnienie naprawdę się przydało. Na filmiku było za ciemno. Pojawianie się w drzwiach i możliwość szybkiej śmierci (1:06 filmiku lub coś koło tego) zaraz po tym ssie także - przez takie zagrywki (no i ten sekret...) powstaje gra dla "hardkorów" i jej twórcy którzy znają rozlokowanie wszystkiego dokładnie ;/
  9. Umm, w ruchu wygląda gorzej niż na screenach. Szkoda.
  10. Zawsze możesz kogoś ładnie poprosić to ci pewnie nagra coś krótkiego na gitarze. W sumie to trudno żeby nie było czuć, że to nie cyfrowe instrumenty skoro wszyscy wiemy, że nie nagrywasz tego w studiu na prawdziwych :)
  11. Anaconda

    ArcMagi nadchodzi...

    Pupa, pupa i jeszcze raz pupa. Akurat wiedźma wygląda na element skończony bo sprawia wrażenie... hmmm no... dobre wrażenie sprawia :) W sumie to nie wiem. Nie znam twoich odczuć. Jak napisałem: tak to wygląda z boku, oczami obserwatora - bo wcześniej się nie wypowiadałem na ten temat i specjalnie się tym forum nie interesuje (w każdym razie nie to co kiedyś), a tym bardziej wątkiem o MAGI 2. Napiszę ci tak: W rozdmuchaniu sprawy pomogłeś sobie sam, na spółę z gnyskiem :) Przynajmniej miałbyś spokój :)
  12. Anaconda

    ArcMagi nadchodzi...

    Nie przesadzajcie. Bądźmy szczerzy: TeeGeeowi podobało się dopóki wszyscy mówili, że wspaniała grafika itd. Gdy pojawiła się sugestia co do zmiany bo coś jest nie tak to już się nie podoba. W każdym razie tak to z boku wygląda. Uogólniajać: Dostałeś to czego chciałeś. Wychwycenia czegoś co się publice nie podoba = możesz to naprawić (?) albo i nie (znając użytkowników to pewnie zlinczują Cię za to publicznie). W każdym razie dostajesz jakieś wskazówki, a ty zamiast chociaż troszkę doceniać to, że ktoś się w ogóle interesuje projektem to naskakujesz na niego :( Taki już ciężki los :) PS. Pracuj dalej, Magi nie do końca przypadło mi do gustu - ale trzymało poziom. Jednym słowem: Powodzenia.
  13. Mówię o całokształcie tych dłuższych wypowiedzi. Rozmów strażnikopodobnych nie pamiętam, więc wydaje się, że były w porządalu. Z tych monologów po prostu nie wiem czy mam siąść i się śmiać czy płakać jak je słyszę lub czytam :) W sumie żadna strata. Najwyżej nie zagram, jakoś to przeżyję, a tobie i tak to nie robi różnicy. To była tylko moja propozycja.
  14. Nie obraź się, ale złoty środek to jest właśnie w Wiedźminie (książkowym) + w adaptacji growej jest całkiem nieźle także, a tutaj to nie trzyma równego poziomu. Momentami naprawdę trzyma klimat gdy nagle padają słowa po prostu wypadające humorystycznie. ( "robić w chuja" - nie no....) Mimo wszystko napisane przez ciebie dialogi zawierają niestety zbędne wulgaryzmy które nie brzmią w klimacie średniowiecza. (" robić w h...." - heh) BTW "Będę rwał ci suty rozgrzanymi do białości szczypcami!" :lol: - nie dałbym rady tego z powagą powiedzieć :] Błagam, przynajmniej pozwól wyłączyć dialogi i włączyć same napisy do nich :(
  15. Olać grafikę. Jak się przyzwyczai to nie będzie przeszkadzać. Bardziej niepokoi mnie dialogi. Przykro mi, ale jeśli mają być takiej jakości jak w trailerze z youtube'a to proponuję byś usunął dźwięk i zostawił napisy. Takie coś na prawdę PSUJE KLIMAT - gdy słyszysz taką amatorszczyznę. Po drugie, jak uważasz, że dodawanie wulgaryzmów do wypowiedzi dodaje klimatu to jesteś w błędzie. Uszy więdną - aż się chce wyłączyć głośniki. I dodaj możliwość wyłączenia dźwięków. Przynajmniej dialogów... Jak nie to osobiście jak wyjdzie pełna wersja to puszczę jakąś klimatyczną mp3 w tle i przetestuję grę. Sam pomysł rozgrywki jest z pewnością ciekawy i dasz radę wycisnąć z tego grywalność. Życzę powodzenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...